מכתב מכירה מדליק , שעושה את זה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מכתב מכירה מדליק , שעושה את זה 

מאת    [ 14/01/2006 ]
מילים במאמר: 398   [ נצפה 6876 פעמים ]

 
 
"מכתב מכירה" מדליק, שעושה את זה

1. גורם ה "כן "

יש אימון מכירות להביא את הלקוח הפוטנציאלי למודל ה "כן " בתקווה שכשתבקש את
ההזמנה , הוא יהיה במצב שיענה " כן " באופן אוטומטי .
להביא אדם למצב של "כן" , צריך לשאול שאלות מכוונות כך שהלקוח יענה "כן" .
לדוגמא , שאלה סגורה מכוונת : " האם לא תרצה ללמוד איך להפיק יותר רווחים
ממכתב המכירה " -

2. שתף את חמשת החושים של הקורא .

מכתב מכירה פועל הטוב ביתר כאשר הוא יוצר לקורא תמונה רגשית . כשאתה מתאר משהו ,
עשה שייראה מוחשי . ספר להם על ריחו של המוצר ודאג שירגישו אותו .
הסבר איך הוא נראה ומה טעמו .ממש תן להם לחזות זאת בדמיונם .אם הייתי כותב
מכתב מכירה למוצר שמטרתו למנוע שאנשים יאבדו את המפתחות שלהם , הייתי מתאר
את הבעיה של איבוד מפתחות ומחייה אותה בתיאורים ציוריים חזקים :
" גשם זלעפות ניתך ארצה , המעיל רטוב ונוטף ומכנסיך נדבקים לעורך בחיבוק דוב .
אתה דוחף ידך לכיסך , האצבעות משותקות מקור , ומתגלה הסיוט שהמפתחות לביתך
החם והיבש נעולות בתוך מכוניתך , ואתה נאלץ לבלות את הלילה בגשם ."
אם הלקוח יכול להרגיש את הסיפור שלך , הוא יאמין לו . יש לסיפור כוח .

3. צמצם את ההתנגדויות במכתב המכירה .

התנגדויות הן המחשבות שצצות בראשו של הלקוח ונותנות לו סיבה לא להיענות
להצעתך . מכתב טוב יצפה את ההתנגדויות האלה , אולי אפילו ייצור אותן ויטפל בהן ,
אחת עוקבת קודמתה .
אחרי שכתבת את המכתב , עבור עליו וקרא אותו מנקודת מבטו של הלקוח . חשוב על
שאלות שצפויות להתעורר , והכן תשובתך להתנגדויות האלה .

4. משוך תשומת לבו של הלקוח שיהיה מעוניין .

דאג שהלקוח יגלה עניין במכתבך שנכתב בטון לבבי ושיחתי . כתוב זאת כאילו אתה
חבר של הלקוח , והשתמש במלים פשוטות שאתה משתמש בהן כל יום בשיחה . אתה
יכול לספר סיפור במכתב המכירה . מטרת המכתב היא למכור . להשיג זאת צריך
לגרום שהלקוח ימשיך לקרוא .

5. שימוש בחזרות .

תשובה טובה יותר מושגת באמצעות חזרה . לדוגמא , שמת לב בוודאי לפרסומת שרצה
בטלביזיה מספר חודשים . או שמצאת את עצמך מפזם את הנעימה של פרסומת , בגלל ששמעת אותה
פעמים רבות . החזרה גורמת לכך שאנו מבחינים בדבר .
אנו יכולים להשתמש בעיקרון הזה במכתב המכירה שלנו , בהחדירנו מסר עיקרי למוחו של הלקוח .
נסה זאת . קח את התועלת הגדולה ביותר במוצר שלך . הזכר אותה בכותרת , ובהמשך במשפט
הראשון . אחר כך , לאורך המכתב , הזכר זאת מספר פעמים נוספות , בצורה אחרת . אתה יכול קודם
להזכיר זאת כהצהרה ואחר כך כסיפור .

נסה זאת וצפויה לך הפתעה !
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב