דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם החיים המזוייפים של גברים נשיים ונשים גבריות? 

מאת    [ 06/09/2008 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 5161 פעמים ]



מהם החיים המזוייפים של גברים נשיים ונשים גבריות? / מאת יואב ברנזון



גבר נשי



גבר נשי הוא אדם רך מבחוץ אבל נוקשה ומתגונן מאוד מבפנים. לכאורה הוא נתפס כמבין, מכיל, רך, סופג, עדין ונשי כלפי חוץ. אבל בעומקים שלו הוא גבר ככל הגברים - נוקשה, דומיננטי, תכליתי ומעשי.



גבר נשי הוא גבר שחי בזיוף משום הוא מכחיש את הגבריות שלו ומנסה להיות אישה יותר מאשר להיות גבר. הוא מעניק לחלקים הנשיים שלו הרבה יותר מקום, ובעצם מדחיק או מגנה את החלקים הגבריים שלו. עמוק בפנים - גברים נשיים הם גברים מתוסכלים, מסורסים ועצורים מבחינת העוצמה שלהם. חשוב לציין שרוב הגברים הנשיים הם גברים שגדלו עם אבא שוביניסט בעל ביטחון עצמי מופרז והם מנסים "לתקן" אותו דרך בחירה בחיים "רכים" יותר ממנו.



אישה גברית



אישה גברית היא אישה נוקשה מבחוץ אבל חלולה ופאסיבית מאוד מבפנים. לכאורה היא נתפסת כהחלטית, דומיננטית, מובילה, מהירה, דעתנית, חזקה וכוחנית. אבל בעומקים שלה היא אישה ככל הנשים - רכה, גמישה, מכילה, לומדת, מבינה, אוהבת להיות מובלת ורוחנית מאוד.



אישה גברית היא אישה החיה בזיוף מתמיד, משום שהיא מכחישה את עובדת היותה אישה ובמקום זאת היא מנסה להיות גברית ודומיננטית יותר מאשר גברים. עמוק בפנים - נשים גבריות הן נשים מתוסכלות, מסורסות, קרות, ביקורתיות, עצובות ושחוקות מאוד. חשוב לציין שרוב הנשים הגבריות הן נשים שגדלו עם אימא חסרת ביטחון עצמי והן מנסות "לתקן" אותה דרך בחירה בחיים נוקשים ואגרסיביים יותר ממנה.



המסע לעומק האוטנטיות



בבסיס העניין, גברים הם גברים ונשים הן נשים. לכן, ככל שגבר מתחבר לעומק הגבריות שלו כך מרגיש טוב יותר עם עצמו כי הוא שב למקורות שלו. באותה המידה, ככל שאישה חוזרת לנשיות שלה כך היא מרגישה טוב יותר עם עצמה, כי היא מתחברת לעצמה ברמה האוטנטית והעמוקה ביותר.



מי שמוכן ומבשל לסוג כזה של מסע - ימצא בסופו את העוצמה האמיתית שלו ואת האוטנטיות שלו. מי מוכן ובשל לסוג כזה של מסע - יוכל אחת ולתמיד להשתחרר מהצורך שלו "לתקן" את הוריו ולחיות את חייו בצורה אמיתית, מאוזנת ובריאה.



וטיפ לסיום: אישה שחושבת שנשיות היא חולשה היא אישה ששונאת את עצמה ואת מקורותיה ומזייפת את חייה. גבר שחושב שגבריות היא כוחנות ושובינסיטיות הוא גבר ששונא את עצמו וחי את חייו בזיוף מתמיד.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב