דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עתיד - הנשמה 

מאת    [ 07/09/2008 ]

מילים במאמר: 1207   [ נצפה 3051 פעמים ]

עתיד

כל אדם עלי אדמות ללא הבדל דת גזע ולאום מניע אותו המילה "עתיד". ישנם אנשים שואלים: "מה יהיה בעתיד"? כאלו ששואלים: "איך יהיה בעתיד"? כאלו שישבו וחקרו ולבסוף אמרו: "תן לזמן לעשות את שלו". ישנם כאלו שהפקירו את עתידם בידי אנשים אחרים שהם לא יודעים את העתיד אלא משערים את העתיד. "העתיד פוגע בהוה ואנחנו מקבלים הוה פצוע". הוה שמתוך פציעתו הוא מנסה להגיע לעתיד. הוה שמלווה עם גדולי חכמי הדור מתוך דת, מדע וקבלה שכולם פצועים ונשאים על כתפיהם של פשוטי העם ולא יודעים לאמור את המילה תודה, ולחילופין, הם מלעיטים אותם בספורים ובתקווה שהנה הגענו כאשר  המרחק בדרך שהם הולכים הוא שואף לאינסוף, כאשר מגיעים לאינסוף ופשוטי העם רואים שאין להם השגה, מה עונים להם הפצועים

"התלמידים מכירים אותי כי הרב ואני היינו תמיד ביחד. התפקיד שלו היה להיות אב רוחני - להתפלל, ללמוד, להרצות - ואני עמדתי לצדו. ובכל זאת יש כמה תלמידים שעדיין קצת מבולבלים איתי. כי איך יכול להיות שאנחנו מדברים על חיי נצח ומשיח בקבלה - ופתאום דווקא לרב קורה דבר כזה?!... אז אני מסבירה שגם משה רבנו וגם רבי עקיבא לא קיימים היום אבל הרעיונות שלהם נצחיים כמו התורה והקבלה" (מרכז הקבלה).

 "הנשמה מופיעה עם הנקודה שבלב ומתפתחת ממנה רק תחת השפעת האור העליון, שמאיר בזמן לימוד חוכמת הקבלה. בדורנו זה קורה רק כשלומדים את המאמרים של בעל הסולם ורב"ש (קבלה לעם). 

בכל לילה לפני שיהודי הולך לישון הוא אומר קריאת שמע שעל המטה. מה באמת המשמעות של הדברים? רבנו הגאון הרב מוצפי שליט"א מבאר על פי הסוד את עומק ההשפעה שבאמירת 'קריאת שמע שעל המטה' והתיקונים בעולמות העליונים שנוצרים כתוצאה מכך.

קל להתרשם בהישגיה של הרפואה, בפרט על-פי הגידול הדרמטי בתוחלת החיים במאה השנים האחרונות, גידול שבעיקרו נובע מהישגיה של הרפואה, כגון אנטיביוטיקה וחיסונים, וגם משיפור הסניטציה והתזונה. לעתים קצרה ידה של הרפואה ובמחלות מסוימות היא יכולה להציע אך טיפול סימפטומטי ומסייע למחלה.

מדע הוא שיטה לאיסוף ידע אודות העולם באמצעות תצפית, ניסוי והסקה שיטתיים, ודרכי מחקר שנועדו לפתח ידע זה. השיטה המדעית כוללת עקרונות ותהליכים המשמשים לאיסוף ידע מדעי, ומכונה גם מחקר. אדם העוסק במדע נקרא מדען.

יש המצמצים את משמעותו של המושג "מדע" למדעי הטבע בלבד, המתבססים על תצפית וניסוי. יש הכוללים במושג גם פעילויות מתחום מדעי החברה המתבססות על תצפית וניסוי. מתמטיקה נחשבת לאבן יסוד של המדע, אף שהיא פרי רוחו של האדם ואינה מבוססת כלל על תצפית וניסוי. במשמעות הרחבה כולל המושג "מדע" כל פעילות חקר אנושית, כולל זו הנכללת במדעי הרוח.

היום זאת המציאות (הוה) שאנחנו נמצאים בה ואף אחד לא יודע : "מה זה להיות נמצא". השאלה שעומדת מול עיננו שהיא מובילה אותנו לשלוח את ילדנו לעתידם היא: "מה אתה רוצה כשתהיה גדול"? הרי אם הילד לא יחזיר לנו תשובה אלא בשאלה: "מה אתם הבוגרים מצעים"? אנחנו הבוגרים, המלומדים, החכמים צריכים לתת להם תשובה...והיום אני שואל אתכם: "לאן אתם רוצים לשלוח את הילדים שלנו (תפסנו בעלות עליהם) – לאן לדת, למדע, לקבלה, לרפואה – לאן"?! הרי הם הביאו את העולם הזה למצב הזה – והרי הם אומרים לנו הכושי יכול לשנות את עורו. כאשר מייקל ג'קסון הפקיר את גופו והוכיח להם שאכן כושי יכול לשנות את עורו. מה הם עשו עם העובדה הזו? עולם כמנהגו נוהג! מה המשמעות של המשפט הזה? בספריו של שאול טשרניחובסקי אנחנו מוצאים את השימוש במשפט הזה לאחר הפרעות באוקראינה שנאמר: "השמש זרחה השיטה פרחה והשוחט שחט – עולם כמנהגו נוהג".

היום אם אני שואל את הדת, מדע, קבלה והרפואה שהם במודעות כושים, שעל כן הם חיים בחושך שאם אני מראה לכם במודעות של צפורה הכושית אשתו של משה רבנו ובתו של אברהם אבינו שאכן כושי יכול לשנות את עורו שנאמר: "החליף את מלבושיהם מאור לעור". האם תשחררו את העם הזה – מעבדות לחרות? או לחילופין, האם אתם מוכנים לצאת מעורכם הכושי ולקבל את המגיע לכם אורכם – נחשים?

בואו נעביר יד על כל השולחן וננקה את כל הספרים שעל השולחן ונניח  על השולחן ספר אחד שלפניו לא היה ספר וממנו יצאו כל הספרים והוא: "ספר היצירה של אברהם אבינו". אם תשאלו אותי: "לפני כמה זמן נכתב ספר היצירה"? ספר היצירה נכנס לביתי לפני שבוע ימים כך שבשבילי הוא נכתב לפני שבוע. בואו נלמד מה מראה לנו ספר היצירה בקשר לעתיד.

ספר היצירה מכיל ששה פרקים, שבכל פרק סעיפים קטנים שכול כולו עמוד אחד ומהם יצאו כל מה שרואות עיננו שעד היום אנחנו לא יודעים לענות על השאלה: "מה שאנחנו רואים האם זה מה שאנחנו רואים או מה שאנחנו חושבים שאנחנו רואים"?  

הספר בנוי כך.

פרק א' – 14 סעיפים.

פרק ב' – 15 סעיפים.

פרק ג' – 09 סעיפים.

פרק ד' – 11 סעיפים.

פרק ה' – 7 סעיפים.

פרק ו' – 08 סעיפים.

ששה פרקים כנגד 64 פסוקים, דהיינו, הגוף מול 10 הספירות. זאת דרגה אחד שממנה כל העולמות יצאו ונמצאים, דהיינו, מי שנמצא מחוץ לדרגה אחד הוא מזויף כלפי האחד. נפתח את הספר פרק א' סעיף א' כתוב שם כך: "בשלושים ושתיים נתיבות פליאות חכמה חקק י"ה יהו"ה צבאות את עולמו בשלשה ספרים - בספר ספר וסיפור". נסגור את הספר ונוציא אותו מהשולחן כך שהשולחן נקי ואין ספרים בעולם. השאלה שתשאל: "מי מוכן לשבת בשולחן כאשר מולו כל היקום שספרו הוא ספר היצירה: "ויספר מספרו מה אנחנו רואים בספרו" שעומד מול המקור: "פרק א' סעיף א"?!...

שאלה קשה מאוד דת, מדע, קבלה ורפואה ומתוך המוגבלות שלכם החלטתם שאף אחד ביקום הזה לא יכול להגיע למודעות הזו וכך הרשתם לעצמכם לעשות לעם מה שחשק לבכם ומוחכם - ואתם לוקים בלבכם ובמוחכם ולא משחררים את העם הזה.

אתם הקוראים יודעים כמה קשה להשיג את המודעות הזו – ואתם דת, מדע , קבלה ורפואה פוחדים להשיג את המודעות הזו. מדוע? מכיוון שטוב לכם לחיות במודעות החושך ולנצל את פשוטי העם ולהכריז כל סוף שנה את רמות המלאי שיש לכם, 50 סניפים, 30 סניפים, 5 מליון חסידים, 3 מליון תלמידים, וכך נוצרו 70 אומות העולם שחלקו את מספר האזרחים בעולם וכך נוצרו ראשי העם בעולם העליון שבעולם התחתון.

40 חודש נשלחתי ללמוד את מעלליכם דת, מדע, קבלה ורפואה שמלווים ע"י שופטיכם – 40 חודש שאפשר להגדיר אותם: "איני יודע אם  חוקים טובים. איני יודע אם טועים, כל שאנו יודעים, השוכבים בכלא הוא כי הקיר חזק, וכל יום הוא כמו שנה, שנה ארוכת ימים" (אוסקר וילד). איך אתם מובלים את העם הפשוט כצאן לטבח – ואיך אתם עושים ימי זיכרון כאשר אתם גרמתם לחללים"? איזה תרגילים חדשים קיימים היום לקראת ראש השנה ויום כיפור? מה הסיפורים החדשים שאתם הולכים לספר לו כך שהוא יסלח לכם ואתם תמשיכו עם מעלליכם?

דת, מדע, קבלה, רפואה ושופטים (ערב רב). אתם לועגים (עגל הזהב) על אברהם אבינו, משה רבנו, רשב"י והאר"י כך שאני היום בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" עומד מול פרק א' פסוק א' בספר היצירה שטוען: ""בשלושים ושתיים נתיבות פליאות חכמה חקק י"ה יהו"ה צבאות את עולמו בשלשה ספרים - בספר ספר וסיפור". ומראה לכם בעיניים הגשמיות שלכם.

בספר – את הדברים שחווה גופי במשך 40 חודש שנאמר: "קח את המטה אשר בידך" (משה).

ספר – מלחמת הרוח בחומר שהוא לא מזויף למקור ספר היצירה שנאמר: "אלהים ברא את האדם והאדם ברא את האלהים" (רשב"י).

וסיפור – כך שאני עומד בלי הספר עם גופי ומשמיע לאוזנכם (הנשמה) כך שכל שאלה שתשאל אענה מדרגת ילד במעון עד גדול חכמי הדור שנאמר: "ברוך אתה יהוה אלוהינו מלך העולם שהכל נהיה בדברו" (בורא עולם).

האר"י זכותו תעמוד עלינו שהוא ביטל גזרה ונתן ליקום אפשרות לתקן את עצמו בכל גיל שנאמר: "כדי להירפא חייבים להכיר במחלה ולאחר מכן לקבל את מרירות התרופה".

"אלה תולדות השמים והארץ בהבראם – אברהם"

"שמע ישראל יהוה אלוהינו יהוה אחד"

"אין לדחות גאולה – כל המקבל גאולה נגאל"

"יצר ממש מתהו, ועשה את שאינו ישנו, וחצב עמודים גדולים מאויר שאינו נתפס"

"אושר הוא לדעת שאתה יכול לדעת מה שאתה לא יודע"                                                                                                                            




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב