דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד משתחררים מהכלא? 

מאת    [ 08/09/2008 ]

מילים במאמר: 1396   [ נצפה 2805 פעמים ]

כיצד משתחררים מהכלא?

כולנו יודעים מה זה כלא – וכולנו יודעים מדוע אנחנו יושבים בכלא. אבל אף אחד לא יודע להשתחרר מן הכלא שהוא נקרא כלא הזמן. הזמן הוא אכזר מנשוא שנאמר: "גודל האכזבה כגודל הצפייה" ועל כן הוא מענה את האדם לאורך כל חייו שהוא מכונה בעולם הזה: "עינוי דין". הרבה מאוד בני אדם מנסים להמתיק לנו את שהותנו בכלא  ללא הצלחה. כוונתם היא טובה, מכיוון שזרע כל אדם הוא טוב. אבל גם הם נמצאים בכלא הזמן והם מנסים להמתיק את שהותם ובכך הם מלמדים אותנו כיצד אנחנו נמתיק את שהותנו בכלא, אבל, כאשר באה האכזבה, המתוק יצא עז. שזה נקרא בעולם הזה: "עיוות דין". כאשר אנחנו בודקים מדוע נוצר העינוי דין והעיוות דין אנחנו רואים את המלמדים שהם לא מבינים מה הם קוראים ומלמדים אותנו מה שנראה להם שעל זה נאמר:"אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש". שלזה קוראים בעולם הזה: "הוראה שבתורה שלא כהלכה". מפה יצא המשפט: "חרב באה לעולם על שלושה דברים: "עינוי דין עיוות דין והוראה בתורה שלא כהלכה".

כדי להשתחרר מכלא הזמן אנחנו צריכים לדעת מי יצר את הזמן, ומדוע? אני טוען: "שמי שיצר את הזמן זה כל אחד מאיתנו יצר את הזמן לעצמו". כל אדם ואדם יצר לעצמו מטרה וקבע זמן לעצמו מתי להגיע למטרה ובכך נוצרה תנועה. כאשר האדם רואה שאין לא זמן להגיע למטרה, הוא נותן זמן לזמן כדי להגיע למטרה (תוחלת החיים עלתה ). כאשר כל הזמן אנחנו נותנים לזמן זמן אנחנו מגיעים לנקודה שאומרים: "חבל על הזמן" ובזה איבדנו את תחושת הזמן והזמן נהפך להיות יחסית ומה שנשאר בידנו זה התנועה שנקראת: "כוח הגרביטציה", או לחילופין "כוח ההתמדה". כאשר איבדנו את הזמן ונשארנו בתנועה ולא יודעים מתי נגמר הזמן הגענו למודעות שנקראת בעולם הזה: "ייאוש או לחילופין דיכאון", שהמשמעות, "אנחנו אין לנו עוד כוח לנוע – ואנחנו מחכים שמשיהו אחר יגיד לנו מה לעשות". שעל זה נאמר: "עבדים היינו לפרעה במצרים". פרעה נקרא: "מי שמורה בתורה שלא כהלכה ומביא על העולם את החרב". דהיינו, מי שמזהיר ואינו נזהר שהוא נקרא כסיל. מדוע הוא נקרא כסיל? מכיוון שהוא מפקיר את אשתו, תורתו של חברו, ושומר על אשתו תורתו באמרו: "הוא אמר". שנאמר :"כל המרבה שיחה עם אשתו ועם אשת חברו מתחייב בנפשו".   

כולנו שמענו את המשפט – וכולנו אומרים את המשפט – וכולנו גם יחד מסכמים עם המשפט שאומר: "אין צדק בעולם הזה"! וכאשר אני ניגש לבית המשפט העליון הגבוה לצדק וטוען שאני יכול לסעוד את הצדק תשובתם – אנחנו לא מבינים (ראה כתבה מות באתר). מה בעצם אני טוען ומדוע הם לא מבינים? צדק = מציאות (מצת). כאשר אנחנו לא יודעים מה זה להיות נמצא (מציאות) אנחנו פוגעים בצדק, שצדק נקרא "כלל", "בני האדם שנמצאים על פני כדור הארץ". שהתורה שבעל פה שהיא הרוח נמצאת בתוכם שעל זה נאמר: "ורוח אלהים מרחפת על פני המים". אבל מי שקדם לארץ זה המשפט (השמים) שזה נקרא התורה שבכתב "פרט". אבל הפרט צריך לדעת (המשפט) שאם לא היה צדק (כלל) הפרט לא היה שנאמר: "אם הטיפש לא קיים כיצד החכם יודע שהוא חכם". כאשר אני יצאתי מן הכלל (צדק) ועולה לבית המשפט העליון לצדק (פרט) וטוען שאני יכול לסעוד את הצדק, דהיינו, את הפרט ואת הכלל. מכיוון שהפרט והכלל שניהם נמצאים בכלא הזמן (צדק) ואם אני יכול לסעוד את הצדק, דהיינו, אני מחוץ לכלא הזמן, דהיינו, אין זמן תנועה ומקום. עינוי דין ועיוות דין והוראה בתורה שלא בהלכה. אז המשפט אומר אני לא מבין! בית המשפט שואל את עצמו: "איך יכול להיות ממודעות שאין צדק בעולם הזה שהמשפט גרם לזה יוצא אדם שמתקן את המשפט והצדק", דהיינו, "יש מאין" על כן טוען: "אנחנו לא מבינים כך שאם אנחנו נבין האדם הטוען יהיה מעל המשפט והצדק". למודעות הזו קוראים: "בינה - שהיא מודעות העולם הבא". שהיא נמצאת במילה אחת והיא: "צדיק".

כאשר הייתי בכלא 40 חודש למדתי את המודעות הזו, מכיוון, במדינות צרפת ובלגיה הם המדינות השקופות ביותר שבהם אין צדק ואין משפט. על כן נאמר על צרפת: "אנטישמים", שהמשמעות, "אנטי שמות". אין בעיה לצרפתים ולבלגים נגד מה שנקרא: יהודים, אסלם או כל שם אחר. אלא יש להם בעיה נגד עצמם שעד היום הזה הם לא יודעים אם הם בריאה או יצירה – "על פני השטח הם נקראים תסמין שנקרא שיגעון הגדלות". ונגד דבר הזה הייתי צריך להלחם את מלחמתי, דהיינו, "לדעת מה המשוגע הגדול ביותר יודע - וכדי לדעת הייתי צריך להיות משוגע גדול יותר מן המשוגע הגדול ביותר ולחזור ולידע את המשוגע מדוע הוא משוגע". שנאמר: "כל אדם יכול להיות אלהים בתנאי שיישאר שפוי" (רשב"י). או לחילופין: "כדי לדעת את העולם הזה צריך להיות משוגעים" (השפויים).   

בורא עולם ברא את העולם במילה אחת והיא: "בראשית". שהמשמעות, ברא גוף עם שש ספירות. בתוך שש הספירות הכניס את אלהים, כך שרק אלהים יודע כיצד נבראו שש הספירות מכיוון שהוא ברא את שש הספירות, דהיינו, הגוף. כך שאם הגוף שנקרא נפש, עולם הזה, אשה לא ידע בדעת כיצד הוא נברא, דהיינו, להיות אלהים. הוא יישאר חולה נפש במודעות תרח אבי אברם עובד אלילים ויחד עם הגוף שמסומן באות ו'. אנחנו מקבלים מילה חדשה שמשקפת את המציאות שאנחנו חיים בה והיא: "רותח". כך שהעולם הזה נמצא ברתיחה מתקדמת ביותר שהיא שואפת לשואה: דיכאון, סרטן, כאבי גב, זוגיות, סכרת, מלחמות והרשימה ארוכה.

כיצד יוצאים מן הכלא הזה?

סבל איום ונורא המודעות הזו שאין משפט וצדק, דהיינו, "אין צדק בעולם הזה". שראיתי את זה וקראתי לזה בעיני רוחי: "אונס קבוצתי". כאשר בני בכורי שאל אותי: "כמה כסף אתה רוצה כדי לצאת מהעולם הזה"? תשובתי לבני הדואג הייתה: "אין כסף בעולם הזה שיכול להוציא אותי מהעולם הזה – רק אני אוציא את עצמי מהעולם הזה". זאת השיחה הייתה בהתחלת דרכי כאשר מול עיני ראיתי את המשפט הקיים במדינות צרפת ובלגיה שנאמר: "אוי לו לאדם שסנגורו נהפך קטגור". ופה התחילה המלחמה שנקראת מלחמת יעקב עם מלאך אלהים (הגוף). על כן נקרא ספרי: "מלחמת הרוח בחומר". דבקתי במשפט שאמרתי לבני ולא סרתי ממנו ימינה ושמאלה שנאמר: "ברוך שאמר ועשה". עזרה קיבלתי מהגופים השמימיים הקדושים שהביאו לי כתובים מהגופים הגשמיים הטהורים. היום אני אומר לכם שכל העולם הזה חי במודעות של: ""אוי לו לאדם שסנגורו נהפך קטגור". שהיא נקראת מודעות "קרח". קרח שהוא מודעות העולם הזה (הגוף) הפך את הימין לשמאל והשמאל לימין (סנגור קטגור), שעל כן נאמר: "אנחנו רואים הפוך והמוח מיישר". והוא נלחם עם מודעות משה, עם המוח לאחר שיישר שיחזור לעולם הזה ההפוך ובכך גרם מות לעולם הזה. כך שקרח הם ראשי העם, שופטים, רופאים, דיינים שנקראים ערב רב. שדוחים כל הזמן מודעות משה שאת זה אנחנו רואים לאורך כל ההיסטוריה שזה היום הזה.

נאמר: "אף אדם לא יכול לתקן את האדם רק האדם עצמו". בספרי אני מראה לכם כיצד שחררתי את עצמי מעצמי (תחיית המתים) וכיצד אני מסביר לעצמי את כל הדברים שהתרחשו בתקופה של: "יציאת מצרים", דהיינו, כיצד השתחררתי מהכלא שנקרא כלא הזמן. כך שהמעבדה שהייתי בה: "צרפת בלגיה" באה להראות לכם שהתורה היא לא מיסטיקה אלא תורת אמת שנאמר: "תורת אמת נתן ליעקב". מי הוא יעקב? הוא קוו האמצע, שנקרא תפארת, שנקרא ו', שנקרא ישראל, שנקרא הקדוש ברוך הוא. ישראל שהם אותיות: "לי ראש" לקח את האות ו' הלך למילה בראשית שהם: "ברא שית". ובכוח האות ו' שהיא שית חיבר אותה לברא ונהייה: "בורא עולם".  

אנשי הברייתות ש"ס שהם נקראים גוף ו' יוצאים בכרוזים: "לא ללמוד קבלה לפני שכרסכם מלאה בש"ס ופוסקים". הגמרה מלמדת שאחרי שנת השמיטה כל בני אדם שחייבים כסף מוחלים להם וסולחים להם, דהיינו, אין לפנות לאדם החייב ולבקש את כספנו – מחילה וסליחה. כך שהיום אני אומר לכם לאחר שאני יודע לפרש את כל הגמרה: "כך בעולמות התחתונים – וכך בעולמות העליונים". גם העולמות העליונים סולחים ומוחלים בן האדם למקום שעל כן השנה הזו שנת השמיטה התשס"ח היא שנת הגאולה ומה שעליכם לעשות הוא שנאמר: "והעיקר והעיקר לא לפחד לא לפחד כלל". כך אמר נשיא מדינת ישראל ולא עומד במה שאמר: "בנקודה שמתחיל הפחד – שם מפסיקה הדמוקרטיה".

תקראו בפשט את מה שנאמר בתורת משה רבנו לאחר יציאת מצרים שנאמר: "בני ישראל ניסו את האלהים עשרה פעמים – תנסו תבדקו ותחליטו". דעו – בני ישראל נקראים אברי גוף האדם כך שכול בדיקה שאתם עושים חייבים אברי גוף האדם להרגיש עד שמגיעים למשפט: "ובלע המוות לנצח" מודעות, משפט וצדק סנגור וקטגור  הם אחד שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד".

תקראו את הספר בראש השנה וכיפור ותחליטו אם אתם יוצאים מהגלות של החוסר ידע שקיים בעולם הזה ותעברו למודעות העולם הבא בעולם הזה. ואל תאמרו ביום כיפור: "חטאנו לפניך רחם עלינו". מכיוון שיכולה לצאת בת קול שתאמר: "אתם מרחמים על עצמכם שאני ארחם עליכם". בואו כולנו נלמד כיצד יוצאים מעצמנו ומתחלים לדאוג לעצמנו שנאמר: "כל המפקיד עצמו בידי בשר ודם מתחייב בנפשו". שהמשמעות, כל עוד שאנחנו לא יודעים מה אנחנו עושים פה ומה תפקידו של הגוף שהוא העולם הזה אנחנו מתחייבים בנפשנו, דהיינו – חולה נפש.     

"ברוך אתה יהוה מתיר אסורים"

"ברוך אתה יהוה מחייה המתים"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב