בימינו המכירה מורכבת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בימינו המכירה מורכבת 

מאת    [ 20/01/2006 ]
מילים במאמר: 376   [ נצפה 3684 פעמים ]

 
 
בימינו המכירה מורכבת

תהליך המכירה היום הרבה יותר מורכב משהיה אי פעם . בעבר שיחת טלפון אחת ללקוח הייתה מובילה להחלטה על המוצר או ההצעה שלנו . נהגנו בשיטת מכירה פשוטה זו למשוך תשומת לב , ליצור עניין ורצון ולקרוא לפעולה , באמצעות הצגה והתמקדות בשיטות הסגירה השונות . אחרי שסגרנו מכירה , במקרים רבים לא ראינו יותר את הלקוח .

היום הכול שונה . היום צריך הרבה שיחות טלפון , חמש או שש בממוצע , כדי לבצע מכירה .קבלת החלטה קשורה במספר מקבלי החלטות בארגון , שכל אחד מהם משפיע על הקניה . חלק גדול מהרכישה מתבצע שלא בנוכחותנו . לעיתים , אנו לא נפגשים כלל עם מקבל ההחלטה שחותם על הצ'ק . קורה גם שהמכירה מתרחשת ברגע האחרון מסיבה לא צפויה לחלוטין .


היום יש יותר תחרות והיא יותר קשוחה ונחושה מאשר הייתה בעבר . לא רק שצריך להתחרות על המחיר , איכות , שירותים , יכולות , דרכי מימון וערבויות , עם ספקים רבים אחרים של המוצר או השירות , אלא חייבים גם להתחרות עם כל אחד מהספקים האחרים של כל מוצר או השירות , הרעב להשיג את כספו של אותו לקוח שאנו מחזרים אחריו .מתחרינו נחושים ביותר , מונעים כמונו מאותם השווקים המתוחים ומאותם לקוחות זהירים . הם מחויבים להתחיל מוקדם , לעבוד קשה יותר , להישאר עד שעה מאוחרת ולחשוב על דרכים לקחת מאיתנו את לקוחותינו הפוטנציאלים .

הלקוחות מחוזרים מכל כיוון אפשרי למכירות , באופן שאי אפשר להעלות על הדעת .מאחר ומטביעים אותם בנתונים , אופציות ואפשרויות , הם לא ממהרים לקבל החלטה . בשווקים המשתנים של התקשרויות , עם כמות כזו פוחתת של השקעת הון מצויה , הרבה יותר זהירים היום , לעומת העבר .


המטרה של העסק היא לרכוש ולשמר לקוחות . אם לעסק יש כמות לקוחות מספקת בהוצאה מבוקרת , הוא יהיה ריווחי . הרווח הוא תוצאה של השגה ושימור לקוחות ביעילות .


כנשיא של חברת מכירות מקצועית תפקידך להשיג ולשמר לקוחות . כשם שהחברה צריכה בהתמדה לבנות ולעצב את המוצר שלה לשביעות רצון הלקוחות והטעם המשתנה של הביקוש שלהם , ובהתאם לשוק המשתנה , כך איש המכירות צריך בקביעות לשדרג את האיכות והתחכום של גישות ותהליכי המכירה , אם בכוונתו להשיג לקוחות בכמות מספקת.


שני דברים שצריך לעשותם מיד ליישום רעיונות אלו :
ראשית היה מוכן לבצע שיחות רבות ללקוחות כדי לסגור כמות גדולה של מכירות מורכבות . תכנן את עבודת המכירות שתמיד תהיה לך סיבה להתקשר חזרה .

שנית , חשוב ברציפות כיצד עליך לעשות שינוי ושיפור של המכירה שלך ושל ההצעה שלך , אם רצונך בהצלחה בשוק הנוקשה . עבוד על עצמך כל יום ולעולם אל תפסיק להשתפר .


בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב