דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אהבה ממוזלת 

מאת    [ 17/09/2008 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3763 פעמים ]

ים האהבה של הדגים

הדגים מתיחסים לאהבה בדיוק כמו שהדג בטבע מתיחס אל הים. בלי מים הדג אינו מסוגל לשרוד ובלי אהבה בן מזלדגים אינו יכול לחיות .בקיצור בני מזל דגים חיים ונושמים את חמצן האהבה, מרגע לידתם עד יום מותם .בדיוק כמו שהדג מתייחס למים כטריטוריה טבעית שלו, והוא נע בה בחן, כך בן מזל דגים מתיחס לאהבה שלו. היא מקומו הטבעי והמובן מאליו.

ציינתי קודם שחייו של הדג אינם חיים ללא אהבה. ואכן בן המזל מודע לכך ומחפש אהבה וגם מוצאה. זו יכולה להיות אהבה רומנטית, או אהבה לצאצאיו, או אהבה לבעלי חיים, או אהבת הזולת ועוד כהנה וכהנה סוגים ומינים של אהבה.לא חשוב הסוג והמין של האהבה מה שמרתק הוא, שזו תמיד תהיה אהבה ללא גבולות. אהבה שאינה תלויה בדבר .ולמעשה מדובר על אהבה רוחנית .אהבה שאין לה שום גבולות, בדיוק כמו באוקיינוס הרחב והגדול .אמנם דגים בטבע יכולים לשרוד גם במקווה מים קטן ומצומצם, אבל חייהם עלולים להתקצר. בני מזל דגים יודעים היטב להגביה עוף ולמצוא אוביקט עליו ירעיפו את אהבתם כי אחרת חייהם אינם חיים. אסכולות אסטרולוגיות מסוימות נוטות לטעות ולחשוב שמזל דגים הנו מזל תלוש מן המציאות וקורבן באהבתו ולאהבתו .הטעות נובעת מאי הבנת המבנה הנפשי- רוחני- מנטלי שלבני המזל ובמיוחד שלבנות המזל. אהבתו של הדג בכל תחומיה היא אהבה רוחנית. אהבה של הנפש, ואהבה מנטלית. זוהי אהבה ברמת הפשט, ואינה קשורה לאהבת בשרים .הדג אינו משחק באהבה חד צדדית, כפי שטועים לחשוב. הוא מצפה ממושא אהבתו להשיב לו אהבה .בדיוק כמו שהדג בטבע מצפה מן הים לספק לו את כל שידרש.והים אכן מספק .

מה שמייחד את מערכות האהבה של הדג, בהשוואה למערכות אהבה של המזלות האחרים, הוא הדג עצמו .הדג בהיותו כלכך מודע לצרכיו, ובהבינו שמהותו תלויה באהבה, משקיע בנשוא אהבתו ללא הפסק, ומעולם לא מתייחס אליו כאל מובן מאליו .הדג יודע היטב, שהים הכחול יכול להיות שחור וסוער בין רגע. ועל כן, הוא ממתין למחזוריות הקבועה שהוא כל כך אמון עליה. אין לטעות ולחשוב, שהדג מעלים עין מין היחס של נשוא אהבתו .מה שקורה באמת הוא, שיכולת הסליחה ועוצמת המחילה של הדג הם שמלבים את אש האהבה .הדג אינו נוצר את כעסו בליבו, ואינו נוטר טינה .בדיוק כמו בטבע, אחרי הסערה תבוא הרגיעה .המחזוריות הזו באהבה קיימת אצל כל המזלות האחרים, אך בהבדל אחד חשוב, הדג מקבל אותה בהבנה ובאהבה. הסבלנות של הדג להמתין לגאות ולשפל היא שם המשחק . הדג יודע לחלוק .בטבע הוא חולק עם האחרים את הים, ואת אשר בו לטוב ולרע .אנוכיות היא אחת המילים שלא נמצא בלקסיקון של הדג .אי אנוכיות למי שעדיין אינו יודע היא אחד הסודות הגדולים והשמורים היטב שיכולים, אכן, לקיים אהבת אמת .
עליזה גבאי קרשבסקי, בת מזל דגים
נולדה לאב, שהיה מיסטיקן גדול, אך לא עסק במיסטיקה קרדום לחפור בה,
בת לשושלת מקובלים ידועה. עוסקת במיסטיקה מגיל צעיר רכשה ידע רב בארץ ובעולם כתבה שלושה ספרי שירה מיסטיים כתבה קלפי "מסר" המיועדים לשימוש אישי הוציאה עיתון מיסטי (חמסה) קוראת בקפה, קלפים, כף-יד, כתב יד, מנתחת גרפולוגית, קוראת בחפצים, באפר סיגריות, ובספרי קודש עוסקת בריפוי בביו אנרגיה, מומחית לדיאטה.

מרצה בכל נושאי המיסטיקה עסקה שנים בתחום החינוך בעלת תואר שני בספרות עברית.


aliza.hamssa@gmail.com 052-4710080




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב