דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפעול בדרך שלי 

מאת    [ 12/09/2008 ]

מילים במאמר: 670   [ נצפה 2678 פעמים ]

בס"ד

לפעול בדרך שלי

מאמר מאת כוכבה אברהם

" בעזרת המחשבה, מבוקשך יגיע אליך"
הכל התחיל ממחשבות והרהורים על איך להצליח בדרך שלי, והנה אני יושבת ומהרהרת איך לפעול בדרך המסוימת כדי להצליח, למחשבה יש כח עצום, אפשר לדמיין את מה שאנו רוצים להשיג ודרך הדמיון אנו מגיעים למחוזות רחוקים שלאחרים זה נראה כמו אשליה אך אם אתה רוצה בזה מאוד אתה יכול להגשים את האשליה או את הדמיון בדרך שתבחר בה, ולשם כך צריך שתהיה לך תעוזה אמונה בעצמך ובחזון שלך, ולהתמיד בשאיפה להגיע לפסגה שאליה אתה רוצה להגיע, וגם אם כולם יאמרו עזוב שטויות לא כדאי לך להתחיל, לא תרוויח מזה כלום, זה לא שווה, חבל על המאמץ וכן הלאה, אך אתה תהיה עקשן כמו פרד ולא תוותר על הדרך שבה אתה מאמין ואתה רואה אותה בדמיונך איך אתה מצליח בדרך שלך.
כן אלו מילים, אך יש להם משמעות רבה כי אנו גורמים לדברים לקרות, ובכדי ליישם זאת בשטח צריך להעז ולהתחיל מתוך מקום שאני כן אצליח אני יכו,ל אני מסוגל, אני רוצה להיות שם, וכך אתה מטפטף לעצמך את העוצמה להצלחה וזו הצלחה שלך תהיה ,
כל המצליחנים הלכו בדרך זו ולא סרו ממנה גם בעיתות משבר כי הם האמינו בדרך שלהם, והתחילו מתוך אמונה שהם יצליחו ושהם רוצים הם יכולים לכן הם לא נתנו לאף גורם לעצור אותם לדרך לפיסגה , ויש המון סיפורים של אנשים שהצליחו והתקדמו בחיים כי הם פעלו בדרך שלהם בלבד.


"בעזרת הפעולה, תקבל אותו.
הגיע זמן הפעולה ואיך פועלים כי במחשבות זה מסתדר יופי אך הנה רגע האמת מאיפה להתחיל? מה לעשות? אינך יודע ואין לך מושג איך מתחילים ,
התחלה היא כמו שאתה בתוך רכב בכביש נוסע ולא יודע לאן לנסוע אך אתה מתחיל לנסוע במסלול שבחרת, ובדרך שאתה נוסע אתה מתחיל להתקדם ומתגלים לעברך כל מיני דברים כמו רחובות צמתים ועוד, ואז אתה ממשיך ונוסע ומתגלים לעיניך יותר דברים ואז מסתכל אחורה ורואה שהנה עברת כברת דרך מבלי לדעת מה תראה בדרך , וזה המשל שהוא דומה לדרך שלנו להתחלה של עשייה מתחילים מנקודה מסוימת וממשיכים איתה, ואז מתגלים לנו דברים וכך מידי יום נפתחים ערוצים שונים שלא ידענו על קיומם. אך עם הרצון שלנו להתקדם הלאה הדלתות לעשייה נפתחות, וכך התמונה מתבהרת מיום ליום ואז מביטים אחורה ורואים את הדברים שעשינו לאורך התקופה, והנה כן עשינו דברים מבלי לדעת עליהם קודם כלומר לא תכננו אותם אך הם הופיעו כשאנו היינו שם, וכך עם הפעולה וצעד אחר צעד אנו מתקדמים לעבר המטרה .
בדרך יש מכשולים רבים אשר ישפיעו על ההחלטות שלך לגבי הדרך האם כדאי להמשיך? מה יצא לי מזה? ואז כל המחשבות של כל אותם אנשים שבתחילת התהליך כשהיה עדיין בגדר מחשבה פתאום הם צצים, ואתה אומר לעצמך אולי הם צודקים ואני טועה? ואז באה השאלה מה אני עושה? בשביל מה אני צריך את זה? האם כדאי להמשיך? כאן המקום לומר לעצמך אל תתייאש היצמד לחזון בו אתה רואה את עצמך בתחום המתאים לך מתוך מטרה להתחיל ולעסוק בו, ומתוך אמונה שאכן תגיע אליו ואתה כבר מגיע אליו, כי כבר עברת כברת דרך וכל המחשבות החדשות שעולות פתאום הם מחשבות של ספקות האם זו הדרך הנכונה? האם זו הדרך שאני רוצה בה? האם זו הדרך שאני רוצה לפעול בה? והתשובה היא כן כי אם הגעת עד הלום סימן שזו הדרך שלך כי בנחישות התגברת על מכשולים והתקדמת לשלב הבא שמשם יש רק עלייה .
"תזכור שהעולם מתקדם אך ורק על ידי אלה שממצים עד תום את מקומם הנוכחי"

מהיכן אתה רואה את השקיעה שלך?
יש אנשים שמראש מתייאשים ומעדיפים להישאר במקום לראות את השקיעה מאותו מקום שראו אותה תמיד.
יש אנשים שרק עכשיו התחילו לטפס. בשקיעה יצפו במנוחתם, בדרכם אל הפסגה.
יש כאלה שהגיעו לאמצע הדרך. וזו היא תחנתם האחרונה, הם אולי אינם יודעים זאת, מספיק יפה להם, הם ישארו שם ויתהו... האם יוכלו להגיע לפיסגה, ואיך השקיעה נראית משם?
ויש אחרים שיגיעו לפיסגה אך במרוצתם לא יספיקו להנות מן השקיעה הם כבר מחפשים פיסגה אחרת.


ואתה היכן תהייה?
אל תהייה מאלה שכל כך מתיאשים שאפילו לא ניסו לטפס לפיסגה שלהם.ואל תעצור באמצע הדרך שלך כשאתה בעצם מסוגל להמשיך הלאה וכשתגיע לפיסגה שלך תעצור שניה ותיסתכל על השקיעה, תהנה ממנה... ואז - תמשיך לפיסגה הבאה !

למאמרים נוספים באתר: www.il-money.com

כתבה : כוכבה אברהם

פורטל הזירה הפיננסית לעסקים בישראל
מייל koha51@walla.co.il
אתר http://www.il-money.com
כוכי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב