דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית שנתית לכל המזלות 2008-2009 

מאת    [ 30/09/2008 ]

מילים במאמר: 1679   [ נצפה 12515 פעמים ]

תחזית שנתית למזלות 2008-2009

מאת- מזל הרוני

"כל העומד לפנינו והמצוי מאחורינו הם עניינים פעוטים בהשוואה למה שבתוכנו. וכשאנו מוציאים החוצה את מה שבתוכנו לעולם, מתרחשים הנסים." (הנרי דיוויד ת'וריו)

מזל מאזניים
מזל מאזניים עסוק בארגון מטרות החיים וביצירת סדר עדיפות ברור וחד משמעי בנוגע לאותן מטרות.כיוונים ואתגרים שנראים כלא רציניים מתבטלים ומפנים מקום לאותם כיוונים שנראה שיש דרך מציאותית להגשים אותם. עד חודש דצמבר 08 תהליך זה נוח וקל יותר ויש לנצל תקופה זו על מנת להשתחרר ממה שלא מתאים ובכך ליצור מרחב חדש הן להתחלות חדשות והן לאותן מטרות ואתגרים שכבר קיימים בחיים.החל מדצמבר 08 יש יכולת לשפר בהדרגה את המצב הכלכלי. כמו כן חיי היום יום נוחים ומהנים יותר. יש יכולת טובה ליצור סביבה פיסית הרמונית ונעימה דרך רכישות שונות.חיי המשפחה והיחסים עם האנשים הקרובים סוערים למדי. אירועים לא צפויים מעלים שאלות בנוגע ליחסי אמון עם הסביבה הקרובה ומומלץ לנצל תקופה זו כדי לעשות הבחנה ברורה בנוגע למידת האמון שניתן לרכוש ליחסים השונים בחיים. השיעור בשנה זו קשור ליכולת ליצור מרחב ביטוי חדש שייצור התחדשות והתלהבות מחודשת בחיים. יש לשים את הדגש על החוויה יותר מאשר על התוצאה, ולקוות שחוויות טובות תבאנה לתוצאות טובות.

מזל עקרב
מזל עקרב עסוק בניסיונות לפרוץ למרחבי ביטוי חדשים שבהם ניתן יהיה להשפיע במעגלים רחבים יותר. בתוך כך המרכיב הבוגר שמכיר ביתרונות ובחסרונות של עצמו חייב לבוא לידי ביטוי כדי שהמשימות תהיינה תואמות את היכולת. יש מגוון של רעיונות חדשניים והתנסויות מגוונות שמהן ניתן ללמוד. מפגשים לא צפויים עם אנשים מעניינים ומרתקים יכולים לתת כיוונים חדשים לגבי ההתפתחות והביטוי העצמי.עד חודש דצמבר 08 יש יכולת ליצור שיפור הדרגתי במצב הכלכלי. יש למידה של ערך היציבות הכלכלית ותיתכן אף רכישה משמעותית שמשפרת את איכות החיים. החל מדצמבר 08 ואילך מתחיל תהליך למידה חווייתי ומעניין שמרחיב את האופקים.יש יכולת לנסוע ל-חו"ל או להתחיל השתלמות מקצועית מעניינת. השיעור בשנה זו קשור לנושא של תפקוד יעיל ומקצועי. יש ללמוד כיצד לארגן את חיי היום יום באופן מאורגן יותר תוך השתלטות על תחומי ידע שונים והפנמה שלהם לכלל יכולת מקצועית מאורגנת.

מזל קשת
מזל קשת ממשיך להיות עסוק בהתנהלות האינטימית ביחסים הקרובים. נראה שיש צורך להתמודד עם אחריות גדולה יותר בנוגע לאנשים הקרובים והדבר דורש יותר מאמץ ותשומת לב.יש לדעת את גבולות היכולת הן במישור הנפשי והן במישור הכלכלי ולהיות קשוב לסימנים פיזיים ונפשיים שקוראים לקחת מנוחה ופסק זמן. חיי היום יום עוברים גם כן שינויים תכופים. יש לנצל תקופה זו כדי להבין טוב יותר מהם הצרכים האמיתיים שזקוקים להם כדי ליצור שגרה נוחה ונעימה יותר. סביר שהתהליך האמור מלמד זאת גם אם זה נעשה בדרך ייחודית ולא צפויה. עד חודש דצמבר 08 ניתן לשמר ואף לפתח פעילות חברתית מעניינת. ניתן להיות חלק מארגונים גדולים יותר ולפעול במשותף לקידום של אינטרסים שאינם אישיים בלבד. החל מדצמבר 08 יש התעניינות גדולה יותר בתחומי הנסתר ובפעילויות רוחניות שונות.חשוב ליצור תהליך מהנה ולא להתייחס לנושאים אלו כ-עוד משימה שיש להשלים בחיים. השיעור בשנה זו קשור ליכולת ליצור תהליך למידה שייצור רענון בחיים המקצועיים וייתן מבט מגוון יותר בחיי היום יום הן על שגרת התפקוד והן בנוגע לאמונות ולאמת הפנימית. זה שיעור שמאפשר ראיה גמישה וקלילה יותר של החיים.

מזל גדי
מזל גדי עסוק בהרחבת תחומי העיסוק ובניסיונות לפרוץ למרחבים חדשים שבהם היכולת
המקצועית תוכל להתבטא טוב יותר.מה שעובד בקטן-יש צורך לבדוק אם גם עובד בגדול.
יש לקחת בחשבון שלא מדובר בתהליך אוטומטי ומובן מאליו. בעיקר יש לדעת את הדרישות
של העולם כדי שניתן יהיה לעמוד בקריטריונים שנדרשים מ-מי ששואף לתפקד ברמות גבוהות יותר. עד חודש דצמבר 08 יש התעניינות גוברת בתחומים רוחניים וניתן גם לעבור סדנאות וחוויות מעניינות בתחומים אלו. מחודש דצמבר ואילך יש יכולת טובה לרווח את החיים ולהשתחרר ממטלות שונות, ובעיקר ליצור מרחב טוב יותר לקראת החלטות עתידיות. יכולות להיות נסיעות קצרות בלתי צפויות או קורסים והשתלמויות מקצועיות שמרעננות את הידע הקיים ואף מביאות לכיווני חשיבה חדשים שניתן יהיה לבחון בעתיד כיצד לשלב אותם בתוכניות הקשורות לתפקוד הגבוה יותר. השיעור והלמידה בשנה זו קשור לתחום חיי הבית והמשפחה. ניתן להעמיק את הקשרים הקרובים בעיקר להבין את החשיבות שלהם לשקט הנפשי ולתחושת הביטחון בחיים.

מזל דלי
מזל דלי עסוק במציאת האיזון הנכון בין הנושאים השונים של החיים. מצד אחד יש תהליך של בדיקה שנוטה להיות מחמירה בנוגע לשותפויות ולמערכות יחסים. חשוב לזכור שעדיף לתקן את המציאות מאשר לבטל אותה. התהליך האמור מאפשר להבחין בין שתי האפשרויות בנוגע לאנשים השונים. סביר שבחלק מהמקרים תהיה הבחירה להתנתק ולסיים יחסים. סביר שהדבר יקרה באופן פתאומי למדי, ובניגוד לאופי של כל התהליך שהוא איטי בעיקרו. מומלץ ללכת עם ההתרחשויות ולתת למה שפורץ החוצה מתוך החיים ללכת לדרכו. עד חודש דצמבר 08 ניתן לקדם ולשפר את הסטאטוס בחיים. זו הזדמנות לבקש העלאה בשכר,או קידום בתפקיד. חודש דצמבר ואילך יש מרחב ביטוי טוב יותר ויכולת להשפיע על מגוון של אנשים, ובעיקר להרחיב את המעגלים החברתיים דרך יצירת קשרים עם אנשים שונים ומגוונים מתחומים שונים.השיעור בשנה זו קשור ליכולת ליצור חיי שגרה נוחים ונעימים יותר. יש ליצור מודעות ברורה יותר בנוגע לצרכים הבסיסיים ואז לפעול באופן חד משמעי לתת להם ביטוי הולם בחיי השגרה.

מזל דגים
מזל דגים עסוק בתהליכים של התייעלות ושיפור התפקוד המקצועי. שיטות מקצועיות וידע מקצועי שאיננו מדויק וברור מספיק לא יכול להישאר כחלק מהשגרה התפקודית. אם עובדים אחרים קשורים לתהליך זה, יש בדיקה מחמירה למדי בנוגע למידת התועלת שלהם למערכת. רעיונות מקוריים יוצאי דופן קופצים אל תוך החיים, הן במישור המקצועי, והן במישור ההתבוננות הפילוסופית על המתרחש. ככל שהעיסוק היום יומי מעסיק ולוקח חלק גדול מהזמן, ניתן גם למצוא זמן כדי לחקור נושאים שונים שבדרך כלל לא נמצאים באור הזרקורים, ואף מומלץ לעשות כן. עד חודש דצמבר 08 ניתן לפרוץ למרחבים מקצועיים חדשים ולשלב ולמזג בין כיווני חשיבה ותחומים שונים באופן מעניין ויצירתי. מחודש דצמבר ואילך יש יכולת טובה לשפר את המעמד והסטאטוס וליצר מיקוד טוב יותר של מטרות החיים החשובות. השיעור בשנה זו קשור ליכולת להתנתק ממה שסיים את תפקידו בחיים ולתת לאנרגיות חדשות להיכנס גם אם הכיוון שלהן עדיין לא ברור עדיין.

מזל טלה
מזל טלה עסוקים בעיקר בעצמם וביכולת שלהם לממש את הפוטנציאל האישי.יש שאלות לא קלות, האם הכישרונות והיכולות באים באמת לידי ביטוי, ומה יש לעשות או לשנות כדי שיבואו. החדשות הטובות הן שניתן לקבל הרבה עזרה מאנשים שונים שיכולים להוות מדריכים רוחניים,לשחרר מחסומים רגשיים וליצור פריצות דרך שיאפשרו ביטוי עצמי טוב יותר.החל מחודש דצמבר 08 יש יותר תשומת לב חיובית לתוכניות של לימודים והרחבת ידע, וכן לכיוון של תפקידים בעבודה שדורשים יותר אחריות וראיה אסטרטגית. גם נושא של נסיעות לחו"ל או השתלמויות מעניינות יכול לעמוד על הפרק.השיעור העיקרי בשנה זו הוא של סובלנות והיכולת לקבל דעות אמונות ורעיונות של אחרים

מזל שור
מזל שור עסוקים בבדיקה ובביסוס של היחסים הקרובים. היחסים עם המשפחה והחברים הקרובים עוברים שינויים שלא ניתן להימנע מהם. יחד עם זאת יש לעשות שינויים אלו בהדרגה תוך גילוי של סבלנות כלפי אחרים. בתוך כך עולות תוכניות מעניינות בתחום הקריירה. ניתן ליצור חזון מיוחד ומקורי. יש לנצל שנה זו לרענון מטרות החיים וליצירת מטרות חדשות. החל מחודש דצמבר 08 יש הקלה במצב הכלכלי. ניתן לקבל עזרה מאנשים ולשפר בכך את המציאות הכלכלית. עד חודש דצמבר 08 יש הזדמנויות נוחות להשתחרר מיחסים שאינם תורמים עוד לחיים, וכן לצבור התנסויות מעניינות עם אנשים אחרים ללא המתח של יצירת מחויבות באותם יחסים השיעור העיקרי בשנה זו הוא ליצור גבולות, ולכבד במקביל את הגבולות של אחרים.

מזל תאומים
מזל תאומים עוסק בנושאים הכלכליים. בעיקר יש צורך ליצור מערכת כלכלית אמינה ויציבה שעליה ניתן יהיה לסמוך גם בזמנים היותר קשים. יש להיזהר לא להסתבך בהרפתקאות כלכליות ולממש פנטזיות שלא יכולות להתממש. זמן שמביא הזדמנויות לפגוש אנשים שיכולים לפתוח דלתות לביטוי עצמי רחב וגבוה יותר. החל מדצמבר 08 יש יצירתיות גדולה יותר בחיי העבודה ויכולת לגוון אותם בהשתלמויות מעניינות.למרות שיש הסתכלות עמוקה ולא פשוטה על חיי העבודה מתוך מטרה לשפר אותם, עדיין תחילת 2009 הרמונית יותר ומאפשרת גם ליהנות מסיפוק רב יותר בחיי העבודה.השיעור העיקרי בשנה זו הוא היכולת לשלב תחומים ונושאים שונים לכלל עיסוק אחד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בלמידה מעניינת או בחשיפה לתרבויות אחרות שמהן ניתן ללמוד מגוון חדש של ערכים.

מזל סרטן
מזל סרטן עסוק בעיקר בשיפור וייעול של שיטות עבודה ולימוד. ייתכן והדבר נעשה על רקע של שינויים מבניים במערכת יחד עם צורך להתייעל בעקבות תנאי תחרות מצד גורמים שונים. ניתן עד חודש דצמבר 08 להשלים למידה בתחומים שונים. למידה זו משפרת את היעילות בעבודה, ואף יכולה ליצור יותר עניין בתפקוד היום יומי. החל מחודש דצמבר 08 נוצר מרחב חדש לפגוש ולהכיר אנשים חדשים, ייתכן אפילו שחלקם מארצות רחוקות. מומלץ לשמור על אווירה פתוחה ולא מחייבת ביחסים אלו.באופן כללי, זמן שמסמל בדיקה מעמיקה לגבי מהות הבחירה וההעדפה בבחירת שותפים ובני/בנות זוג. זה תהליך מורכב שדורש הסתכלות פנימית מעמיקה וכנות.מבחינה רעיונית, יכולות להיות פריצות דרך מעניינות ושילוב בין תחומים ונושאים שונים בתחום המקצועי. השיעור העיקרי בחיים הוא ללמוד להתמקד במטרות תוך יכולת לחדש ולרענן מטרות שעבר זמנן.

מזל אריה
מזל אריה מחפש פריצות דרך חדשות אבל לא בטוח ביכולת שלו לעשות אותן לבדו. יש לשקול היטב את הכדאיות של התחלות חדשות לעומת הסטאטוס הבטוח והמוגן.אם ניתן לשלב בין השניים הדבר מומלץ, ואם לא, כדאי לפעול בזהירות לכיוון הנושאים החדשים. שותפויות ומערכות יחסים עוברות שינויים לא פשוטים בעיקר על ידי אירועים ומצבים לא צפויים שמביאים לשינוי בגישה כלפי אותם יחסים. יש השנה שיפור בולט ביחסים עם המשפחה, בעיקר עד חודש דצמבר. מחודש דצמבר 08 ואילך נכנסות חוויות חדשות לחיים, יש תחושה של מרחב והשתחררות מכבלים שונים ויש שיפור בולט ביכולת הביטוי.
השיעור בשנה זו הוא בתחום היחסים האינטימיים. יש ללמוד ליצור מרחב משותף שבו לפחות שני אנשים מבטאים את עצמם ביחד ולחוד תוך כדי למידה הדדית.

מזל בתולה
מזל בתולה עסוק בבדיקה מה בחיים יש לסיים או לוותר עליו כדי לאפשר לאנרגיה חדשה לפרוץ לחיים.במישור אחר יש התעסקות בנתינה, התנדבות כזו או אחרת, וכן התעניינות בתחומים רוחניים שונים.התעניינות שכזו יכולה להתרחש בעקבות אירועים גורליים שונים שמביאים את האדם לחפש תשובות ברורות יותר למתרחש בחייו. בתחום העבודה מתרחשים שינויים מעניינים. ניתן לפתח שיטות עבודה שונות וליצור התמחות בכיוונים שונים. עד חודש דצמבר 08 יש התעניינות מרובה במגוון של תחומים. תיתכן גם נסיעה מעניינת ל-חו"ל שקשורה לכל האמור לעיל. מחודש דצמבר 08 ואילך ניתן לשפר את היחסים בתוך המשפחה וליצור אמון טוב יותר ביחסים הקרובים. שאלת האמון איננה פשוטה וזה מספר שנים יש עיסוק אינטנסיבי בשאלה על מי ניתן לסמוך וכל מי לא. השיעור ללמוד בשנה זו קשור ליכולת לאזן בין מרכיבים ושיקולים שונים הן בתחום הקריירה והן בתחום היחסים. ההתקדמות לעבר המטרות צריכה להיות שקולה תוך שמירה על מירב האפשרויות ובדיקתן.


בברכת הצלחה,
מזל אהרוני

נייד: 050-5422346. דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com
אתר הבית: www.mazalaharoni.com
אתר להורוסקופ ואסטרולוגיה בלבד: www.horoscop.co.il


מזל אהרוני-חוקרת ומומחית באבחון פסיכו-דיאגנוסטי, מרצה ומנחת קבוצות מוסמכת בארגונים במכללות ובמרכזי לימוד בארץ ובחו"ל; להתפתחות והעצמה אישית ומקצועית; מטפלת בתקשורת מקרבת,יועצת ומאמנת אישית ומכוונת בתחומי החיים יחידים, זוגות, משפחות ובעלי עסקים באמצאות אסטרולוגיה, נומרולוגיה,כירולוגיה,קלפי טארוט,בחירת שמות ורזי האותיות.
נייד: 050-5422346. דוא"ל: mazal@mazalaharoni.com
אתר הבית: www.mazalaharoni.com
אתר להורוסקופ ואסטרולוגיה בלבד: www.horoscop.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב