דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבט אחד בעיניים יכול להציל חיים 

מאת    [ 27/09/2008 ]

מילים במאמר: 656   [ נצפה 2685 פעמים ]

האירידולוגיה הפכה לכלי שימושי ביותר המשלים את הרפואה הקונבנציונלית, שהוכיח את יעילותו בין השאר באיתור מוקדם של מחלות קשות כמו סרטן, מחלות לב ומחלות כרוניות רבות נוספות.
הספר רחב ההיקף של מרים גרבר, מומחית מהשורה הראשונה בישראל לאירידולוגיה, פותח בפני הקוראים עולם חדש. זהו ספר מומלץ לכל רופא, רוקח, מטפל ופסיכולוג.
תסתכלו לנו בעיניים - הספר הזה עשוי לתרום לכם המון!

הרפואה הקונבנציונאלית לא תמיד יודעת לספק את האבחון הנכון ובזמן, וכתוצאה מכך מתדרדרת בריאותם של רבים למצבים קשים ביותר. העולם הרפואי מטיף כבר שנים לכך שאבחון מוקדם יכול להציל רבים ממוות.
מרים גרבר, המומחית מספר אחת אולי לאירידולוגיה בישראל, יודעת לספר על מקרים רבים בהם איתרה אצל מטופלים גידולים ממאירים על ידי התבוננות בעיניהם, בעוד שרופאים אחרים סברו תחילה בטעות כי מדובר בגידולים שפירים.
לדברי גרבר, אירידולוגיה - משמעה אבחון בקשתית העין, האיריס, החלק הצבעוני של העין, מהווה "קופסא שחורה" של הגוף - הכול נרשם בה מרגע ההתעברות עד להווה, כולל נטיות גנטיות שהועברו בתורשה. עתה מעניקה מרים גרבר רבים מסודות האבחון שלה לקהל הרחב, בספר מפורט, רחב ומהודר, המעניק מדריך מקיף מסוגו לאירידולוגיה.

תמונת מצב מקיפה תוך מספר דקות
אירידולוגיה מבוססת על מדע ופילוסופיה כאחד. שיטה זו מאפשרת לזהות את מצבו הפיזי והרגשי של האדם עפ"י צבע, צפיפות הרקמה וסימנים שונים המופיעים בקשתית מלידה ומתווספים אליהם סימנים שונים במהלך החיים. העיניים רושמות את כל הטראומות שאדם עבר בחייו, ועל פי מחקר ייחודי פרי פיתוחה של מרים גרבר, ניתן לאבחן באופן מדויק באיזה גיל הן התרחשו וכיצד יש לטפל בהן באופן ממוקד.
בשונה מכל שיטת אבחון אחרת, האירידולוגיה מאפשרת לקבל תוך מספר דקות תמונה מקיפה ומדויקת על מצב בריאותו של הנבדק, ללא צורך בבדיקה פולשנית או מקרינה. האירידולוגיה מאפשרת לצפות מראש את התפתחותן של מחלות וחולשות העלולות להופיע בעתיד במידה ואדם לא ישמור על אורח חיים נכון עבורו. כלי זה של שיטת האבחון, מאפשר לפתוח בטיפול מונע, זמן רב לפני הופעת המחלה, ובכך למונעה, לעכב את התפתחותה, או לצמצם את נזקיה באופן ניכר.
לכן, מדגישה מרים, טוב יהיה אם כל מי שעוסק ברפואה - רופאים, רוקחים, תזונאים, דיאטנים, ומטפלים - יידעו להשתמש בכלי חד האבחון הזה. האירידולוגיה יכולה לסייע לדבריה גם לפסיכולוגים היכולים לאתר בעזרתה טראומות עבר רבות, ולזהות בעזרתה את מצבו הנפשי הנוכחי של המטופל.

ספר ראשון מסוגו בישראל
לדברי גרבר, לימודי האירידולוגיה בישראל היו עד כה שטחיים ביותר, ולא סיפקו מענה לאנשים שמעוניינים להשתמש בשיטה. הספר "אירידולוגיה מעשית - הסוד הגלוי של העין", פרי עטה של מרים גרבר, נועד לתקן את המעוות.
מעבר לידע הטכני הרב, המועבר בצורה קולחת וקריאה, ניתן למצוא בספר גישה הוליסטית לאדם, המתייחסת לגוף, לנפש ולרוח כמכלול.
אמנם אירידולוגיה הינה כלי אבחוני בלבד, אך הספר מספק דרכי טיפול בכלים מעשיים שונים שנלקחו מתוך הידע והניסיון של גרבר בתחום הרפואה המשלימה.
בספר מאות תמונות של עיניים, בצבע מלא באיכות גבוהה ביותר, והוא משמש כלי מעשי לתחילת לימוד המקצוע.
בנוסף, נמצא בספר נספח בנושא אבחון בלובן העין, המהווה שיטת אבחון משלימה של האירידולוגיה, בו מרים גרבר מהווה את אחת מהמומחיות הבודדות בארץ, אם לא היחידה. גרבר התמחתה באבחון בלובן העין בארה"ב, ומתכוונת לייחד לשיטת האבחון החזקה הזו ספר נפרד בעתיד הקרוב.

להתבונן בסודות הגלויים
מרים גרבר, עוסקת באירידולוגיה מזה 16 שנה. עם סיום לימודיה כמורה לרפלקסולוגיה המשיכה מרים בלימודי אירידולוגיה אצל ד"ר לשלמה שלזינגר שמינה אותה ברבות הימים לממשיכת דרכו. לפני 11 שנים הגשימה גרבר את חלומה להקים מרכז טיפולים והרצאות אשר יתאים לדרישותיה המחמירות.
גרבר פועלת על פי שיטה המשלבת את תחומי האירידולוגיה והאבחון בלובן העין, על פי תורותיהם של פרופ' שמידט הגרמני וד"ר ג'נסן האמריקאי.
השילוב ביניהן מאפשר לה לתת לתלמידיה הרבים כלי אבחוני ממדרגה ראשונה. "מחויבותי לחיים היא לעזור לאנשים בכל דרך אפשרית מתוך שמירה על מקצועיות ואמינות" אומרת גרבר. "אין אני מתיימרת לרפא אנשים, אולם אעשה כמיטב יכולתי לעזור להם לגלות את כוחות הריפוי שבתוכם כדי להגיע למודעות עצמית ולאיכות חיים טובה יותר ואם הצלחתי בכך, דיינו".
אין ספק שהספר "אירידולוגיה מעשית - הסוד הגלוי של העין" הוא צעד משמעותי לעבר הגשמת שאיפתה.

את הספר ניתן להשיג בכל סניפי סטימצקי, צומת ספרים ובהוצאת אופיר.
'אופיר - בית הוצאה לאור' מתמחה בקידום סופרים ישראליים בתחילת דרכם.
www.ofir.org.il
אודי אוחנה מנכ"ל ובעלים, אופיר הוצאה לאור.
www.ofir.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב