דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שנה טובה לעולם 

מאת    [ 28/09/2008 ]

מילים במאמר: 1286   [ נצפה 2840 פעמים ]

שנה טובה לעולם

כול אדם ביקום יש לו שנה חדשה והיא "יום הולדת". מה זה היום הזה שאנחנו מאחלים באמרנו: "שיתמלאו כול משאלות לבך"? היום אנחנו נמצאים ב"יום הולדת" של העולם, מה אנחנו מאחלים לעולם? "תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה וברכותיה". כדי שהברכות האלו יתגשמו הן לפרט והן לכלל ונתחבר לרבי ישמעאל שאומר: "בשלוש עשרה מידות התורה נדרשת ומידה אחת מתוכם היא, כלל ופרט וכלל אי אתה דן אלא כעין הפרט", וכאשר נדע שכלל ופרט זה התורה שבעל פה והתורה שבכתב (זעיר אנפין ומלכות), זכר ונקבה. כול אדם ביקום יתמלאו משאלות ליבו והעולם יהיה בברכה.

"יום הולדת" של האדם ושל העולם הם אחד, מכיוון שכול אדם הוא עולם ואם לאדם אחד בעולם לא טוב לכול העולם לא טוב, מדוע? מכיוון שכולם יצאו מן האחד כשם שאנחנו אומרים: " י-ה-ו-ה הוא האלהים" יוצא מזה "האלהים הוא י-ה-ו-ה" כך ששניים הם אחד ושניים זה אינסוף.

"יום הולדת" הם אותיות "יום לדת ו"ה", ו"ה זה התינוק שנולד לנו וזה העולם הזה, וכשם שכול בני האדם בעולם הזה אוהבים ילדים קטנים, כך גם צריכים לאהוב את העולם. וכשם שילד קטן מחזיר אהבה למי שנותן לו, כך גם העולם מחזיר אהבה למי שנותן לו, לכן נאמר: "אהבה = אחד". וכולנו יודעים שתינוק שנולד הוא נשמה טובה שנאמר עליהם: "תלמדי בני רבנן", ולכן ו"ה נקרא: "בית המקדש" וחל עליו המשפט: "ולא יגורך כול רע". כשם שאנחנו יודעים מהרפואה שילדים אסור להם לחלות וכול מחלה מצריכה בדיקות עמוקות וכשם שכול בני האדם ביקום לא יודעים מדוע תינוקות מקבלים עונש וזה אסור שנאמר: "וגיל 20 לגבורות".  

כאשר אנחנו מטפלים ב- ו"ה טוב אנחנו בעצם בונים את "בית המקדש" ובכך אנחנו מתחברים לאור שזה יום שנאמר: "ויקרא אלהים לאור יום", וכשם שאנחנו יודעים שאנחנו מטפלים בתינוק (ו"ה) בצורה נכונה ועד גיל 18 אנחנו אומרים: "יש לנו ילד טוב", ואם זה כך על תינוק על אחת כמה וכמה אם נטפל במודעות ו"ה של הפרט ובכך נגרום תוך חמש שנים כנגד: יחידה, חיה, נשמה, רוח, נפש טוב נגיע לאור. אבל ו"ה הוא נפש ורוח, כך ש- וא"ו היא הנפש לכן אם נתחיל לחקור את המשפט: "חשקה נפשי" אנחנו כול יום ויום נרגיש את השנויים שחלים בנו ונוכל להגיע לרוח שהיא יוצאת מתוך ה' ואז אנחנו יודעים ש – ו"ה מתוקן ואנחנו מתחברים למשפט: "ורוח אלהים מרחפת על פני המים":   ומהנקודה הזו הדרך קצרה לדרגות נשמה חיה שהם אותיות י"ה, ולאחר מכן אנחנו נדע לחבר אותיות י"ה עם ו"ה באיחוד שלם י-ה-ו-ה אחד. ולזה קוראים מציאות: "והיה ביום ההוא י-ה-ו-ה אחד ושמו אחד". 

הרי כאשר אנחנו אומרים: " תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה וברכותיה" אנחנו בעצם גוזרים גזרה, מי צריך לקיים אותה? האם אפשר דבר כזה? מתוך הכתובים בספר "הזוהר" אנחנו לומדים על רשב"י שנאמר עליו: "שהוא גוזר גזרות והקב"ה מקיים". מדוע רשב"י יכול לעשות את זה ומה הכוח שטמון בו? רשב"י התחבר לכוח "הוא", והוא זה הנסתר ו"אתה" זה הנגלה כשם שנאמר: "ברוך אתה ה'..." לכן "הוא" אומר ל"אתה" ולכן כול הנסתרות מתגלות, כך הוא שולט על "אתה" ושניהם אחד כשם שאתה אומר: "אני אתה והוא". לאחר מכן רשב"י התחבר ל - אני שזה "אין" שזה האור שזה הכתר ולכן הוא נקרא: "המאור הקדוש". 

האם זה אגדה? האם זה דמיון? האם זה אשליה? האם זה הזיה? לא! זה ידע, שנאמר: "ברוך אתה י-ה-ו-ה חונן הדעת". 

אני מעיין וקורא אצל כל המלמדים למיניהם וכל אחד מציע את מרכולתו כדי שהאדם יגיע לנשמתו, דהיינו, לפנימיות העמוקה שבו. כל כולם האומרים המקובלים אמרו, הקבלה מלמדת, אנשים יגידו חברים יעידו שאהבתי אותך...השאלות שאני שואל את כל המלמדים לפני שיראו לומדים:  

"האם אתם שאלתם את נשמתכם - מה אתם מוכנים לתת ללומדים שיראו את נשמתם"?!...

שאלה קשה לכלל המלמדים קבלה מכיוון שכולם עדיין בחמישה חושים... 

"האם אתם מוכנים לאמור לתלמיד לא לראות רופא כאשר הוא בבעיה"?!...  

 ברור לי ממחקרי שאתם לא לוקחים אחריות על תלמיד כשם שאתם לא לוקחים אחריות על עצמכם... 

"האם אתם לא מוכנים לבדוק בשביל ילדכם (החסדים) מקום טוב יותר להגיע לגמר תיקון מתוך משפטכם: ואהבת לרעך כמוך"?!...

ברור לי לחלוטין שהילדים מחיים אתכם ולא אתם מחיים את הילדים (החסידים) כך שאתם חיים בזכות החסידים ולא בזכות הצדיקים... 

"האם אתם יודעים שהמשפט: האמא מחזיקה את הילדים בשביל עצמה כך שבשביל הילדים שימותו חל עליכם"?!...  

ברור לי ממחקרי שאתם מוכנים לשאלה הזו שתשובתכם: אין כפייה ברוחניות אתם רוצים תישארו אתם רוצים תלכו... 

"האם אתם לא יודעים שאתם ותלמידכם וילדכם ונשיכם וטפכם בכפייה בעולם הזה שנאמר: על כורחך אתה בא, ועל כורחך אתה חי, ועל כורחך אתה מת...וכל מטרת הלימוד לשלוט על מי שאמר על"?!...

ברור לי לחלוטין שזה מעבר לחמישה חושים ועדיין אתם נעזרים בילדים כדי לעשות בהם את הניסיונות. 

"אתם נצבים היום כולכם לפני יהוה אלוהיכם, ראשיכם שבטיכם, זקניכם ושוטריכם, כל איש ישראל: טפכם, נשיכם, וגרך אשר בקרב מחניך, מחוטב עצים עד שואב מימך"...(פרשת השבוע נצבים). 

"האם אתם מוכנים לעמוד מול הקהל הגדול הזה במודעות החמישה חושים ולאמור להם את האמת שנאמר: "יאה וגם צריך להרוס אפילו את הקרוב לליבנו כדי להציל את האמת". שנאמר: "תודה על האמת ותרחק מדבר שקר". מדוע עד היום הזה בגילכם המופלג ובשנות הלימוד הרבים לא קיבלתם את שלושת הקווים – אין עוד מלבדו. וכולכם חולים ומקבלים תרופות מעולם החמישה חושים"?!... 

שמעתי וקראתי את האמרות שלכם: רבי יהודה אשלג גם היה חולה, הרב"ש גם היה חולה, הנה עוד מעט יבוא המשיח ויפתור לנו את הבעיות, הגוף לא חשוב העיקר שנשארה התורה שכתבנו, כשם שהתורה של משה רבנו קיימת ונותנת אנרגיה גם תורתנו קיימת ונותנת אנרגיה...אוי למי שנמצא וטוב למי שנמצא... 

מדוע אתם לא משנים את סגנון הדיבור באמרכם: אנחנו מאחלים לכם שנת שלום, שנת בריאות, שנת פרנסה ושנת זוגיות מוצלחת. לדבור אחר באמרכם: אנחנו מבטחים לכם שנה טובה והורדת עול מלכות שמים, שנאמר: הכל נהיה בדברו"?!... 

אני יודע את מבנה גוף האדם ואת צורת האורות בגופו ואת דרך המחשבה שלכם, כך שאתם יכולים לשנות את האורות בגופם של התלמידים ולהראות להם את מה שאתם רוצים שיראו ולא את מה שהם צריכים לראות: שנאמר: ארור מטה משפט גר יתום ואלמנה, ואמרו כל העם אמן! ארור אשר לא יקים את דברי התורה הזאת לעשות אותם, ואמרו כל העם אמן! 

מדוע אתם לא מקיימים את המשפט של רבי אליעזר בנו של רבי שמעון שהתעשרתם ממכירת ספריו בטענתו: דע מה להשיב לאפיקורוס?!...

אני צריך לאמור לכם עם הוותק העצום שיש בידכם בלימוד חכמת הקבלה שאתם קוראים לזה רוחניות, ועם כל התארים שמונחים לפני שמכם שרכשתם למה שאתם קוראים לזה עולם הגשמיות שנאמר: שולחן שקם לשם שמים סופו להתקיים, שהמשמעות, הפסדתם ניצחתם – ניצחתם – ניצחתם, שנאמר: כדי להירפא חייבים להכיר במחלה ולאחר מכן לקבל את מרירות התרופה. 

דע את האויב   

אני בן 56 כאשר 50 שנה בחלתי במוסר ובדת והקמתי מדינה בתוך מדינה וקבעתי את החוקים שלפיהם התנהגתי במשך 50 שנה וכל בעיה שקמה במשך 50 שנה פתרתי אותה בדיבור ולא באלימות. לא ראיתי רופא במשך 56 שנה מכיוון שכיבדתי את דברתי, רופא שייך למוסר! למדתי את השופטים השפוטים של המוסר ולמדתי לדעת שכולם משוחדים ולוקחי שוחד. למדתי את אנשי הדת שלא תצא מילה מפיהם שעליה אנחנו לא צריכים לשלם והגעתי למסקנה: הנה עוד מעט מחברים לנו שעון שאנחנו צריכים לשלם על האוויר שאנחנו נושמים. היום אני טוען טענה שלא מתקבלת, הן על בני אדם שהם נמצאים בחמישה חושים – והן על בני אדם שטוענים שהם מעבר לחמישה חושים, שהיא: "אני יהוה הוא האלהים"!   

מבחן המציאות

 ישנו אדם שההיסטוריה מספרת עליו שהוא היה החכם עלי אדמות - שלמה המלך. ישנו אדם שההיסטוריה מספרת עליו שהמילה "שיגעון הגדלות" היא על שמו שטוען: היסטוריה היא סיפור חד צדדי – נפוליון בונפרטה.  והיום אני טוען שאני בשוויון צורה עם שני בני האדם שההיסטוריה מספרת עליהם ומעמיד שני משפטים של האדם החכם ביותר על פני האדמה "שלמה" ומזמין את כל חכמי הדור דת, מדע וקבלה עם כל ספריהם וספרי המורים שלהם שיעמדו מול "שלמה חיים" ואלמד את כולם שבזכות שני המשפטים האלו ידעתי את – שלמה המלך ואת נפוליון בונפרטה.

 ספר קהלת פרק י"א פסוקים א' – ב'.

 א – "שלח לחמך על-פני המים, כי-ברב הימים תמצאנו".

ב – "תן-חלק לשבעה וגם לשמונה, כי לא תדע מה-יהיה רעה על-הארץ". 

תכלה שנה וקללותיה – לצמיתות, תחל שנה וברכותיה – לצמיתות. זאת מודעות שנקראת תחיית המתים ובלע המוות לנצח שנאמר: תורת אמת נתן ליעקב. 

"ברוך המקדש השבת וישראל"               




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב