דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו בני זוג אתם מושכים לחייכם ומדוע? 

מאת    [ 05/10/2008 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 3272 פעמים ]



בחנו את עצמכם - אילו בני זוג אתם מושכים לחייכם ומדוע? / מאת יואב ברנזון



מי הם בני הזוג שלכם?


אם אתם אנשים רכים, מהוססים וסבלניים - מרבית הסיכויים שאתם מושכים לחייכם בני זוג טמפרמנטים, דעתניים ודומיננטיים. לעומת זאת, אם אתם אנשים חזקים ועצמאיים - אתם מושכים לחייכם בני זוג מרצים, תלותיים וחלשים.


אם מרבית בני הזוג שלכם היו אנשים דומיננטיים ודעתניים, יש לכם משיכה לחזק כי אתם עצמכם טובים ורכים מדי ואתם מעדיפים ביטחון והגנה בחיים. לעומת זאת, אם מרבית בני הזוג שלכם היו אנשים סבלניים, רכים וותרנים יש לכם משיכה לחלש, כי אתם עצמכם אנשים עצמאיים, חזקים ולוקחי אחריות.



אדם גברי מושך אדם נשי


אדם גברי מושך אליו אדם נשי. לכן, אם את אישה דומיננטית, חזקה, דעתנית, עקשנית, נועזת, שאפתנית וטמפרמנטית - את תמשכי לחיים שלך גברים רכים, אדישים, וותרנים, רגישים, פגיעים ושבריריים. גם אם משכת לחייך גבר דומיננטי וחזק יחסית - במשך הזמן את "תעצבי" אותו שכך שמידת האקטיביות שלו תקטן, הוא יהפוך פאסיבי לצידך, הדומיננטיות שלך תגבר והוא ירגיש מסורס, חלש, חסר תועלת וכנוע לצידך.


אם אתה גבר דומיננטי, מוביל, בעל ביטחון עצמי גבוה ואגו מוחצן - אתה תמשוך לחייך נשים נוחות, ביישניות, מרצות ואף כנועות. גם אם משכת לחייך אישה דינאמית, שמחה, תוססת ואקטיבית - במשך הזמן אתה "תעצב" אותה שכך שמידת האקטיביות שלה תקטן, שמחת החיים שלה תדעך, היא תהפוך שקטה, כנועה וסגורה לצידך.



בחירה בבני זוג גבריים או נשיים


בחירת בני זוג היא תהליך חשוב וקריטי לצמיחה האישית שלכם. אם בחרתם לעצמכם פרטנר גברי, שתלטן, אקטיבי ודעתן - אתם תלותיים וחלשים מדי. למעשה, אתם פוגעים ביכולת שלכם להתפתח באופן עצמאי ולבטא את עצמכם במחיצתו כי הוא יקטין, יסרס ויגמד אתכם וידרוש מכם "למחוק" את עצמכם ולוותר על עצמכם בשבילו.


לעומת זאת, אם בחרתם לעצמכם פרטנר נשי, פאסיבי וחסר דעה - אתם עצמאיים מדי. למעשה, אתם מעמיסים על עצמכם את כל תהליך קבלת ההחלטות בחיים ויוצרים סוג של זוגיות עם עצמכם כי אין לכם שותף אמיתי לחיים אלא צל חיוור שהולך אחריכם באופן עיוור ואינו מביא מעצמו דבר לזוגיות.



וטיפ לסיום: בחירה בבני זוג חזקים מדי מעידה על חולשה אצלכם ועל צורך ללמוד להיות אסרטיביים, גבריים ועצמאיים יותר. בחירה בבני זוג חלשים ורכים מדי מעידה על חוזקת יתר אצלכם ועל צורך ללמוד להיות יותר סבלניים, נשיים ורכים יותר.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב