דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האינטילגנציה הרוחנית של המזלות 

מאת    [ 17/09/2008 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 3193 פעמים ]

האינטליגנציה הרוחנית ,אינה רק היכולת האינטואיטבית של מזל כזה או אחר להבין תהליכים או לחוש ולחוות תחושות כאלה או אחרות .במילים אחרות אינטואיציה מפותחת ככל שתהיה הינה רק אחד התנאים לקיומה של אינטליגנציה רוחנית.

אם כן מהם הסימינים המעידים על קיומה של אינטיליגנציה רוחנית? נתחיל דווקא מן הכבד אל הקל. יכולת השינוי היא היכולת המעידה בוודאות גמורה על רמה גבוהה ביותר של אינטיליגנציה רוחנית .כאשר מדברים על יכולת השינוי הכוונה ,היא לטרנספורמציה שלממש.במילים שונות אפשר לכנות אותה יכולת ההמרה .והכוונה היא ליכולת לשנות מצב נתון א ולהופכו למצב נתון .בלשון המקורות ,זוהי בדיוק אותה יכולת לשנות את רוע הגזרה .

מי אם כן מבין שנים עשר המזלות ניחן ביכולת נפלאה זו?או לחילופין מי מבין גלגל המזלות הגיע לעולמנו עם פוטנציאל מובהק לפתח יכולת כזו?ובכן התשובה היא:ילידי החודשים פברואר ואוגוסט.חודשים אלה כוללים בתוכם את המזלות:דלי דגים אריה ובתולה .היכולת הבאה המעידה על איטיליגנציה רוחנית טובה היא יכולת הבקשה .אל נא תטעו לחשוב כי יכולת הבקשה פרושה היכולת לבקש עבורכם . לא ולא ,זוהי יכולת ,אמנם בדרגה שנייה, כי ציינתי קודם שאני אמנה את היכולות מן הקל אל הכבד, אך עדיין זו היא יכולת ,שדורשת משמעת רוחנית רצינת ביותר.הכוונה כמובן ליכולת של בני מזל מסויים לבקש למען הזולת . יכולת זו נחשבת ליקרת המציאות גם היא , וידועה בפילוסופיה המיסטית בשם:יכולת הברכה או יכולת האמירה.ומי מבין שנים עשר המזלות ניחן ביכולת נהדרת כזו? או כפי, שציינתי קודם ניחן בפוטנציאל להשיג יכולת זו.ובכן כמובן, שהמזלות שהוזכרו קודם : דלי ,דגים, אריה ובתולה ,ואליהם מתווספים ילידי החודשים: מאי ואוקטובר .המזלות השייכים לחודש זה הם שור, תאומים מאזניים ,ועקרב..עד כה מנינו שמונה מבין שנים עשר המזלות .נותרו ארכעה נוספים בגלגל, ואלו הם:טלה, גדי, קשת וסרטן.המזלות הללו ניחנו ביכולת הזיהוי ,או כמובן בפוטנציאל לפתח יכולת זו.זוהי בעצם היכולת הקלה ביותר של האינטיליגנציה הרוחנית .

ועל כן ,כמובן ,שכל שנים עשר המזלות הגיעו לעולם עם אפשרות לממש יכולת זו .מהי אם כן יכולת הזיהוי?יכולת הזיהוי היא היכולת להבדיל בין אמת ושקר.ולמרות שיכולת זו נמנתה כשלישית ,אל תהיה קלה בעיניכם...

עליזה גבאי קרשבסקי, בת מזל דגים
נולדה לאב, שהיה מיסטיקן גדול, אך לא עסק במיסטיקה קרדום לחפור בה,
בת לשושלת מקובלים ידועה. עוסקת במיסטיקה מגיל צעיר רכשה ידע רב בארץ ובעולם כתבה שלושה ספרי שירה מיסטיים כתבה קלפי "מסר" המיועדים לשימוש אישי הוציאה עיתון מיסטי (חמסה) קוראת בקפה, קלפים, כף-יד, כתב יד, מנתחת גרפולוגית, קוראת בחפצים, באפר סיגריות, ובספרי קודש עוסקת בריפוי בביו אנרגיה, מומחית לדיאטה.

מרצה בכל נושאי המיסטיקה עסקה שנים בתחום החינוך בעלת תואר שני בספרות עברית.


aliza.hamssa@gmail.com 052-4710080




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב