דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נוצר העולם הזה 

מאת    [ 22/09/2008 ]

מילים במאמר: 1265   [ נצפה 3084 פעמים ]

כיצד נוצר העולם הזה

הרבה מאוד מחקרים אנחנו רואים מול עיננו מהיום שנוצר העולם הזה, 13,25 מיליארדי שנים עברו לפי הקרן החוזרת שאמרה לנו את זה. 5768 שנה עברו לפי ספר המקרא שקיים בידנו. אלפי הוגים קמו וכתבו את תורתם. מאוד אלפי מורים ישנם שמנסים לענות על השאלה: "כיצד נוצר העולם הזה"? והנה שלוש מעצמות על: דת, מדע וקבלה עומדים היום בראש השנה ויום כיפור וטוענים: "חטאנו לפניך רחם עלינו"...שהמשמעות, אנחנו לא יודעים כיצד נוצר העולם הזה – ואנחנו כל הזמן נמצאים בחטא – העגל. השאלה שאני שואל: מדוע שלושת מעצמות על כולם ביחד או כל אחד לחוד לא יודע: "כיצד נוצר העולם הזה"...

כאשר הקדוש ברוך הוא קיבל על עצמו ליצור את העולם הזה, הוא זימן לפניו את הפועלים ולקח נציג מכל אחד ואחד וקרא להם: אש, מים ורוח שהם: אש = דת, מים = מדע, רוח = קבלה. ישב והדריך אותם ואמר להם כך: כל אחד מכם יוצר חלק מן העולם הזה ואף אחד מכם לא בורא עולם – כך ששלושתכם יחד גם לא בורא עולם. שלח אותם לעולם העשייה והיצירה ואמר להם: "ואהבת לרעך כמוך – אני אלהים. לקח את הנשמה אמר לה מה שאמר הכניס אותה בתוכם ונוצרה המודעות שמדברים עליה היום שנקראת: "בריאה, יצירה עשייה".

הפועלים הראשונים שהתחילו עם העבודה זה האש – הדת. ועשו מה שעשו והיו צריכים לעשות שנוי, לתת למודעות המים – למדע להמשיך את היצירה. פה נוצרה הבעיה. הדת כפרה במה שאמר לה הקדוש ברוך הוא, וכדי להחזיק את מה שהיא עשתה היא נתנה דינים. "וכל מי שהיה כופר בדינים – גזר דין מוות". וכך העולם הזה חי תקופה ארוכה במודעות הדת, שהיא נקראת מודעות האש – שהיא מודעות השקר.

כאשר העולם הזה התחיל לסבול מן הדת, שזה נקרא השמדה עצמית. התחילו לצאת מן הדת בני אדם כדי לעזור לדת שהם נקראים מים – מדע. והמדע התחיל להתפתח ולאט לאט התחילו לכבות את האש – הדת. "כך שעם הזמן נדחקו הדת החוצה והתחיל המים – וכך המדע התחיל לשלוט על העולם הזה". הדת מה עושה היום? כל דבר שהמדע מראה לנו הם מיד מודיעים לנו שזה רשום בתורה. אכן נכון דת – כל דבר שהמדע גילה הוא רשום בתורת משה רבנו מכיוון שהמדע הוא השיבוט שלכם. הרי יכול להיות אדם גם דתי וגם מדען, הרי שניהם שמעו מה אמר הקדוש ברוך הוא.

המדע שהוא עם אותם תכונות של הדת, יצרו מה שיצרו והיו צריכים לעשות שנוי ולעבור לרוח – קבלה. אבל הם עשו אותו דבר מה שהדת עשה והם החליטו שהעולם הזה שייך להם. כאשר המתמטיקה, שהיא המלכה של המלך, פיזיקה.  היא הייתה צריכה להיכנס לרוח, כאשר התקרבה אל הרוח מיד צעקה – שואף לאינסוף. כך המלך פיזיקה התחיל לשלוט על העולם הזה. כאשר המלך שולט בצורה רודנית העולם הזה מתחיל לסבול. ואז, "המחשבות שרוצות להרוס את העולם הזה יוצרות מחשבות שהורסות את המחשבות". ואז נולד "היטלר", היטלר שיקף את המחשבות של המדע שלא נתן להם לעשות את מה שחשבו – והיטלר רצה לעשות לבד מה שהמדע רצה לעשות. דהיינו, להיות אלהים ולשלוט על עם אחד – גזע הארי. מחשבותיו של היטלר הם אשר יצרו את סטלין כדי שיהרוס לו את מחשבותיו. בזה הסתיימה הגלות מצד האש והמים, דת ומדע. ומי ששולט על שניהם שלא יביאו חורבן על העולם הזה – נשיא ארצות הברית.

מתוך האש והמים יצאה הרוח שהיא הקבלה והתחיל בה הרב יהודה אשלג. למי פנה רבי יהודה אשלג כדי לקבל את תורתו? לדת ולמדע. לאש ולמים, "ששניהם כופרים בתורה שהוא מראה להם – ושניהם רצו לשלוט על העולם הזה". מיד הבין את זה רבי יהודה אשלג וחזר לביתו וכתב מה שכתב.

היום מי מופיע ומלמד את תורת רבי יהודה אשלג: קבלה לעם, מרכז הקבלה, אדם סיני, בנו של הרב"ש, בן דודו של רבי יהודה אשלג וכל כך הרבה בחורים צעירים...והנה עידן הרוח נמצא בעולם הזה. והנה נציג של "קבלה לעם" ונציג של "מרכז הקבלה" טוענים בראש חוצות: "קבלה זה לא דת זה מדע".

מקובלים דעו -  דת מדע ורוח זה שלוש שהם אחד, כל אחד יצא מתוך השני כדי לשמור את הראשון שלא יכחד וכל עוד שאתם לא תעשו שלום, בן דת מדע ורוח לא תגיעו לנשמה שלכם ולא תדעו מה אמר הקדוש ברוך הוא לנשמתכם. "אתם מקובלים לא צריכים להיות אנשי רוח – אתם צריכים להיות אנשי אמת". מה זה אנשי אמת מקובלים "קבלה לעם" ו"מרכז הקבלה"? ברגע שאתם אומרים לתלמידים שלכם יבוא המשיח ויגאל אותנו – ברוך שאמר ועשה.דעו לכם דת מדע וקבלה: קשה מאוד אבל זה אפשרי להתחבר למשפט: "קדוש (דת) קדוש (מדע) קדוש (רוח) יהוה צבאות מלוא כל הארץ כבודו. על כן שוב במשך 54 שנה מיום שרבי יהודה אשלג עזב אותנו. התחילה להתדרדר תורת הקבלה והפכתם אותה לדת ולמדע, דהיינו, נהייתם פילוסופים – אנשי רוח. הקבלה היא פילוסופיה אבל היא מחוברת למשה רבנו שנאמר: "ממשה עד משה לא קם כמשה". אני לא משה – אני מחייה את משה. וכשמשה חי, המשיח. כל הצדיקים מתעוררים. מה אתם עושים? דוחים משיח ובזה אתם לא נותנים לרבי יהודה אשלג לחיות. ואני שואל אתכם היום: אם אתם לא נותנים לרבי יהודה אשלג לחיות ואני עושה את מלחמתי כדי שהצדיקים יקומו לתחייה, האם רבי יהודה אשלג ילמד אותי או אתכם?...

תראו עולם יפה שבורא עולם ברא - דת, מדע וקבלה. הרי שלושתכם כל אחד מכם רוצה להיות ראשון בורא עולם כאשר הקדוש ברוך הוא אמר לכם שאתם לא יכולים להיות אפילו שלושתכם יחד. ומה אתם עושים? עושקים את הנשמה, את הקדוש ברוך הוא בתוככם ואתם לא אוהבים אחד את השני שנאמר לכם: "ואהבת לרעך כמוך". וכאשר צעקתם לבורא עולם שישלח לכם משיח ויגאל אתכם מן הייסורים. מתוך העולם הזה יצא אחד ונהייה משיח. כך שהמשיח יודע את מחשבותיכם מכיוון שהוא צריך לכוון את מחשבתכם. לא קל לקבל מודעות משיח, אני מתאר בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" את הדברים שעברתי כדי להגיע למודעות הזו, שאני בוודאות מוחלטת אומר לכם דת, מדע וקבלה: "שעם כל הידע שיש לכם לא תעמדו במצבים האלו"! ואת כל זה עשו כדי שתדעו מה אתם עושים ואיך המחשבות שלכם עובדות כדי להרוס את העולם הזה. כאשר אתם לא יודעים שהעולם הזה הוא הגוף שלכם, וכאשר המחשבות שלכם רוצים להרוס את העולם הזה הגוף שלכם נהרס. וכאשר הקצת של המקצת של בורא עולם מגיע אליכם כולכם מתנהגים כמו דרגה הראשונה שייצרה את עולם הזה שהיא – דת. כופרים בתורה. אז השאלה היא: אתם יודעים מי אתם: דת, מדע וקבלה?...

אני טוען: "הדרגה הנמוכה ביותר שקיימת בעולם הזה היא הדת", כאשר המדע דחק את הדת מחוק הוואקום: "המדע נהייה הדרגה הנמוכה ביותר שקיימת בעולם הזה". וכאשר אתם אנשי הרוח, הפילוסופים, לומדי הקבלה רוצים לדחוק את המדע: "אתם עכשיו הדרגה הנמוכה ביותר שקיימת בעולם הזה". כך המשיח לא פונה אל דת מדע ואנשי הרוח אלא שואל אתכם אנשי הסודות קבלה: היכן מה לימד אתכם רבי יהודה אשלג – היכן מה לימד אתכם רב"ש – היכן מה שלמדתם מהאר"י – היכן התורה של רשב"י - והיכן התורה של משה רבנו? "אני לא מדבר איתכם על ואהבת לרעך כמוך – אני מדבר איתכם על ערך מוסף". האם עיניי רואות נכון שאתם מוכנים שהילדים שלכם ימותו – ואתם לא תודו באמת? "קבלה לעם", "מרכז הקבלה" האם ידוע לכם, או למדתם, או קראתם בספריי הזוהר, או בספריי האר"י, או בספריי רבי יהודה אשלג – הגוף הוא מלכות שמיים.

מקובלים, תסתכלו במפה האסטרולוגית שלכם ותראו מה אומרים הספרים על ילידי תאומים שהם משבט לוי, ילדי סיוון, ילדי חג השבעות – יום מתן תורה. "כולם טוענים שילדי תאומים הם בפיצול אישיות – וכולם צודקים ולא יודעים מדוע". טוענים שילדי תאומים אין אצלם מטבע של שני צדדים והם עושים את המטבע צד אחד והם רואים את האור ואת כל זה אני מראה לכם בספרי "מלחמת הרוח בחומר". השאלה שאני שואל? האם זה לא סיבה מספקת לבדוק ולשאול וללמד את הילדים שלכם את התורה הזו. הרי התורה הזו מחייה את בעליה ולא נותנת לגוף להיפגע שנאמר: "ולא יגורך כל רע" – מדוע אתם לא רוצים שיהיה טוב לילדים שלכם?!...

"דע מה להשיב לאפיקורס"

"אשרי העם שככה לו – ואשרי העם שיהוה אלוהיו"            




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב