דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת השבוע כי תצא. 

מאת    [ 14/09/2008 ]

מילים במאמר: 1903   [ נצפה 3703 פעמים ]

פרשת השבוע כי תצא

כי תצא למלחמה...כך מתחילה הפרשה שמלמדת כיצד להלחם באויבים שלנו שרכשנו מיום היוולדו עד היום הזה ולהיכנס לתת מודע  ולהתחיל לדעת את המודע ואת אתת מודע ששניהם יחד נקראים : ישראל. הרבה מאוד אויבים קיימים מול עיננו כמספר המצוות תרי"ג שעלינו לעשות אותם לאחד. כמו בכל מלחמה אנחנו צריכים להרוג את הראש כדי שכול האויבים ינסו. היום הזה המפקד שמפקד על כל האויבים הוא נקרא "דיכאון". על כן צריכים לצאת למלחמת חורמה בדיכאון ולנצח אותו ולעבור לחיי נצח. מה הוא מקור הדיכאון וכיצד מנצחים אותו?...

דיכאון

דיכאון הם אותיות שורש ד, כ, נ  שהם 74 שהם 11 אותיות ו"ה  מתוך השם יה-וה שהם נקראים העולם הזה ללא ראש. מי שברא את העולם הזה זה האשה, שקר שכללות כל הדברים האלו נקראים במילה אחת: "נפש". שזה 50+ 80+300= 430 בצמצום 7 כנגד 7 ימי הבריאה. כך שמי שברא את 7 ימי הבריאה אנחנו קוראים לו אלהים. כך שמי שטוען שיש אלהים או אין אלהים זה לא פותר לו את הדיכאון שהוא שרוי בו.

   10 , 9 ,  8        7 ,6 ,5            4 ,3 , 2          1

/---/--/---/----/--/--/------/---/---/-----/

א       ב  ג  ד             ה  ו  ז           ח  ט   י          יא

נקודה א - כל מה שאנחנו חושבים שאנחנו רואים שנקרא לזה עולם הזה.

נקודות ב, ג, ד - שלושה נקודות שנקראות דרגות הפחד.

נקודות ה, ו, ז - שלוש נקודות שנקראות  דרגות הכסף.

נקודות ח, ט, י - שלוש נקודות שנקראות דרגות חרד. (חרד = 5 = תורה).

נקודה  יא - נקודה שלקחה את האות ה' מן המילה חרדה וירדה להחזיק את הקו שהיא נקראת "דיכאון" שהיא נקראת ים.

כל הקו שהוא נקרא "עמוד השדרה" שנמצא בגופו של האדם שמכילים 11 חוליות מחולית הצוואר א' עד עצם הזנב יא נקראים עולם הזה שאלהים יצר אותו והוא הכניס את עצמו בתורתו  ים שנקראת חולית יא עצם הזנב.

כאשר הפחד, הכסף והחרדה נהיו לאחד נקודה א' רואה את נקודה יא ואז אלהים מתגלה שהוא אלוהי הפחד, הכסף והחרדה שנאמר: "ולא תעשה לך אלהים אחרים מעל פני"...ואז אנחנו מקבלים את מודעות העולם הזה: "דיכאון", או לחילופין - אלהים הפחדן. (פחד = ו"ה).

כולם אלוהים, הולכים וצועקים ברחובות: "בכל אחד יש ניצוץ אלוהי" וכולם מבקשים בזמן דחק שהנה ראש השנה בא: "אלוהים עזור לי"! במקום לגלות את ניצוץ האלוהי הקדוש הולכים לשליח של אלוהים הפחדן בשוויון צורה אלוהים המדוכא שנקראים: "מחלקת הפסיכיאטריה" ומקבלים את: הקלונקס, הפרוזק, הריטלין, האינסולין והרשימה ארוכה...הדבר שמצביע שכול היקום נמצא בדיכאון, אנחנו יכולים לעשות בדיקה מהירה ונראה: "כל היקום סובל מכאבי גב וכולם כפופים - עבדים" שעל זה נאמר: "ברוך אתה יהוה זוקף כפופים". דהיינו, עמוד השדרה בחלקו התחתון שהם 11 חוליות  שמכונים עולם הזה. חוליות: 5,6, 7 שמכונים "כסף" כואבים תמיד, ולכן כולם מבקשים "כסף" כדי להתיישר, או לחילופין, כדי שיהיה אפשר לחיות שנאמר: "מי שאין לו כסף נחשב למת". כך כסף הוא: 20+ 60+ 80 = 160 שהם 7 . כך שרק כסף יכול להחיות את עולם הזה (הגוף) אחרת...על כן אמר יעקב אבינו לאנשי עשו את המשפט: "מי שאין לו כסף נחשב למת", על כן יעקב אבינו חי, ואוי לאנשי עשו הכסילים שעד היום הזה מחזקים מן המשפט הזה וחיים בעולם החרדה - עולם הדיכאון.

כיצד נוצר עולם הדיכאון?

כל אדם עלי אדמות מקבל גוף שאין לו משלו כלום ומתחיל להתפתח ומתחיל לרכוש לעצמו דברים ששיכים לו, ותוך כדי ההתפתחות הרשימה ארוכה ומגיעים לשאלה מה שייך לי (לגוף)?: הבית שלי, הכסף שלי, המכונית שלי, הבגדים שלי, העסק שלי, האישה שלי, הילדים שלי, ההורים שלי, דודה שלי, דוד שלי, המורה שלי, החסידים שלי, התורה שלי והכול שלי וכולם חייבים לי. כך כול אדם ואדם הן זכר והן נקבה שנאמר: "זכר ונקבה ברא אותם"...

מי אשם בדבר הזה?

אלהים!

מדוע?

כאשר אלהים יצר את העולם הזה, דהיינו, העולם הזה היה קיים לפני שאלהים יצר אותו, כך לאחר שיצר אותו הוא גם טען הכול שלי, מכיוון שהוא יצר את העולם הזה וקיבל תואר: "אלהים", כך שכדי לשמור על התואר שלו ועל כל הדברים שלו הוא יצר את "הפחד" ובסיום העבודה הניח את הפחד בכל חלק וחלק שקיים ביצירה, "כך שכל דבר שהוא שלי הזרע שלו הוא פחד". ואז כל הטבע = אלהים נקרא: "אלהים הפחדן". הניח את הפחד בעמוד השדרה שהם חוליות 8,9,10 ועל כן בני אדם כאשר מגיעים לשינה, ששינה נקראת "מות" הם לא מצלחים לישון, דהיינו, "הם פוחדים למות ולהשאיר את מה ששלי" ואז נגשים לפסיכיאטריה ולוקחים "כדור מות" שנקרא: "ווליום או שמות רבים של כדורים אחרים". והם גורמים למתיחת החזה, דהיינו, מחזקים את הפחד עד שמתעורר האדם לפחד. מפה אנחנו רואים כמה הפחד הורג את האדם על כן נאמר: "הבא להורגך השקם להורגו". על כן אלהים הניח את הדינים (המצוות) ששומרים לו על הדברים שלו, דהיינו, חוקים או לחילופין - היגיון. לכן נאמר: "כדי לדעת את המצוות עליך לבטל את המצוות ולשמור על המצוות".

כיצד זה עובד?

כל אדם ואדם יניח לפניו את כל הדברים שטוען שזה שלי, דהיינו, הצהרת הון. כל הדברים שמונחים מולו הם דברים שהגוף יצר אותם ונקרא להם: "תורה" ונסמן את זה באות ה' שנאמר: "כל אחד והמציאות שלו". בעצם איזה תורה אנחנו רואים מול עיננו? פחד. תורת הפחד כדי להחזיק את עצמה היא שולחת את מי שיצר אותה להחזיק אותה. אז אותיות "פחד" מתחלפות ונהיות  "דחף" ושולחות את הגוף להחזיק את התורה שלו שנאמר: "כל אדם שפותח עסק - העסק הוא המעביד של הפותח" - משועבד לעבודה. ככול שאנחנו מחזקים את התורה אנחנו רואים שהעולם הזה (הגוף) מתפתח, אבל אנחנו יוצרים בתוך הגוף פחד גדול יותר, עד שאנחנו מגיעים לדרגה שהגוף לא יכול להחזיק את זה שזה נקרא "דור רביעי", ארבעה גלגולים. אנחנו מקבלים "כסף" שהוא יחזיק את הפחד, ומתחלים לעשות כסף כדי להחזיק ארבע דורות של פחדנים, כדי להחזיק ארבע דורות של פחדנים ועוד דור אחד של כסף צריך עוד כסף. כדי להחזיק כסף שמחזיק כסף שמחזיק ארבע דורות של פחדנים אנחנו צריכים עוד כסף על זה נאמר: "דבר רע ראיתי מתחת לשמש שכסף הוא בעורכו של האדם". ואז כל אדם ואדם לפי ארבע דורות של הפחד יש לו כסף.

כך שאם ארבע דורות של הפחד של האדם הם חלשות, דהיינו, לא פחדן גדול. יש לו יותר כסף, ומי שפחדן גדול יש לו פחות כסף - כל אחד לפי דרגת הפחד שלו. ולכן טוענים היום שמי שיש לו "שפע" הוא לא פחדן והשיג את ה"שפע" רק ע"י שינוי אותיות "פשע", דהיינו, הפשע שובר את החוקים שהפחדן נתן אותם, אבל עדיין הוא פחדן מן הפחדנים שאינם מוכנים לשבור את החוקים והם פוחדים מן ה"שפע", דהיינו, מן הפשע שייקח להם את מה שהם אומרים זה שלי, דהיינו, "בני אדם פוחדים להפסיד את הפחד". שעל זה נאמר: "ותורתך שווה מאלפי פנני זהב וכסף".

בנקודה הזו שהעולם הזה נמצא שכל אחד יש לו את התורה שלי, דהיינו, את הדברים שלי, דהיינו, את הפחד שלי. ולכל אחד ואחד יש לו את הכסף שלו וכל אחד לפי הפחד שלו יש לו את השפע שלו שנאמר: "מי הוא העשיר - השמח בחלקו". אבל אף אחד לא שמח בחלקו מכיוון שבכל אחד יש ניצוץ של אלהים והכול חלקו וחלקו הוא אינסוף, וכך נוצרו 7 חוליות בעמוד השדרה שמתחילה להיספר מלמעלה למטה, דהיינו, מסוף חולית הצוואר, שחוליה ראשונה נקראת עולם הזה - הכול שלי. שלוש חוליות לאחר מכן נקראות - הפחד שלי. שלוש חוליות לאחר מכן נקראות - הכסף שלי. כדי להחזיק את העולם שלי, הפחד שלי והכסף שלי, שזה עמוד גבוה מאוד שנאמר: "אנשים בונים בנינים גבוהים שיהיה להם צל ארוך". אנחנו צריכים יסודות חזקים ואז כדי לבנות את ארבע חוליות אחרונות שבעמוד השדרה - "היקום עובר למודעות חרדה". כאשר חוליות 2, 3, 4 נקראות "חרד", ואז אנחנו מתחלים להיות חרדים על הכסף, על הפחד ועל העולם הזה (הגוף) - "עולם הדמיון שייצרנו לעצמנו". וכאשר אנחנו חרדים על עולמנו שלא ייחרב וככל שהחרדה מתגברת יותר ויותר, דבר ראשון שאנחנו עושים זה להתחזק בכסף כדי להוריד חרדה ואז אנחנו מוכנים לעשות הכול  בשביל הכסף עד לדרגה שאנחנו מוכנים לשקר בשבילו, וכך אנחנו מתחילים ליצור את חוליות 2, 3, 4 בעמוד השדרה שהם נקראות חרד או לחילופין שקר וכאשר השקר מתחיל להתגלות שנאמר: "כל אדם פוחד מן האמת" אנחנו עוברים לחוליה האחרונה בעמוד השדרה שהיא נקראת עצם הזנב והיא נקראת: "דיכאון" האות ה' ונוצרה - חרדה. שהמשמעות, "אנחנו חרדים שהתורה שלנו, דהיינו, הדברים שלנו, דהיינו, אנחנו לא רוצים שעולמנו ייחרב". ופה אנחנו עוברים לחולית עצם הזנב שנקראת : "דיכאון" וממנה יוצאים השידורים לעולמות: חרד, כסף, פחד ולעולם הזה כך שכולם בדיכאון, דהיינו, כל מה שיצר אלהים נמצא בדיכאון והוא יצר את העולם הזה ועל כן העולם הזה בדיכאון - זה נקרא מודעות אלהים מן הטומאה והוא משול לכלב שנאמר: "ופני הדור כפני הכלב".

כדי לצאת מן הדיכאון אנחנו מתעלים לדרגה מעל הדיכאון ואז אנחנו מקבלים חרדה על כן יש חרדים, דתיים , חילונים, מדענים, מקובלים, חכמי דור, רופאים ושופטים שאלו הם דרגות שונות של דיכאון אבל כולם בדיכאון כראיה: "מי מוכן מהם לבוא לשבת בשולחן לשם שמים ולעזור לנבראים לצאת מן הדיכאון"?

כדי לפתור את החרדה אנחנו צריכים לגשת לנקודה המרכזית של החרדה, כדי לחזק את החרדה, דהיינו, להישאר בחרדה ולא לרדת לדיכאון. כדי לעלות יותר למעלה אנחנו נפגשים בעולם הכסף ואז אנחנו לוקחים מן הכסף ומחזקים את החרדה. מכיוון שהנקודה המרכזית של החרדה נקראת אברי מין שפרויד טוען: "שבנקודה הזו נמצאת כל כוחו של האדם". מכיוון שאנחנו לא יכולים להתעלות לנקודה מעל הכסף שזו נקודת הפחד עומדים מול עיננו שתי אפשריות שבני אדם משתמשים בשניהם: האחד היא לקחת כדורים פסיכיאטרים והשנייה נקראת "סקס - להתנות אהבה". מכיוון שרק אהבה מורידה חרדה. אבל לסקס של הדיכאון שעולה לחרדה נקרא: "לזיין", דהיינו, למכור את הגוף, את התורה כדי לחזק את החרדה והכסף. כך העולם הזה עולם הדיכאון נמצאה במודעות: "מזיין ומזדיין", דהיינו, אחד עושק את השני, מנצל את השני גם הזכר וגם הנקבה שנאמר: "אל תזרה את זרעך לשווא". מכיוון שהיטלר היה בתכונות של: אינטליגנציה גבוהה, נחישות חייתית ודחף מני גבוה החרדה הייתה גבוהה מאוד ומכיוון שהיה חרד על תורתו - גרם לשואה עולמית. על כן אני אומר לכם היום ערב רב חכמי הדור וראשי בעם: "כל מי שחרד על תורתו (פחדן) גורם לשואה על גופו ועל כל הנבראים". שעל זה נאמר: "כל מי שדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו". שהמשמעות, משה נמצא בכל אחד ואחד שזה נקרא: "השם - משה". כך שאם הוא כופר בתורה שהתורה נקראת אשה חל עליו המשפט: "מי שדוחה את אהבת האשה (התורה) בבוז מתחייב בנפשו". מה היא נפשו? אותיות תשר"ק, כך שמי שדוחה מתהפכים האותיות ומקבל חרדה.

כיצד פותרים את הדיכאון ועוברים לעולם האושר?

פרשת השבוע "כי תצא" ספר דברים פרק כ"א (21 = אהיה שלחני אליכם) מלמדת בתוך  4 פסוקים (י' - י"ד) כיצד אנחנו עוזבים את המוות ועוברים לחיים ורוכשים את מודעות י ?ה - ו - ה.

"כי-תצא למלחמה על-אויבך ונתנו יהוה אלוהיך בידך ושבית שביו: וראית בשביה אשת יפת-תואר וחשקת בה ולקחת אותה לאשה: והבאתה אל תוך ביתך, וגלחה את-ראשה ועשתה את-צפרניה: והסירה את שמלת שביה מעליה וישבה בביתך ובכתה את-אביה ואת-אמה ירח ימים, ואחר כן תבוא אליה ובעלתה והיתה לך לאשה: והיה אם-לא חפצת בה, ושלחת לנפשה, ומכור לא- תמכרנה בכסף: לא תתעמר בה תחת אשר עניתה".

כדי להיות מפקד טוב במלחמה כזו ולפרש את  4 (יהוה) הפסוקים האלו שנאמרו על ידי: "משה רבנו"?! ? "כך שמי שיודע לפרש את האומר הוא האומר" נשלחתי לשדה קרב, ששדה נקרא מלכות "תורה". שהתורה הזו היא תורת נפוליון שכל כולה דיכאון שעל כן הסקרים אומרים: "מדינת צרפת מהתינוק שנולד עד שופט בית המשפט העליון בדיכאון". ונפגשתי עם כל העולמות האלו ואתם נלחמתי. "כדי לנצח את הדיכאון חובה לצאת מהדיכאון" אחרת איך אפשר לפתור את הדיכאון שעל כן החלפתי את האלהים שלי:  "מאלהים הפחדן - לאלהים חיים". דהיינו, התגלגלתי בתוך גופי ולא הייתי צריך גוף אחר - תחיית המתים. שזה נקרא: "להיוולד מחדש". והכול מתואר בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". דעו דבר אחד - כל מה שהיה לי יש לי - וכל מה שלא היה לי יש לי - וכל מה שיש לי לא שלי שנאמר: "שונא מתנות יחיה" שנאמר: "שלי שלך ושלך שלך". כך מגיעים לחיי נצח שהתחלת הדרך היא: "ואהבת לרעך כמוך - אני יהוה הוא האלהים".

"זאת תורת משה רבנו שמחייה את בעליה".

"כל האומר בשמו משמו ברוך הוא וברוך שמו".

"להיות או לא להיות".                   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב