דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב שולחן לראש השנה 

מאת    [ 12/09/2008 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 28200 פעמים ]

טיפים לעיצוב שולחן לראש השנה

ראש השנה מסמל תקופה של התחדשות, התחלות חדשות, תקוות, והזדמנויות להגשמת חלומות. בארוחות החג נהוג לערוך ארוחות חגיגיות עם מאכלים שונים המסמלים את התקווה לשנה מתוקה וטובה המתחילה ביום זה.

להלן מספר עצות לעיצוב שולחן חג המתאים ליום חגיגי זה ומסמל את האופטימיות והתקוות לשנה החדשה:

השולחן האופטימי:

מפות וראנרים: מפה לבנה המהווה תשתית נעימה ורכה לעיצוב השולחן. על המפה מומלץ להניח ראנר בצבע ירוק. מומלץ להשתמש בראנר אורגנזה יוקרתי או ראנר טבעי צבוע ירוק, שמאפשר לראות ולא לראות את המפה מלמטה. כדאי להניח את הראנר כך שיווצרו מספר פסים על המפה במרווח קטן. את הראנר ניתן לרכוש לפי מטר או בגלילים תלוי באורך השולחן.

צלחות חג: כיום ניתן לעשות שימוש בצלחות פלסטיק קשיח מרובעות ומעוצבות המגיעות במספר גדלים ובאיכות גבוהה המאפשרות אירוח חגיגי ויוקרתי. שימוש בצלחות חד פעמיות חוסכות מהמארחים בעמל שטיפת הכלים - אם כי ניתן גם להכניסן למדיח לשימוש חוזר ולהימנע מפגיעה באיכות הסביבה.

כוסות: כוסות השתייה יכולות להיות גם הן מפלסטיק איכותי ומעוטרות. ניתן להשתמש בשתי כוסיות, גדולה יותר שתשמש לשתייה קלה וקטנה יותר לשתיית היין במהלך הערב. כוסות פלסטיק קיימות במגוון רחב ביותר של דגמים, גדלים ומחירים ואיכות המוצרים היום מקנה מראה דומה במיוחד לכוסות הזכוכית.

סכו"ם: את הסכום ניתן "להחביא" בתוך שקית אורגנזה קטנה בצבעי ירוק תפוח או שמנת. ניתן להתשמש בסכום פלסטיק איכותי שקוף, או בסכו"ם דמוי כסף, הנראה ומרגיש בדיוק כמו סכו"ם כסף אמיתי.

שי לאורחים: כיום מקובל ונחמד ביותר לתת לכל אורח שי קטן שיונח על צלחתו. כדאי למלא שקית אורגנזה קטנה או קופסת קרטון קשיח עם שוקולדים או סוכריות דבש. ניתן להניח שיפודי ממתקים בצבעים תואמים לשולחן עם דקורציה של תפוח בראש השיפוד ולצרף פיתקית ברכה של שנה טובה, ניתן לפזר עוגיות מזל עם כיתוב של שנה טובה עליהן.

עיצוב השולחן- כללי מומלץ לשלב בשולחן אלמנטים דקורטיביים המסמלים את ברכות החג: תפוחים ורימונים פזורים על השולחן או שישמשו כאוחזי מפיות. שימוש בתפוחים ורימונים דקורטיביים על מקלות כזר לשולחן, או בשילוב עם זר פרחים, אשר תמיד מוסיף לאוירת החג. כן ניתן להוסיף נרות צפים בצורת חצאי תפוחים בתוך כלי זכוכית, פיזור יונות שלום בגדלים שונים לסימול "שנת שלום", פרפרים לבנים או צבעוניים (עם חוט ברזל קטן מוצמד) למראה אלגנטי, מיוחד אשר ניתן לשלב בתוך הראנר או להניח על המפה לשנת פריחה ולבלוב. את בקבוק היין ניתן "להלביש" בבד אורגנזה חגיגי וכמובן לא לשכוח מפיות עם קישוטי תפוחים אשר יוסיפו לצבעי השולחן ולסמלי החג או מפיות בצבע חלק עם אוחזי אוחזי מפיות של תפוחים או פרפרים בהתאם לקישוטי השולחן הנוספים.

השולחן "הירוק": שולחן חגיגי ו"ידידותי לסביבה" מומלץ לעצב בצבעי שמנת וחומים עם אפשרות של נגיעות זהב ליוקרתית השולחן.

· מפת שמנת עם ראנר חום או זהב עליה. ניתן להשתמש בראנר עשוי במבוק הנחשב חומר ידידותי לסביבה או בראנרים מחומרים טבעיים אחרים.

 · שימוש בכלים חד פעמיים מתכלים עם אמירה ירוקה במיוחד. הכלים המתכלים מגיעים בגדלים שונים ובצבעי שמנת המתאימים לצבעי השולחן. שימוש בכלים חד פעמיים מתכלים מאפשר אירוח קל ונוח במיוחד ועם זאת אינו פוגע בסביבה.

· קישוטי השולחן יהיו בצבעים טבעיים ומחומרים טבעיים, אולם גם בשולחן זה מומלץ לשלב תפוחים ורימונים דקורטייים המסמלים את החג. ניתן לקשט השולחן בשוקולדים בצורת דבורה המתאימים לחג ולצבעי השולחן.

· ליד כל צלחת ניתן לשים פרח בתוך אוחזי פרחים חומים. קישוט יפה ומיוחד. (מצ"ב תמונה להמחשה)

 · סכו"ם- שימוש בסכו"ם עשוי עץ טבעי , או סכו"ם עשוי תירס הנחשב חומר ידידותי לסביבה. · שי לאורחים- בשולחן "ירוק" מומלץ שגם המתנות לאורחים יתאימו לאוירה ולכן ניתן להשתמש בתיקי יוטה קטנים ובהם למלא לכל אורח דבש קטן, שוקולדים או סוכריות.

שתהיה שנה טובה וחג שמח.

אתר פארטי בג לכל מסיבה, יום הולדת, חג, יום נישואין, אירוע עסקי וכל שמחה. www.partybag.co.il
054-4972091, 03-6122153



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב