דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקנות משאית יד שניה בלב שלם 

מאת    [ 14/09/2008 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 6631 פעמים ]

קנייה של משאית יד שניה אינה עסק של מה בכך. ישנם קריטריונים רבים וסבוכים שעלינו לקחת תוך כדי תהליך- במיוחד לאור העובדה שהעסק די יקר. קריטריונים אלו כוללים  בחירת חברה, בחירת מפרט מתאים, ועוד רבים אחרים בנוסף לאלו אשר הופכים את החלטת הקנייה למורכבת  -ללא ספק. מסיבה זו מומלץ  בחום לתת למביני עינין לבדוק בציציות עבורכם  על מנת לדעת בוודאות  שהמשאית שאתם  רוצים  אכן במצב סביר. לצערנו, בכל האמור לשוק משאיות יד שניה בארץ אין פיקוח של ממש . במקרים רבים, ינסו למכור לכם משאית "בעייתית" במסווה של משאית תקינה וטובה.  על כן חשוב לדעת ולהכיר את הסכנות אשר ישנם  בכל האמור לקניית משאית יד שניה בישראל.


לצערנו ישנם אנשים אשר מוכנים לשלם סכום כספי לבעלי מוסכים, וזאת על מנת שיבטיח להם שהמשאית תקינה לכל הדעות. בפועל, יתכן וחלקים מרכזיים ויקרים כמו המנוע  או הגיר שחוקים. יתכן שחלקים רבים זקוקים לתיקון כך שקניית המשאית לא ממש משתלמת . ישנם טריקים ושטיקים שבעלי מוסכים לא הוגנים נוקטים בהם  למשל שינוי הקילומטראז בספידומטר. קשה אבל אפשרי. חשוב להיזהר ולהישמר ולדעת איך לבדוק - כאן אנו חוזרים ואומרים - בדיקת משאית  יד שניה- רק עם מומחה.

לצערנו אנו נתקלים  במצבים מעין אלו מידי יום - אף מבלי לדעת על כך - תרבות של קומבינות בישראל נפוצה למדי וכדאי לדעת כיצד להמנע ממצבים לא נעימים אלו ולצאת מהמוסך שקטים ובלב שלם.

אז איך בכל זאת לקנות משאית מיד שניה?

היות וכאמור אנו רואים שהסיכון הוא גבוה חשוב לדעת קודם כל שאנו קונים משאית מבית טוב.ישנם משאיות רבות וטובות ובינהם כאלו שהוכיחו את עצמם לאורך זמן - אחת כזו היא משאית איסוזו סומו. משאיות אמינות המטופלות במוסכים מורשים מטעם היבואן עם ספר טיפולים מלא וחתום ולאחר בדיקה מקיפה מבטיחות קנייה איכותית ולא של חתול בשק.
עם זאת עדיין נותר נושא אמינות המוכר והמוסך המטפל. האם ישנה דרך להתגבר על המכשול? אנו טוענים שכן. קניית משאית ממש כשם שקונים רכב יקר אחר כדאי ומוטב שתתבצע דרך היבואן.
ישנם יבואנים של רכבי משא בארץ אשר פועלים בשוק מזה זמן רב. אלו לא יוכלו להרשות לעצמם פגיעה בשם ובמוניטין - קנייה מאלו מלווה בדרך כלל בקבלת "תעודת אחריות" עם ביטוח כזה או אחר על מצב המשאית שנרכשה.

לדוגמא: UTI יוניברסל משאיות ישראל - חברה ותיקה הפועלת עוד משנת 1995 עוסקת ביבוא, מכירה ושירות למשאיות איסוזו. משאיות החברה נוסעות בכבישי הארץ שנים ארוכות וממלאות את תפקידם נאמנה. משאית איסוזו סומו בהקשר זה אף קיבלה את התואר: משאית השנה בשנת 2007. כחברות אחרות - יבואניות רכב משא, פועלת החברה גם בשוק הליסינג, הטרייד אין ובהקשר זה גם בשוק משאיות יד 2.

בארץ, כאמור, ישנן אלפי משאיות יד שניה על כבישי מדינת ישראל, והשוק מסוכן. אז איך אם כן הכי בטוח לקנות משאיות יד שניה? פשוט מאוד, הולכים על הסבירות הגבוהה להצלחה

יתרון נחמד נוסף הוא עניין המבחר - בעת שאתם מחפשים משאית מיד שניה באינטרנט סביר כי תצטרכו להתרוצץ בין המוכרים השונים, חלקם אמינים יותר, חלקם פחות. תוכלו אומנם לחפש גם במגרשי מכוניות אולם בלי לדעת ממי אתם קונים כאמור. בהקשר זה היבואניות הגדולות בארץ מציאות לכם שירות דרך מגרשי משאיות מטרייד אין ויד שנייה. הכל נמצא לפניכם - ספר הטיפולים והידיעה כי המשאיות נבדקו וטופלו ע"י יודעי דבר.

מומלץ בחום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב