דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לעריכת מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2975 פעמים ]

בין אם אתם עורכים לילדיכם, לאישה או לבעל, לסבא או לסבתא מסיבת יום הולדת בחצר הבית או באולם, ישנם מספר דרכים להפוך את החוויה לבלתי נשכחת. הכנו לכם מקבץ של טיפים ורעיונות החל מעיצוב האולם ועד למתנות לאורחים, שיבטיחו כי המסיבה שלכם תהיה המקורית והמעניינת ביותר.

הכינו את האורחים מראש לכך שהם נכנסים לחוויה בלתי רגילה. שילחו לאורחים הזמנה מיוחדת בצורת גלויה עם תמונה מצידה האחד, ופרטי האירוע, המקום והשעה מצידה השני. עצבו את הגלויה-הזמנה כך שתתאים לרוח האירוע שלכם. אנשים אוהבים לקבל גלויות. בעבר, אנשים שנסעו לטיול בחו"ל לתקופה ממושכת נהגו לשלוח גלויות. למרות שמנהג זה נעלם מן העולם והוחלף בשיחות טלפונית, טעמו הטוב עדיין נשאר. שליחת גלויה- הזמנה היא סוג של רטרו, ולכן תמיד תהיה באופנה. כתבו על הגלויה מסר קצר וספרו לאורחים כי מחכות להם הפתעות רבות וחגיגה שכמוה טרם ראו! על רעיונות נוספים לשימוש בגלויות ניתן לקרוא כאן.

הרשימו אותם מהרגע הראשון- כבר בכניסה לחצר הבית או לאולם הציבו רול אפ, מתקן תצוגה מרשים בגובה של 2 מטר, שמחירו נגיש לכל כיס, עליו ניתן להדפיס גרפיקה יפה, עם תמונת בעל/ת השמחה ועם מסרים תואמים כמו "מזל טוב", "לסבתא היקרה" וכדומה. שחקו עם הגרפיקה והוסיפו קולאז' של תמונות, בלונים, סרטים ומסרים מעניינים. יתרון נוסף לרול אפ, הוא שניתן להציב לידו טוש צבעוני ולאפשר לאורחים לכתוב עליו הקדשות אישיות. בסיום המסיבה, ניתן לגלגל את מתקן הרול אפ בקלות, להכניסו לתיק הנשיאה ולהעבירו למקום אחר. הגרפיקה של הרול אפ תישמר לכם שנים רבות, בזכות הקפסולציה (למינציה עבה משני צידי הפוסטר) המבטיחה הגנה מלאה על התמונה.

הכינו לאורחים מזכרת מהאירוע- התאימו את המתנה לאורח.
לאורחים שהם למעשה קרובי משפחה, ניתן להכין חוברת תמונות מעוצבת הכוללת תמונות של כל בני המשפחה. לאורחים רחוקים יותר, ניתן להכין מגנט לתלייה על המקרר עם תמונה ומשפט המביע את תודתכם על השתתפותם באירוע. מגנט נשמר לאורך זמן והינו שימושי יותר מאשר כרטיס ברכה. אם בכל זאת אתם מעוניינים לצרף כרטיס ברכה, כדאי שתתלווה אליה מתנה ברוח האירוע. ברכה יכולה להגיע גם בצורת מדבקה אותה ניתן להדביק על בקבוק יין, פרחים, או כל מתנה אחרת שאתם בוחרים לתת.

לרעיונות נוספים, ניתן להיכנס לאתר של קמפוס לדפוס דיגיטלי, המתמחה בהלבשת אירוע במתקני תצוגה באיכות גבוהה. ברשותנו מתקני תצוגה שמטרתם למשוך את תשומת הלב, להפעיל, לעניין, לרתק. השאר- כבר תלוי בכם.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב