דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תפריטים- יש יותר מדרך אחת להסתכל על אוכל 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2092 פעמים ]

לאחרונה מסעדות החלו במנהג של הדפסת תפריטים גדולים ומגושמים. בתור לקוחה אני ממש לא נהנית להחזיק תפריט שגודלו כגודל השולחן. זה מסורבל ומאוד לא נוח. הגיע הזמן שמישהו יציף את הנושא לסדר היום ויקרא בקול שיש יותר מדרך אחת להסתכל על אוכל!

איגדתי מספר סוגי תפריטים, שבתור לקוחה קבועה במסעדות, הינם העדיפים עליי ביותר. חלק מהרעיונות המוצגים כאן הינם רעיונות מקוריים שלי. אשמח אם חלקם ימומשו ויהפכו את חיי הסועדים לקלים ונוחים יותר.

תפריט מתקפל
יש לכם סוגים רבים של מאכלים שמחולקים להרבה קטגוריות? לכו על תפריט מתקפל. ניתן להדפיס את התפריט על גבי דפי A3 או A4ולקפל אותו ל-2 או ל-3, על מנת ליצור הפרדה חזותית בין המאכלים. כך גם תקלו על הסועד למצוא את מה שהוא עורג לו יותר מכל. תפריט שכזה כולל למעשה 4-6 עמודים שונים, ומאפשר לכם להכניס פירוט רב.

תפריט כחוברת
יש לכם הרבה תמונות? אכן, אין כמראה עיניים. אם אתם מעוניינים לגרות את האורחים שלכם בתמונות של המנות הכי טעימות שלכם, עצבו גרפיקה מרשימה הכוללת תמונות ופירוט נוח לקריאה של המנות, והדפיסו אותה על גבי חוברת. כדאי לבקש להוסיף למינציה על דפי החוברת כדי לשמרה מידיים שמנוניות. הלמינציה תאריך את חיי התפריט, ובמידה ויתלכלך, ניתן לנקותו באמצעות מטלית לחה.

תפריט תלוי על הקיר
אתם בכל זאת רוצים תפריט ענק? הדפיסו את התפריט שלכם על שמשונית או בד בגודל ענקי ותלו אותו על קירות המסעדה. הדפסה על בד/ שמשונית יכולה להיות מדהימה, הכל תלוי בכישרון העיצוב שלכם ובגרפיקה שאתם בוחרים. ללקוחות יהיה קל יותר להזמין, כל שיצטרכו לעשות הוא להרים את מבטם. הדפסה ענקית שכזו אינה יקרה, ולעיתים אף זולה יותר מהדפסת מספר רב של תפריטים קטנים.

תפריט מואר
חשבתם פעם לעשות לכל שולחן יחידת תאורה עצמאית משלו? היו מקוריים. הדפיסו את התפריט על שקף והציבו אותו בתוך ארגז תאורה דק שימוקם על הקיר בסמוך לשולחן. אפשרות נוספת היא להדביק את השקף מתחת לשולחן הזכוכית, כך שהוא תמיד יהיה נגיש ללקוחות.

תפריט עומד על השולחן
יש לכם ארוחות עסקיות? מבצעים מיוחדים? מנות היום? אם אינכם רוצים לכלול מנות מסוימות בתפריט, מכל סיבה שהיא, ומעוניינים להציג אותן בדרך מעניינת ובולטת יותר, השתמשו במיני-באנרים. מיני רול-אפ, מיני אקס-באנר ומיני אל-באנר הם מתקנים שתופסים מעט מקום על השולחן ומעבירים את המסר בצורה בולטת ואלגנטית. ניתן להדפיס גרפיקה שתכלול תמונות ותתפוס את מבטם של הלקוחות.

לרעיונות נוספים, ניתן להיכנס לאתר של קמפוס לדפוס דיגיטלי, המתמחה במתקני תצוגה באיכות גבוהה. ברשותנו מתקני תצוגה שמטרתם למשוך את תשומת הלב, להפעיל, לעניין ולרתק. השאר- כבר תלוי בכם.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב