דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל מה הכי חשוב לדעת? 

מאת    [ 25/09/2008 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2248 פעמים ]

קידום בגוגל הינו תחום הנבדל מכל אמצעי הפרסום האחרים. מנועי החיפוש מאפשרים לבעלי האתרים להגיע ללקוחות שיוזמים את ההחיפוש, הלקוח הינו לקוח "בשל" המעוניין לקבל אינפורמציה ולסגור עסקה באותו רגע. נוסחת הקסם הינה לזהות את מה שהגולש מעוניין ולהציג לו את המידע באותו רגע ,העיקרון פשוט להיות במקום הנכון ובזמן הנכון כאשר הגולש מחפש את האינפורמציה הרלוונטית. מאמר זה זה לא יהפוך אותך למקדם אתרים מקצועי אך בהחלט אפשרי להבין להבין באיזה אסטרטגיה לבחור?

קידום אתרים בגוגל מתבסס על תוכנות הסורקות את אתרי האינטרנט על מנת שיוכלו לקבוע באיזה נושא האתר עוסק והאם הוא רלוונטי למילת המפתח שחיפשו. בסופו של תהליך גוגל מחזיר לגולש תוצאות לפי נוסחא המוכרת בשם "האלגוריתם של גוגל " רק אחרי שנבין חלק מהפרמטרים של האלגוריתם נוכל להתחיל בתהליך של קידום בגוגל. העין של הגולש כאשר העמוד הראשון נטען מתמקדת ראשית בתוצאות 1-3 ,לאחר מיכן אם הוא לא מצא את מבוקשו הוא מתחיל לסרוק את העמוד לכיוון אמצע העמוד, רק 50 אחוז מהגולשים מתמקדים באמצע העמוד.

אתר הנמצא למטה בעמוד הראשון מקבל יחסי מספר נמוך יותר של כניסות. חברות קידום אתרים בד"כ משתמשים בתשתית קיימת על מנת שיוכלו לקדם אתרים תוך מספר חודשים. רוב החברות לא מתחייבים על תוצאות עקב כך שאינם מסוגלים לדעת מה הפער בין האתר שלך למתחרים. חברה מקצועית שתתחייב על תוצאות הינה חברה שפחות מבינה בקידום ויותר מעוניינת לגייס אותך כלקוח. התהליך פחות או יותר עובד כך : השלב הראשון מוקדש לשינויים בתוך האתר , לאחר מכן רוב העבודה מתבצעת מחוץ לאתר,חברה שיש לה תשתית רחבה של אתרי אינטרנט ושיתופי פעולה תוכל להגיע לתוצאות טובות יותר תוך תקופה קצרה. חשוב מאוד להקפיד ולבצע קידום איכותי ולא קידום לדוגמא המבוסס על "חוות לינקים" מאתרים המיועדים להוצאת קישורים.אפשר בקלות לבדוק את מקור הלינקים שהעבירו לנו מחברת שאתה יצאנו לדרך. גוגל יכול לפסול אתרים כאלו ולכן לא מומלץ לעבוד עם חברות העובדות בשיטה הזו.

אז איך בעצם מומץ לקדם אתר בשנת 2020? כחום אני סבור שקישורים מסרטוני וידאו יש להם ערך גבוה במיוחד, וידאו הינו מנוע צמיחה משמעותי בדיגיטל וללא ספק גגול מתייחס בכבוד לקישורים מיוטיוב. ברגע שיש תוכן של וידאו איכותי שהסרטון מתקדם בתוצאות החיפוש יש סיכוי טוב שערך הקישור גובה במיוחד, לא חייבים להשקיע בוידאו יקר אפשר לצלם את עצמך נותן ערך דרך הסלולר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב