דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לשכור מפיק? 

מאת    [ 09/09/2008 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2480 פעמים ]

נניח שהחלטתם שהגיע העת לשנס מותניים ולהירשם למכון כושר. זה יכול להיות מכיוון שברצונכם להוריד במשקל, לחטב את הגוף, או סתם כי לדעתכם זה יעניק לכם חיים בריאים יותר. על פי המלצות מחברים, מכרים ובני משפחה, וכמובן בהתאם למיקום הגיאוגרפי של ביתכם או מקום העבודה שלכם, בחרתם את מכון הכושר אליו ברצונכם להירשם.
הגעתם, ישבתם מול פקידת הקבלה, נרשמתם ועכשיו הגיע העת להתחיל. לבשתם את חליפת האימונים שרכשתם במיוחד עבור המאורע הזה ונכנסתם למכון. לפניכם אינספור מכשירים שאת רובם אתם כלל לא יודעים כיצד לתפעל ולאיזה חלק בגוף כל מכשיר יכול להועיל, ולפעמים אף להזיק. בנוסף יש גם לפחות עשרה חוגים במכון אליהם אתם יכולים להיכנס. אולם, איך תדעו מהי תוכנית האימונים הטובה והיעילה ביותר עבורכם על מנת להגיע לתוצאה אליה אתם שואפים? כמובן שהפתרון האולטימטיבי במקרה כזה הוא לבנות תוכנית אימונים כזו עם בעל מקצוע, שהוא מאמן הכושר אשר יתאים לכם את המכשירים והחוגים אשר יעזרו לכם להגיע למטרה הנכספת.

כמו במכון הכושר, גם בהפקת אירוע ישנם עשרות מרכיבים לאירוע. ישנם המרכיבים הקבועים בכל אירוע כמו מקום, קייטרינג, מוסיקה, צילום וכו'. אך כיצד תדעו לבחור את הספק המתאים והנכון ביותר עבורכם לאירוע מבין מאות הקיימים בכל תחום? עליכם להתחשב במרכיבים המשתנים כמו הרצונות והצרכים של כל בעל אירוע, אופי קהל היעד באירוע, ואיך אפשר שלא - תוך התחשבות מקסימאלית בתקציב האירוע.

היתרונות הבולטים ביותר במפיק אירועים הם, ראשית, שישנו גורם מקצועי המכיר את ההתמחות והתחום ויודע ליצור קשר טוב בין הספקים השונים הדרושים לאירוע ולחבר אותם לצרכי מזמין האירוע וציפיותיו ממנו. שנית, מפיק אירועים חוסך המון לחץ נפשי ומתח שמוטל על כל מי שמפיק אירוע. שלישית ואולי אף היתרון הבולט ביותר - מפיק מאפשר למזמין האירוע לקבל את הקונספט המתאים כך שיענה על ציפיות לקוחות ומזמיני האירוע.

לא אשקר לכם ואומר שאינכם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם. בוודאי שאתם יכולים, ולבטח לא תהיו הראשונים או האחרונים שעשו זאת באופן עצמאי. יכול מאוד להיות שהנכם פרויקטורים בנשמה, והפקת האירוע פשוט עושה לכם את זה. ומצד שני, יש מי שרק המחשבה על העובדה שהוא צריך לכתת רגליים בין אולמות וגני אירועים, לראיין צלמים, להאזין לדי ג'יי, ולהחליט איזה מבין סידורי הפרחים על השולחנות הם היפים ביותר - ממוטטת אותו לגמרי.
ואם לא ניפול לקיצוניות, יש מי שישמח לבחור באופן עצמאי את הספקים שלו לאירוע אך דברים הכרחיים כגון וידוא הגעה של המוזמנים, בדיקת החוזים מול הספקים לפני החתימה ותפעול האירוע בשטח בהתאם לסיכום מול הספקים - ממש לא "מתלבש" עליו טוב.
בחברת אינקה, תוכלו למצוא שירותי הפקה אשר את מידתם אתם תקבעו בהתאם לסוג הטיפוס שאתם ולצרכים שלכם.
חברתנו מציעה מגוון מסלולי הפקה בניהם אתם יכולים לבחור אשר כל מסלול הפקה מייצג את מידת המעורבות של מפיק האירועים באירוע שלכם. בין אם זה הפקה כוללת ועד לתפעול האירוע בלבד.
כל זאת על מנת לתת לכם, לקוחותינו, את השירות האמין, המקצועי, הטוב והמתאים לכם ביותר לאירוע שלכם.

ליטל מור
בעלת חברה להפקות אירועים - "אינקה הפקות אירועים" ומרצה במכללת קונספט בקורס להפקת אירועים
http://www.inca-pro.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב