דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פענוח הקוד הגנטי 

מאת    [ 06/09/2008 ]

מילים במאמר: 1479   [ נצפה 4047 פעמים ]

פענוח הקוד הגנטי

הקביעה הדתית אומרת: "הוולד, לפי האב הלאום ולפי האם הדת". ממשכים לטעון שכל היקום צריך ללכת לפי תרבות היהדות, כך שכולם צריכים להיות יהודים. מכיוון, "שתורת משה רבנו ניתנה רק ליהודים", או לחילופין, "רק היהודים הם אשר כופרים בתורת אל אחד שהיא תורת משה רבנו". המדע לעומת זאת הוא חוקר את הקוד הגנטי ורוצה להגיע לנקודה שממנה התחיל הקוד. בנוסף לזאת התפתחה ההנדסה הגנטית שמנסה לשנות את קוד הגנטי כך שהאנשים יצאו יותר מפותחים כדוגמת מנגלה להמצאת גזע הארי. אנשי הקבלה עדיין לא הגיעו לקוד הגנטי ב – 700 שנה האחרונים מיום שעזב אותנו האר"י.     

בשנת 1961 פרנסיס קריק וסידני ברנר ערכו סדרת ניסויים ובהם הפעילו על DNA ממקור נגיפי חומר הגורם לסילוק זוגות בסיסים מה-DNA ועקב כך לשינויים תורשתיים. סדרת ניסויים זו, הובילה להבנת תהליך התרגום. אובדן זוג בסיסים, או שני זוגות בסיסים מהרצף, הוא למעשה החסרת חלק ממילה בקידוד ה-DNA, ובנוסף לזה גורם להזזת מסגרת הקריאה של שלשות הבסיסים בדנ"א. רצף הבסיסים משנה עקב כך את משמעותו ומתורגם לרצף חלבון שונה. לעומת זאת, אובדן של שלושה זוגות בסיסים גורם להחסרת חומצת אמינו אחת, אך יתר החלבון נשאר תקין.

היום כולנו רוצים לדעת עם מי אנחנו הולכים להקים משפחה, מה שושלת המשפחה של הבעל ושל האישה, מה מצבם הכלכלי של המשפחות כך שהילדים לא יסבלו מחוסר כסף וימנע מהם להתפתח נכון. אסור שדתייה תתחתן עם חילוני, אסור שיהודיה תתחתן עם ערבי, אסור שיהודי יתחתן עם נוצרייה וישנה התבוללות ביקום ואיבדנו את הקוד הגנטי והמשפט: "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה" תופס ביקום. הזוגיות ביקום שואפת לאפס וכתוצאה מכך הילדים סובלים "מקשב וריכוז" שהם הילדים של ימנו אנו שהם הולכים להקים את הדור הבא של היקום. ברור שהילדים של ימנו כאשר הזוגיות אינה בסדר והם ניגשים ליועצים, היועצים מיד נכנסים לקוד הגנטי של המשפחה כדי לראות מהיכן הגיע הנגע, דהיינו, לאבותיהם. ואבותיהם ניגשים לאבותיהם עד שאנחנו מגיעים לאבותינו ז"ל אברהם, יצחק, יעקב ומשה. מה אנחנו רואים בנושא הזוגיות שלהם שההנדסה הגנטית אוסרת את זה היום, הדת מלמדת שאסור להיכנס למודעות הזו והקבלה לפי מדיטציה של ע"ב שמות מחברת אותנו לזוגיות המתאימה? כאשר הם יודעים ש - ע"ב שמות יצאו מתוך התורה של אבותינו שישנו איסור להתנהג  כשם שהתנהגו אבותינו.

מה עשו אבותינו כאשר לא הייתה דת, מדע וקבלה שיכלו להסביר להם שהם עושים טעות, כשם שמסבירים לנו היום שאנחנו עושים טעות מתוך הטעות שהם עושים ועד היום עדיין לא יודעים איך לפתור את קוד הגנטי?

תרח – עובד אלילים מספר אחד וידו בכול מקים לו משפחה ומביא שלושה ילדים לעולם: "אברם, הרן ונחור". מכיוון שלא היה דת, מדע וקבלה ולא היה תרבות, לאום ודת נקרא להם: "משפחת עובדי אלילים". שהגדרת עובדי אלילים: "בני אנוש שיודעים שהם הולכים בדרך הלא נכונה וממשכים ללכת בה". שנאמר: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה" – איינשטיין. אנשי דת וקבלה – "היכן שיש שולחן לשם שמים – אין יראת שמים".

אברם – מחפש לו אישה מכול הנשים שקיימות ולוקח לו את "שרי" שאין לה אבא ואימא והיא עקרה.

נחור – אחי אברם נשוי למלכה  וילד את בתואל.

בתואל – בנו של נחור אחי אברם ילדיו רבקה ולבן.

לבן – מתחתן מקים משפחה ובנותיו רחל ולאה.

אברם ושרי – יוצאים לתקן את עצמם כאשר הם לא יודעים את עצמם ומקבלים מודעות אחרת – אברהם ושרה.

אברהם ושרה מקבלים בן לאחר עקרות יצחק ומשאים אותו לאישה רבקה שהיא בת בתואל שכול משפחתה עובדי אלילים.

יצחק ורבקה לאחר פתרון העקרות של רבקה מקבלים את יעקב ועשו ולאחר סכסוך משפחתי בקשר לירושה יעקב מתחתן עם לאה ורחל בנות לבן הרמאי הנוכל והשקרן.

אברהם – לאחר מות שרה בהיותו זקן בה בימים לוקח לו אישה חדשה ושמה קטורה ומביא ילדים – שם ילד אחד מדין.

מדין -  מקים לו עיר ונהייה כהן על העיר ומחליף את שמו ליתרו ומתחיל להיות עובד אלילים ומביא בנות לעולם ושם בת אחת – ציפורה.

משה – מסתבך בפלילי עם המוסר והולך לדתיים המלשינים והיה צריך לברוח מהעיר לעיר אחרת שעדיין לא היה מושג  - "צוו הסגרה" ולוקח לו לאישה את ציפורה הכושית - בתו של יתרו  עובד האלילים נכדתו של אברהם לאחר התיקון נינה של תרח.

פה אנחנו רואים קוד גנטי מסובך מאוד כולם יצאו מתרח. ואנחנו מדברים היום על ארבע אמהות ושלושת האבות ומשה – שכולם נקראים ישראל. כול היקום סובל מהמשפט: "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה" וזה לא הוגן – "שאנחנו צריכים לסבול מה שעשו אבותינו". הקב"ה הרחום והחנון תיקן את עצמו ואמר: "ולא יאמרו עוד"... אבל לא אמר: "לא יאמרו עוד"...כך שעלינו לעשות תיקון אפילו שאבותינו טעו "ולתקן את ו' – הגוף" ולחבר אותו למילת לא... ויהיה ולא... ואם לא נעשה את זה יאמרו עוד: "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה" שנאמר: "תגיד לי מי החברים שלך אומר לך מי אתה".

אברהם אבינו תיקן את עצמו על ידי שתיקן את תורתו שנקראת "שרי" – "שלא היה לה אבא ואימא והייתה עקרה". כך שאברהם הוא הימין שהוא נקרא: "אל – חסדים". כך שאברהם לפני התיקון עם תורתו שרי הם: אל + שרי = ישראל של ימנו אנו: "חסדים מדומים, כדורים פסיכיאטרים, מלחמות שרלטנים שנקראים ערב רב שהם ללא ראש". לאחר התיקון הוא קיבל מודעות של ישראל שהוא נקרא הקב"ה והוא נהייה בורא עולם שנאמר: "אלה תולדות השמים והארץ בהבראם". אלה – תיקון הגוף ו' מתוך השם אלה – ים. כאשר שרה היא תורתו "ספר היצירה". כאשר ים זה הארץ ומי זה השמים וכול זה בתוך הפנימיות של אברהם. כך שאפשר היום לתקן את הגוף על ידי "ספר היצירה" ואנחנו לא צריכים את "ספר התורה" של משה רבנו. מכיוון שספר התורה הוא ספר היצירה, שעל כן: "חסדים היא הבינה", דהיינו, העולם הזה הוא העולם הבא והכול בעולם הזה – אלה – ו'.

תורת משה רבנו היא הפשטה של ספר היצירה ומה שעלינו ללמוד ולדעת ולהגיע לגמר תיקון ושיאמר עלינו על כול אחד בפרט: "ישראל אור לגוים". שישראל נקרא הקב"ה "לי ראש" ומי שלא במודעות הזו הוא נקרא גוי, דהיינו, "ללא ראש", דהיינו, לא יודעים את הקוד הגנטי שאומר: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלהים". והוא הציוו של תורת משה רבנו שירדה מסיני: "זכור ושמור את יום השבת לקודשו".  ולא בדרכם של הדת והקבלה של ימנו אנו שנאמר: "כל השומר שבת כדת מחללו" שנאמר: "חיללו את שבתותי ואת מקדשי ביזו". 

מכיוון "ספר היצירה", "ספר התורה", "ספר הזוהר", "ספרי האר"י" הם קשים להבנה רצתה ההשגחה הפרטית לזכות את היקום שלחה אותי לצרפת ונתנה לי את התורה שהיא הפשטה של כול התורות בספר אחד: "מלחמת הרוח בחומר" ושם ב"צרפת" לימדו אותי את הציוו: "זכור ושמור את יום השבת לקודשו" וכול צבאות השמים עזרו כדי לעבור את ד' מיתות של סמאל: "דין סקילה, דין שרפה, דין חנק ודין מוות". זה המחזה של משה רבנו שהוא אברהם אבינו: "הסנה בוער ואינו אוכל". שמתואר בספרי לפריטי פרטים שהוא נקרא: "תחיית המתים – ובלע המוות לנצח" או בשפה הפשוטה: "מלחמת גוג ומגוג".

מדוע צרפת ולא מדינה אחרת?

כדי לקיים את כול הכתובים ולהחיות את כל הצדיקים שנאמר: "לכו למשכבכם בשלום כי לקץ הימין תעמדו". דהיינו, חוק שימור האנרגיה הקדושה. צרפת היא מדינה, שאותיות מדינה הם: מדין והאות ה' היא התורה התרבות שלהם שנקראת צפורה. צפורה הם אותיות: "צרפ ו"ה". ו"ה היא מודעות העולם הזה בפרוד, דהיינו, "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה". שזה תרבות של חוק נפוליון, שעל שמו ההגדרה: "שיגעון הגדלות" שהוא באותם תכונות של היטלר וסטלין שזו מודעות: "תרח עד צפורה מן הטומאהמודעות הנחש".  כדי לצאת מן המודעות הזו חייבים לדעת את המודעות הזו. על כן לוקחים את תרח שהם בגימטרייה: 400+200+8=608  6+8 =14 . לוקחים את השם חיים שהם בגימטרייה 68 שהם 14 . כך תרח = חיים . לוקחים את השם שלמה שהם אותיות שלם – ה' ובמלחמה של 40 חודש נלחם: "צרפ – ו"ה" ועושה את ו"ה לאחד ומקבל תורה שהיא האות ת' ומצרף אותה לאותיות צרפ – על כן נשלחתי צרפת. בנוסף לזה הכתובים אומרים: "וצרפתי אותם"! לשאלה: את מי אותם והיכן? התשובה: אותיות ו"י שבהם נברא העולם בצרפת – וצרפתי. ועל זה נאמר: משיח = נחש = 358 שזה 16 אותיות ו"י.

אני מוכן להעיד על עצמי מול העליונים שבתחתונים ומול העליונים שבעליונים שמהיותי בגיל 19 שסיימתי את לימודיי ועד הספר הראשון שנשלח לי ע"י ההשגחה הפרטית לא קראתי ספר אחד. כך שכל אחד ואחד שרוצה ללמוד את התורה הזו מובטח לו שיקבל אותה שנאמר: "מי שרוצה להיטהר מטהרים אותו ומי שרוצה להיטמא מטמאים אותו". כך טען רשב"י ואני מוכן להוכיח את זה לכול אדם ואדם שרוצה. כך שבספרי אתם יכולים לראות את המודעות שאתם חיים בה שהיא מודעות המוות החושך – הנחש. וכיצד עוברים למודעות החיים האור – המשיח.

קשה לעכל את הכתובים האלה כמה שהם עמוקים – וקשה יותר לעקל מה עושה מדינת צרפת עם התרבות שלה. על כן הגיליוטינה היא המצאה צרפתית להפריד בן הראש לגוף מבחינה פיזית, שהיום הם רוצחים את הראש והגוף מבחינה נפשית – זאת שואה לשמה. לכן לא נשלחתי לצרפת ולאחר מכן לבלגיה כדי לדון בנגלה שמראש אנחנו לא יודעים מה זה להיות נמצא, וכראיה, מה שנמצא הוא לא היה נמצא - זכאי. אלא ללמד אותי את הסודות ולהגיע לקוד הגנטי של היקום. כך שאם לא הייתי שם איך הייתי מראה לכם את הנמצא שהוא קיים מכוח האור? כך שההשגחה הפרטית לימדה אותי להמשיך בדרכי ולאהוב את הסבל שגרמו צרפת ובלגיה והם ילמדו אותי את הסודות. כך עשיתי ואת זה קיבלתי שנאמר: "ואהבת לרעך כמוך - אני יהוה הוא האלהים".     

"והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד"                      




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב