דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין ראש השנה להצלחה במכירות. 

מאת    [ 02/10/2008 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 2903 פעמים ]

הנה אנחנו בימי אלול מה שאומר שאנו בפתחה של שנה חדשה, איך אפשר לנצל את הזמן המיוחד הזה כדי ליצור הצלחה במכירות שלי.

עפ"י האמונה היהודית ביום ראש השנה נגזר על כל אחד איך תהיה השנה החדשה עבורו, עפ"י חז"ל זה נקבע על כל מדינה ומדינה, כל עיר ועיר,משפחה ומשפחה ובסוף לכל בן אדם בנפרד.
בין יתר הדברים במעמד זה נקבע עבורו מה יהיה פוטנציאל הפרנסה שלו בשנה החדשה, כמו שנאמר "מזונותיו של אדם קצובים לו מראש השנה ועד ראש השנה".
משקל רב למה שייגזר על האדם לשנה הבאה יש לעבר, למה שנעשה ע"י האדם בשנה הקודמת אבל לא מעט עומדת לזכותו האפשרות לבחור ולהתחייב לדרך אחרת לעתיד, ואם אדם מקבל על עצמו להשתנות השנה זה נלקח בחשבון והוא מקבל פוטנציאל פרנסה בהתאם.
אח"כ נשאר לאדם לעשות את ההשתדלות הראויה כדי למצות פוטנציאל זה עד כמה שניתן, ומובטח לו שישיג את המגיע לו.

אז נתחיל מהסוף, כל שנה חדשה מגיעה בסוף שנה קודמת, הדבר הראשון שעלינו לעשות זה חשבון נפש לגבי השנה החולפת, מה היו המטרות שלך והיעדים אליהם שאפת להגיע, מה עשית כדי להשיג אותם ומה התוצאות שהשגת לבסוף.
אם יש פער גדול בין מה שרצית למה שקיבלת, לפני שאתה בוכה ומתחיל להאשים את המזל, את הגורל, את הלקוחות, השוק, הדולר, המתחרים וכו', לפני כל זה אתה צריך להסתכל באמת אבל באמת בינך לבין עצמך, כשאף אחד לא רואה או שומע, רק אתה מול התוצאות שלך, ולחשוב, מי באמת אחראי לתוצאות האלו - צריך להבין התוצאה שהגעת אליה מורכבת מסך כל המאמץ שהשקעת. אתה צריך לשאול את עצמך, עד כמה היית ממוקד השנה במטרות שלך ביעדים במה שצריך לעשות, עד כמה בצעת את כל הפעולות שתכננת לעשות, עד כמה באמת התאמצת האם הלכת עד הסוף עם התוכניות שלך? האם עמדת במילה שלך ללא פניות וסטיות, ללא עיגול פינות והנחות לעצמך. ואם אתה חושב שהתאמצת מאד האם באמת פעלת נכון.
עכשיו אפשר לרשום מה למדת השנה, מהניסיון שצברת, מהרצאות, קורסים, ספרים, מאנשים אחרים, מה עשית כדי להתפתח השנה להיות בעל ערך רב יותר, מקצועי יותר, חד יותר, יודע יותר. כמה באמת השקעת בעצמך השנה. אני תמיד אומר שכל יום שלמדתי בו משהו חדש הוא יום טוב, כמה ימים טובים היו לך השנה ?
כדי שתהליך זה יהיה אפקטיבי יש לעשותו עם דף ועט ולרשום הכל.

עכשיו זה הזמן להתקדם קדימה ולהסתכל על השנה החדשה ולקבל החלטות, מה אתה הולך לשמר ומה אתה מתכוון לשפר. איך אתה מתכוון לפעול בכל מישור בחייך ובפרט בקריירה, מהי תוכנית העבודה שלך, מה המטרות והיעדים, מה אתה מתכוון לעשות כדי להשיג אותם.
בעיקר מה אתה הולך לעשות אחרת. זכור אלברט איינשטיין היה זה שאמר שסימן לשיגעון זה לעשות כל הזמן אותו דבר ולצפות שמשהו ישתנה, זה מאד פשוט אם אתה רוצה שהתוצאות שלך ישתנו אתה צריך לפעול אחרת אם אתה רוצה שדברים ישתנו עבורך אתה צריך להשתנות.
בעיקר לצמוח לגדול להתפתח, ללמוד, תכנן כבר עכשיו מה אתה מתכוון ללמוד השנה ואיך או איפה, כמה ספרים אתה מתכוון לקרוא, באיזו סדנה, קורס או יום עיון אתה מתכוון להשתתף, ממי אתה מתכוון ללמוד השנה, ממי אתה מתכוון לקחת דוגמא. כך תגדיל את הערך שלך והוא זה שבאמת יגדיל את ההכנסה שלך, לא השעות נוספות שתעשה, הן מוגבלות, יש לך זמן קצוב, אתה לא תוכל להכפיל ולשלש את שעות העבודה או את הפעילות שתוכל לעשות בהן, אבל בהחלט תוכל להכפיל לשלש ואף יותר את הערך שלך. אם תגדיל את הערך שלך תקבל יותר כי תהייה שווה יותר.
גם הפעם כדאי להעלות הכול על הכתב.

ולבסוף, קח דקה, תקרא לעצמך את מה שכתבת, נשום נשימה עמוקה, ראה את עצמך משיג הכל ועושה הכל. ואז החלט עם עצמך עד כמה אתה מחויב לזה. סגור עם עצמך שהפעם אתה הולך עם זה עד הסוף.

ובכן ידידי אם תבחר לפעול כך ותוסיף תפילה לבורא עולם, זאת לא תהיה שאלה איך ייראה סוף השנה הבאה שלך.

שנזכה כולנו לשנה טובה ומתוקה, לשגשוג ושפע ברכה והצלחה. אמן
אבי עידן, מפתח הסדנה ומחבר הספר "לסגור ולחייך" פילוסוף ההצלחה במכירות מהמרתקים שניתן לשמוע, מקיים הרצאות סדנאות וסמינרים בנושא הבחירה בהצלחה במכירות, ואומנות המכירה.
http://www.aviidan.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב