דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


"מיומנו של חוקר" - סיפורי חקירות - "חתונה מאוחרת" 

מאת    [ 04/09/2008 ]

מילים במאמר: 1263   [ נצפה 6481 פעמים ]

הטלפון במשרדי הרעים בצלצולו את החלל המרושת, קולו של אדם מבוגר כבן 50+ נשמע מעברו השני ולאחר שיחה קצרה בה לא נמסרו פרטים מזהים, נקבעה פגישה לזוג ההורים המודאגים. לפגישה הגיעו זוג ההורים שהציגו את עצמם בנימוס, השניים התיישבו בכורסות העור החומות וסיפרו שהחליטו לבוא בגלל בתם בת ה- 22. הזוג, יוצאי גאורגיה המנהלים חיי משפחה מסורתיים נשמעו טרודים למדי ואני חיכיתי לשמוע מה בפיהם. האב עוסק בתחום הכספים והאם כמזכירה רפואית.

"אולי אתה לא רגיל לדברים כאילו" פתח האב את דבריו "אבל אנחנו כאן כי אנחנו רוצים לבדוק האם החתן המיועד לבתנו, ראוי לה. אצלנו בעדה מקובל להכיר בין בני זוג דרך שידוך, הבחור שאתו יוצאת הבת שלנו בן 27, אמנם גם הוא בן העדה ואנחנו מכירים את ההורים שלו ואותו מגיל מאוד צעיר, אבל השניים החלו לצאת ללא שידוך מוסכם מראש ואנחנו לא מכירים אותו לעומק, משהו אצלו לא מריח טוב".

מדברי ההורים הבין החוקר כי מדובר במשפחה מבוססת היטב המתגוררת בבית פרטי עם שתי יחידות דיור, הבחור הצעיר שבתם בחרה, הסתכסך עם הוריו לפני כשנתיים ובעקבות המריבה השכיר מהם את אחת מדירות הסטודיו שבביתם, הוא בעל חנות תכשיטים בעיר ועובד באופן עצמאי למחייתו. "אם כך, מה לא מסתדר לכם אתו?" שאלתי בהתעניינות.

"אנחנו לא יכולים להצביע בדיוק על משהו, אבל מספיק המבט בעיניים שלו, ההערות שהוא זורק לעבר הבת והאמירות כמו "לא תצאי היום" שאנחנו שומעים ברקע", אמרה האם "יש ימים שהם קובעים לצאת והוא מבטל ואומר שהוא הולך לחברים, או לבאולינג, לא תמיד הוא מסתדר איתה, זה מדאיג אותנו, בכל זאת אם הם רוצים להתחתן אנחנו רוצים להיות בטוחים שהכל בניהם הולך כמו שצריך ולא לגלות הפתעות אחרי החתונה".
"עוד משהו?" שאלתי בעין בוחנת

"כן" הוסיף האב, "אולי זה טבעי אצל בחורים בגיל הזה, אבל בכל זאת זה משהו שלא נראה לנו, יש לנו מנקה שבאה כל שבוע לנקות את הבית, היא גם מנקה את דירות הסטודיו, לפני כשבועיים היא באה ואמרה "אני חייבת לספר לכם משהו", היא הוציאה מהכיס דפים מגולגלים וכשפתחה ראינו תמונות פורנוגרפיות, היא אמרה שמצאה את זה בדירה שלו. אמנם אנחנו משפחה מסורתית, אבל אנחנו יודעים שלבת שלנו יש יחסים אינטימיים איתו, אם כן למה הוא מחזיק תמונות כאלה בבית? אולי הוא מסתיר משהו?" האב פלט אנחת צער מעומקי גרונו וניכר שעשה מאמץ רב לספר פרטים כל-כך רגישים על בני ביתו. זאת ועוד, הבנתי מדבריו של האב כי הזוג הצעיר יודע שכאשר יינשאו יקבלו דירת פאר ברובע י"ז שכן זה רכש עבורם שטח לבנייה והאדריכל כבר סיים לתכנן את תוכניות הבית.

"מתי מועד החתונה?" שאלתי
"בעוד כשנה" השיבו "הבת כרגע לומדת אסיסטנטית לרפואת שיניים, בתום הלימודים הם יתחתנו". כאמור בקשו ההורים לעקוב אחר החתן המיועד במטרה לגלות האם הוא מסתיר משהו והאם הוא נאמן וראוי לבתם הצעירה.

ביקשתי לערוך בדיקה בדירת הבחור טרם יתחיל מעקב, לצורך המשימה גייסתי מומחה למחשבים שיבוא לבדוק את מחומר המצוי במחשבו של "החתן". וכך, ביום בהיר בו יצא הבחור לעבודתו, הכניסו ההורים את החוקרים לביתם והמחשב של הבחור נבדק לאורכו ולרוחבו. בתוך שתיים וחצי דקות איתר המומחה את כל ההיסטוריה של המחשב וגילה גלישות מרובות לאתרי פורנו.

הגילוי לא הדאיג כלל מאחר ואצל בחורים צעירים בגילו שכיחה העובדה שהאצבעות המתקתקות על המקלדת מונחות מהורמונים משתוללים, אלא שאת עיןני צד אתר מסוים אותו הייתי מעניין לחקור. האתר אליו הוביל מחשבו האישי של הצעיר הינו אתר פורנו ישראלי בשם "עדשה", מחקירות קודמות ידעו כי מדובר באתר זימה בו צעירים וצעירות רבים מצלמים את עצמם ומשאירים פרטי התקשרות למסינג'ר לצורך הרפתקאות מיניות.

תוך שניות ראו ש"החתן" גולש לאתר מידי יום ובכך הבינו שיש משהו מעבר לגלוי. מומחה המחשבים בדק גם את תיבת הדואר היוצא של הבחור וגילה את כינויו ואת השם החסוי תחתיו הוא שולח דואר, עד כאן הסקתי מספר מסקנות, ראשית הבחור גולש כל יום לאתר פורנו של הכרויות, שנית הוא פתח תיבת דואר אנונימית שלא נושאת את שמו, והגילוי המרעיש הוא שמתיבת הדואר הזה נשלחו מספר פניות לבחורות שפרסמו את שמן באתר.

הטבעת סביב צווארו של הבחור החלה להתהדק. עם זאת, עדיין לא יכלו הורי הכלה להטיח בפניו את הנתונים, ולפני שיש הוכחות מוצקות בידם אין מה "לפוצץ את העסקה" שכן הכפשת שמו של אדם בעדה איננה דבר של מה בכך. לצורך המשך החקירה נקראה חוקרת מנוסה ממשרדי, הבחורה נתבקשה להצטלם באופן התואם את אופי האתר, וכך פרסמנו את תמונתה ללא הפנים תחת הכיתוב: "בחורה צעירה ורעבה בת 24 מאזור הדרום מעוניינת בחוויות מסעירות תמורת תמיכה".

ההנחה הייתה שהבחור הצעיר הנוהג לגלוש יום יום באופן שיטתי לאתר המפורסם, יתקל במודעה ויפנה אליה. מובן שלצורך העניין פתחו בשמה תיבת דואר לפניות וחיכינו לתוצאות. ברגע שהתפרסמה תמונתה של החוקרת זרמו לתיבת הדואר המאולתרת עשרות פניות, מאחר והכרנו את כתובתו של הבחור, לא היה קשה לבדוק האם אחת הפניות ממנו, אלא שביום הראשון אף הודעה לא הייתה מהבחור לו ציפינו. יום לאחר פרסום המודעה, ללא מאמץ רב, צדה עיני את הודעתו של "החתן המיועד".

בהודעתו הציע הצעיר את מרכולתו, שלח קובץ עם תמונות גופו כולל תקריבים גניקולוגים דוחים. בשלב זה נכרך החבל סביב צווארו ומייד שלחנו לו תגובה הולמת עם כתובת מסינג'ר להתכתבות און ליין ומסר ששעות הערב הן השעות הנוחות ביותר לשיחה. בערב הושבתי את החוקרת מול המחשב והפלא ופלא, "החתן" יצר קשר בשעה היעודה.

השניים שוחחו בוידאו צ'ט כאשר כתיבתו של הבחור כלל וכלל לא הייתה תמה, לנגד עיניו במצלמה ראה בחורה חתיכה ששווה להשקיע בה. תוך דקות ספורות הפכה שיתחם מעדינה לסוערת, הבחנו בריר הניגר מפיו וסברנו שהבחור זקוק למרזב כדי לנקז את כמות הנוזלים שניגרו מפניו, הדמיון שלו ללא כל ספק תעתע בו והפליג למחוזות רחוקים. בסיום השיחה קבעו השניים להיפגש יומיים לאחר מכן בבית קפה בתל-אביב לצורך מימוש האופציות. ביום המיועד ביים הבחור מריבה עם חברתו, נסע לתל-אביב, התיישב בבית הקפה וחיכה.

באורח לא מפתיע התיישבו בשולחן שליד חוקר וחוקרת מאובזרים במכשירי הקלטה בעודי ממתין ברכב ממול. החוקרת היפיפייה ששמשה כפיתיון צוידה אף היא במכשיר סלולרי שנקנה לצורך המשימה ובמצלמה זעירה שהוטמנה בתיקה. לאחר איחור אופנתי של חצי שעה פסעה החוקרת לעבר בית הקפה ועשתה תנועות של "מחפשת".

הבחור שסימן לה את מיקומו כמעט שהתעלף כשראה את היפיפייה פוסעת לעברו לבושה במכנסיים קצרצרים, מחשוף חצוף ושיער גלי ארוך המקיף את פניה המחייכות. הצעיר שלחץ דמו הרקיע לשחקים חשב שהוא נלקח מסצנה של "סקס והעיר הגדולה" ולא היה מאושר ממנו בעולם. הזוג הזמין קפה ועוגה, פתח בשיחה ידידותית בה עשתה החוקרת את עבודתה נאמנה, מפעם לפעם שלחה ידיים טועות שגרמו לו להבטיח לה תמיכה מוחלטת.

מכשיר ההקלטה שהקליט את שיחתם היה כל-כך טוב עד כי נטיפי הזיעה שצנחו על השולחן נשמעו במכוניתי ... השניים קבעו שהזמן קצר והמלאכה מרובה והחליטו ללכת לבית מלון עליו המליצה הבחורה. כאשר הגיעו לחדר שילם הצעיר והזמין בקבוק יין, הוא חשב שזכה במפעל הפיס אך לא ידע שני פרטים חשובים האחד שבתיקה של הבחורה שלצידו מצלמה המתעדת כל תנועה שלו, זה כבר ניצחון טכני (תרתי משמע) לטובת הבחורה והשני שמחוץ לחדר אני מחכה ובידי האחת מקלט ובידו השנייה החותן לעתיד.

האבא של החברה שלו! מובן שהאב ביקש להיות שותף מלא לכל המתבצע בזמן אמת ולאחר השבעתי אותו באמא שלו עליה השלום שלא תהיה כל אלימות, רק אז הסכמתי לצרף את האבא שלא ידע מה הולך לקרות. מניסיון קודם ביקשתי מהאבא שיצטייד בשני בקבוקים, האחד מים קרים (לצינון) והשני וודקה (להורדת לחץ). כאשר השניים התמקמו בחדר והגיזרה החלה להתחמם, נזכרה הבחורה באופן מפתיע ששכחה לקנות סיגריות ובעודה משאירה את הבחור ערום מעל השמיכות, התנצלה ואמרה שהיא קופצת לשנייה לקיוסק השכונתי שממול.

היא השאירה את התיק בחדר, הוציאה כסף וירדה למטה. חמש דקות מאוחר יותר שמע הבחור את ידית החדר מסתובבת, הוא ציפה לכניסה מרשימה של חתיכה פראית עם קופסת סיגריות, אלא שמשהו פראי אחר נכנס לחדר, משהו שלא ישכח עד סוף ימיו. פרצופו של החותן לעתיד נראה פראי במיוחד לנוכח מערומיו של החתן של הבת שלו......



*** כל הסיפורים, העלילות, הרעיונות והתכנים אמיתיים. זהויות האנשים והמקומות שונו בכוונה תחילה
למען שמירה על סודיות הלקוחות הנאמנים. ***


קיין פוליגרף וחקירות
פלא - 050-5307716
אתר אינטרנט: http://www.kainn.co.il


קיין - פוליגרף וחקירות
נתן קיין - מנהל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב