דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג באמצעות עיצוב תערוכות 

מאת    [ 15/09/2008 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3163 פעמים ]

תערוכות הן דרך מעולה להעביר מסרים לקהל היעד באופן ממוקד. קהל היעד שמגיע לתערוכות בתחום העניין שלו מצפה ורוצה לקבל מסרים שיעלו בקנה אחד עם דעותיו, רצונותיו ודרך החיים שלו. אם כך, תערוכה למעשה משרתת את האינטרס שלך ושל הלקוח. עיצוב תערוכות הוא חלק בלתי נפרד מכך. על מנת שלקוח ותיק יוכל להזדהות עם המותג שהוא כבר אוהב ומכיר, וכן, על מנת שלקוח פוטנציאלי יוכל להכיר ולאהוב את המותג כשהוא פוגש בו לראשונה, יש להשקיע במיתוג הנכון, באמצעות עיצוב התערוכה והביתנים בתערוכה.

עליך להחליט מהי התדמית אותה אתה מעוניין להעביר ללקוח; האם המותג שלך משדר יוקרה, איכות, שפע, דרך חיים וכדומה. האם המותג שלך תומך בסביבה ירוקה, מאילו חומרים אתה בוחר לעצב את הביתן שלך, כיצד הוא יראה, מהו חזון המוצר כפי שאתה מעוניין להעביר ללקוח?

כל אלו צריכים להיות חלק ממכסת השיקולים שלך כאשר אתה בוחר את החומרים למטרת עיצוב התערוכה. חשוב לציין שעיצוב התערוכה צריך להיות בקורלציה עם עיצוב החנויות או נקודות המכירה. לא ייתכן שמותג, נניח כמו בושם או מוצר טיפוח, המתיימר להקרין שפע ויוקרה בתערוכה, ייראה מוזנח ועלוב או כאחד מיני מוצרים רבים בתחומו על מדף בסופר פארם, למשל. הכל מתקשר למיתוג.

תפיסת המוצר בעיניך ובעיני הלקוח הינה חיונית:
עליך להשקיע בפרסום ולוודא שמסריו תואמים לחזון המוצר וכן להשקיע בגרפיקה כך שתתאים לתחושה שאתה מעוניין שהמוצר יעביר. אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב, הוא הגימור. אם כל המערכת משומנת ופועלת, אך החברה מקמצת בפרטים הקטנים, בפינישים, בגימורים, הרי שכל העבודה שהושקעה עד כה תרד לטמיון, ועימה כספי החברה. לגימורים יש השפעה מכרעת על עיצוב התערוכה; הם יכולים לבנות אותה או להרוס אותה.

וכאן נכנסת לתמונה "קמפוס לדפוס דיגיטלי".
אנו מתמחים בהפיכת התיאוריה למעשה. גרפיקה יפה ואיכותית ומסרים שמטרתם להביא את הלקוחות לידי פעולה, יכולים בקלות לאבד את האפקטיביות שלהם אם אינם מודפסים על החומר האיכותי ביותר, בין אם הוא נייר, בד או שמשונית, וחשוב אף יותר המוצר עליו ההדפסה "מולבשת" (בין אם רול אפ, פופ אפ, או כל מוצר תצוגה אחר) ואיכותו.

פעמים רבות הסתובבתי בתערוכות וראיתי שלמרות שישנה השקעה רבה בעיצוב התערוכה ושכספים רבים אכן הושקעו במטרה להפוך אותה למובילה, איכויות ההדפסות הירודות קלקלו הכל: בין אם מדובר היה באותיות מטושטשות, או תמונה עקומה על מוצר כמו רול אפ, ואף הדפסה על חומר זול שלא הצליח להחזיק מעמד במהלך תערוכה אחת בודדת. חשובה גם עמידות המוצר- האם הוא יציב? חשוב גם לוודא שהגימורים איכותיים על מנת שהמוצר לא יתפרק במהלך הרכבתו או נשיאתו לתערוכה.

כאשר אתם מחליטים לעצב תערוכות באמצעות מוצרי דפוס, חיוני ביותר לשים לב לפרטים הקטנים ולבחור בבית דפוס שהינכם בטוחים ביכולותיו לספק מוצר טוב ואיכותי, על מנת שתוכלו להתגאות בתוצר הסופי, שהוא עיצוב התערוכה, ולהבטיח כי הוא יכבד את מיתוג המוצר ויעביר את המסר הנכון ללקוחות בצורה הטובה ביותר. איך עושים זאת? ניתן לקרוא על כך במאמר "בחירת בית דפוס - החלטה של חיים או מוות".
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב