דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם התרופות גורמות לאנשים לרצוח? 

מאת    [ 08/09/2008 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3553 פעמים ]

  רוצחי הילדים לא נולדו רוצחים, הפסיכיאטרים התרופות הפסיכיאטריות הפכו אותם לכאלה!

אם תרופות הפלא האנטי דיכאוניות כל כך טובות מדוע זאת התוצאה?

 זיוה מוגרבי, דן לביא, נצחיה יעקב ושלמה דיאז מישראל היום חשפו שאולגה בוריטוב נטלה כדורים נגד דיכאון ושתתה אלכוהול, רגינה קורקצ'וב נטלה לאחרונה כדורים נגד דיכאון ב22 למרץ 2004 האף די איי הזהיר את מי שנוטל תרופות אנטי דיכאוניות הדיכאון מחריף עד כדי ניסיונות התאבדות במבוגרים וב 21 לאוקטובר  2004 מזהיר ילדים הנוטלים תרופות אנטי דיכאוניות מפני ניסיונות התאבדות ופגיעה עצמית

 הגוף הוא מכונה ביוכימית מורכבת ביותר, בעלת ריאקציות וזרימות כימיות אשר מתרחשות בהרמוניה ובריתמוס אלו עם אלו. הן מתרחשות על פי סדר ספציפי, בכמויות מסוימות, ובשיעורי מהירות מדויקים.

כאשר מכניסים לגוף חומר זר כתרופה ממכרת פסיכוטרופית, משתבשות הזרימות והפעולות הפנימיות הללו. הסמים עלולים להחיש, להאט, לחסום, להמם, או להרחיק מרכיבים חיוניים של חילוף החומרים. זו הסיבה שסמים פסיכיאטרים יוצרים תופעות לוואי. למעשה, זו הסיבה לכך שהם יוצרים תופעה כלשהי.הם אינם מרפאים דבר. אין עוד דבר המסוגל להשתוות אל גוף האדם ביכולתו לעמוד בהפרעות כאלו ולהגיב עליהן. 

נוגדי דיכאון מקבוצת ה -  SSRI -Selective Serotonin Reputake Inhibitor עשויים לגרום כאב ראש, בחילה, חרדה, וסערת-נפש, נדודי שנה, וחלומות מוזרים, חוסר-תיאבון, אין-אונות,בלבול ואקאטיזיה, שהיא חוסר שקט ועצבנות, אי שקט מוטורי בלתי נשלט,בהלה וחרדה. ב-1997, התפרסם מחקר של פרופ' קאנדאס ב. פארט, מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון כי לאחר טיפול ממושך בסמי ה SSRI עלולים להיגרום בעיות בכלי הדם של הלב, אצל אנשים הפגיעים לכך. בשנת 1998, דיווחו חוקרים יפאנים בלאנסט, שהוא כתב האגודה הרפואית הבריטית, שכמויות ניכרות של סמים אנטי- דיכאוניים עלולות להצטבר בריאות ועלולות להשתחרר בכמויות מרעילות כאשר נוטלים סם אנטי-דיכאוני שני.

חוקרים בראשותו של פרופסור קאנדאס ב. פארט, מאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, מעריכים כי 10% עד 25% מנוטלי הסמים האלה סובלים מאקאתיזיה, שהיא  חוסר מנוחה משולב עם עוינות, התנהגות אלימה ואפילו מחשבות התאבדות. מקרה המחריד המפורסם ביותר בארה"ב ביוני 2001 לאחר טיפול בתרופות אנטי דכאוניות רצחה אנדריאה ייטס אישתו של מהנדס מחשבים מ(נאס"א) סוכנות החלל האמריקנית את חמשת ילדיה.  

בישראל לדוגמה; אלי  פימשטיין שהטביע בדצמבר 2002 את בתו, השתמש בסרוקסט - נוגד דיכאון ממשפחת SSRI, טרם שעשה את המעשה. מרינה דוידוביץ' שהטביעה את שתי בנותיה באמבטיה טופלה בתרופה מאותה משפחה. ביולי 2001, שי מיימון ממזכרת בתיה נטל פרוזק לפני שרצח את חברתו והתאבד.  בנובמבר 1991, פרדי שטצלר רצח את אישתו, אליס בזמן שנטל "פאבוקסיל".קצין צה"ל דניאל עוקב שנטל בעקבות טיפול של פסיכיאטר תרופה אנטי דיכאונית מאותה משפחה, רצח ופצע תיירים טרמפיסטים במכוניתו.

בוקי נאה כתב פלילי של ידיעות אחרונות דווח כי ב 16 אפריל 2004, אדיר עוזר בן 24 רצח בסכין מטבח את הטבח של מסעדת ממה מיה אדיר עוזר היה בטיפול פסיכיאטרי תרופתי. אם תרופות אלו כל כך טובות, מדוע התוצאות הרות אסון?  לכל מיידע נוסף נא ליצור קשר עם יהודה קורן7312875 03  נייד: 3350928 052מייל:yodak8@gmail.com  

 

בברכה מקרב לב,
לקבלת תגובה נייד: 3350928 052 יהודה קורן
סגן יו"ר עמותה
טלפון:5660699 03 פקס: 5663750 03
דוא"ל: cchr_isr@netvision.net.il
אתר: http://www.cchr.org.il
יהודה קורן מייל: yodak8@gmail.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב