דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס שוק ההון - ידע זה כוח 

מאת    [ 23/09/2008 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 5402 פעמים ]

לאחרונה כולם מדברים על שוק ההון במיוחד לאחר קריסת הבורסה בארה"ב. מי שנכנס לכאן בטעות ושואל את עצמו למה הוא צריך את זה? הרי זה לא שכולנו משקיעים בבורסה, ורובנו לא מגלגלים עשרות אלפי שקלים, ולכן, למה שנזדקק לקורס שוק ההון?, אם לעולם לא ניכנס לתוכו? ההסבר הוא די פשוט, כולנו נמצאים בתוכו בצורה כזו או אחרת.

ידע זה כח
קורסים להכרת שוק ההון, הם קורסים שבאים לתת לנו ידע על המתרחש בשוק ההון, כל מה שרצית לדעת - מהשקעות קטנות ועד השקעות בבורסה, באגרות חוב, בקופות גמל או בכל צורה אחרת. הידע הניתן בקורסים אלו מחולק לפי רמות, הן פונה לא רק למי שרוצה להוות חלק משוק ההון, אלא גם אל מי שרוצה ידע כללי על שוק ההון, וגם אל מי שרק רוצה להבין, למה כולם מתכוונים, שהם מדברים על שוק ההון.

עבור מי שרוצה לעסוק בתחום שוק ההון אין כאן בכלל דילמה. הוא חייב להכיר את השוק, הוא חייב ללמוד את השחקנים בשוק, הוא חייב להבין את המושגים של השוק. זה לא משנה, אם הוא יהיה מהצד של הבנקים, של המשקיעים, או כגורם פרטי. קורסים אלו יאפשרו לו, להכיר את השוק לעומק, להבין אותו טוב יותר, וכך הוא יוכל להיכנס לתוכו.

קורס להכרת שוק ההון מקנה לך ידע
למה קורסים להכרת שוק ההון, טובים גם עבור מי שלא מתכוון להיות חלק משוק ההון? לזה קוראים שרשרת המזון של הכלכלה, או אם תרצו, אפקט הפרפר שלה. נגיד ואתם בעלי חנות מכולת, סביר להניח שאתם לא מתארים לעצמכם שמה שקורה בוול סטרייט בארה"ב לא ממש ישפיע עליכם? ובכן, אתם טועים. חברה אמריקאית שסוחרת עם חברה ישראלית, קורסת, כתוצאה מנפילה במניות עקב שינויים בכלכלה האמריקאית, עלולה להביא גם עליכם נזק כלכלי.

איך? אם אותה חברה קורסת, אזי שהחברה הישראלית, מפסיקה לייצא לה, ואז החברה הישראלית מפסידה כסף, ונאלצת לפטר עובדים. אותם עובדים מפוטרים הם אלה שקונים אצלכם במכולת, בנוסף יכול להיות שאותם עובדים קונים מוצרים או שירותים שונים, אצל הלקוחות שלכם. אם הם יפסיקו לעשות זאת, אותם לקוחות שלכם או הם עצמם, לא יהיה להם כסף לקנות אצלכם, וכך גם אתם תצאו מופסדים.

איך ניתן להתמודד עם המצב הזה? זה לא קל, אבל אם תיקחו קורס להכרת שוק ההון, תלמדו כיצד להתכונן לימים שחורים בעסק, וכיצד לצאת מהם בקלות. קורסים אלו, יסבירו לכם, מה לעשות בדיוק, וכיצד שוק ההון, לא רק משפיע עליכם, אלא גם יכול לעבוד למענכם. ההסבר שניתן במאמר, הוא הקיצוני ביותר כמובן, במציאות, זה הרבה יותר קרוב, והרבה יותר קשה. לכן חשוב להכיר את שוק ההון, כדי לדעת, מאיפה תבוא עליכם המכה, וכיצד להתכונן אליה.
מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים

קורס שוק ההון



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב