דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך לחיים טובים מתחילה מחיים שמונעים מבפנים ולא מבחוץ 

מאת    [ 04/09/2008 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2382 פעמים ]



הדרך לחיים טובים מתחילה מחיים שמונעים מבפנים ולא מבחוץ / מאת יואב ברנזון



אבל מה יגידו השכנים?



אדם שמונע מבחוץ הוא אדם שמערכת הערכים, ההחלטות והבחירות שלו תלויה בסובב אותו ולא בו עצמו. רמת הסיפוק והאושר שלו תלויים במה שקורה איתו בחוץ. אם הייתה לו הצלחה כלשהי, אם היה לו "יום טוב", אם מישהו פירגן לו - אז היום שלו נהדר ומצב הרוח שלו הוא חיובי. אבל אם היום היה "יום רע" ושום דבר לא הסתדר - אז הוא נכנס לדיכאון ולעצב עמוק.



אנשים שמונעים מבחוץ הם אנשים שמנותקים מעצמם. הם אינם מסוגלים לחיות את החיים הטובים באמת, כי הם תלויים באופנות ובשינויים שבחוץ. הם אינם יודעים ומודעים לעוצמה הפנימית שלהם. לכן, הם מסוגלים רק "לזרום" עם מה שקורה - לטוב ולרע. אם טוב - אז טוב. ואם רע - אז רע. למעשה, הם חיים חיים של "גורל" ולא חיים של בחירה. הם אינם מודעים עד כמה יש להם את הכוח להשפיע ולעצב את המציאות שלהם במקום להיות מושפע ממנה ונתון לחסדיה.



שליטה מתחילה מבפנים



אדם שמונע מבפנים אינו תולה את אושרו ואת מצבו הרגשי במה שקורה מסביבו. לכן, גם בטוב וגם ברע המקור שלו לשמחה ולחיוביות הוא תמיד אותו המקור - זהו המקור הפנימי. אדם שמונע מבפנים פועל לפי מה שהוא מרגיש שנכון לו - גם אם זה מנוגד לאופנות החולפות וגם אם זה משולל הגיון. הגישה העוצמתית הזו מאפשרת לו הרבה יותר לשלוט במה שקורה בחוץ והרבה פחות להיות מושפע כל כך ממה שקורה בחוץ.



שליטה מתחילה מבפנים. אנשים חיוביים באמת באים עם גישה חיובית לכל מצב. המציאות משתנה אבל הם נשארים עקביים. מצב הרוח שלהם הוא מצב רוח חיובי ומגובש. הוא אינו תולדה של הצלחה זמנית או טפיחה על השכם - אלא הוא תוצאה של גישת חיים של החיים הטובים. מי שתמיד נשאר חיובי, מי שבונה בסיס חיובית חזק ומגובש בתוכו - יוכל לגבור על כל המכשולים והעיכובים שבחוץ. לעומתו, מי שבודק את אושרו לפי התנודתיות של העולם שסביבו - חי בעולם של עליות ומורדות בלתי פוסקים. אדם כזה לעולם לא יצליח לגעת באושרו באמת, כי האושר תמיד יחמוק לו מידיו.



הכוח הפנימי



יש לנו את הכוח להשפיע על המציאות. אנו מסוגלים לשנות תהליכים רק בכוח החיוביות שבתוכנו. הנסיבות תלויות במידה רבה מאוד בדרך שבה אנו מסתכלים עליהם לפני התרחשותם, במהלך התרחשותם ולאחר מכן. האופן שבו אנו חושבים הוא זה היוצר בסופו של דבר את מציאות חיינו.



הכוח הפנימי קיים בתוכנו. כל שעלינו לעשות הוא להיות מודעים לו ולעשות בו שימוש. מי שמנצל את העוצמה הפנימית שלו ומתחיל להשפיע על המציאות ולעצב אותה בהתאם לרצונותיו ושאיפותיו לומד להכיר בכך שהמציאות אינה דבר נתון ו"קשיח" אלא משהו אישי, "גמיש" וסובייקטיבי. שנו את גישתכם - ותופתעו לגלות שהמציאות משתנה יחד אתכם. גלו את הכוח הפנימי שלכם לשינוי ושיפור החיים שלכם. הפכו את החיוביות שלכם לגישה שתהפוך את חייכם לחיים הטובים.



וטיפ לסיום: חשבו טוב - וחייכם יהיו טובים. טפחו גישה חיובית, עקבית ושיטתית - והמציאות שלכם תהפוך לחיובית יותר ויותר.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב