דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנשים בעלי לב פצוע או מדמם הם אנשים שאינם מאמינים באהבה 

מאת    [ 04/09/2008 ]

מילים במאמר: 677   [ נצפה 2957 פעמים ]



אנשים בעלי לב פצוע או מדמם הם אנשים שאינם מאמינים באהבה / מאת יואב ברנזון



לב שחור ולב לבן



לכולנו יש לב, חום ורגש בפנים. אלא שלא כולנו מחוברים לרגש ומשתמשים בו באותה הצורה. ישנם אנשים בעלי לב שחור וישנם אנשים בעלי לב לבן. לב שחור מאפיין אנשים חסרי אמונה בחיים ובאהבה המפיצים סביבם לכלוך, שקר, זיוף, פחד, שנאה, קור וניכור. לעומת זאת, אנשים בעלי לב לבן הם אנשים בעלי רצון טוב שמפיצים סביבם ניקיון, יושר, חום, אינטגריטי, אמון, ביטחון, פשטות ואהבה.



אנשים בעלי לב שחור הם אנשים שנפצעו בגיל צעיר מבחינה רגשית ומעולם לא טרחו לרפא את עצמם. הם סוחבים בתוכם צלקות, זוהמה, דלקות ופצעים מדממים - אותם הם מכסים בשכבה עבה של "מייק-אפ", רושם חיצוני, שקרים ומניפולציות. הם מנותקים מעצמם ומהילד הפנימי שלהם, ולכן הם סגורים כלפי העולם. למרות שבמבט שטחי הם יכולים להיראות כלפי חוץ כחברותיים - הם לעולם לא אוהבי אדם אמיתיים, כי הם לא מסוגלים לאהוב את עצמם. בשל הפציעה שהם סוחבים איתם - אנשים בעלי לב שחור הם אנשים שפוצעים את סביבתם, שאטומים לרגשות עמוקים, שמתנהגים בפראיות, באגוצנטריות, באטימות, באלימות, בכוח, בחיפזון, בעצלנות ובהרסנות. לעומתם, אנשים בעלי לב לבן הם אנשים בעלי אמונה, חיוביות, תקווה ואופטימיות. הם מודעים לפציעות שהם עברו בחיים ומוכנים להשקיע בריפוי עצמי ובניקוי וחיטוי פנימי. לא משנה מה מצבם ובאיזה נקודה הם נמצאים בחיים - הם תמיד שואפים אל הטוב, אל היפה, האמיתי וההרמוני. הם מתרחקים משקרים וממניפולציות. הם הולכים אחרי ליבם ופועלים למען עולם יפה ובעיקר אוהב ואמיתי יותר.



לרפא את הלב הפצוע



אנרגיה שלילית, הרסנות, פסימיות, חוסר אמונה בחיים, ספקנות, שיפוטיות, ביקורתיות, סגירות וזיוף - כל אלה הן תכונות הנובעות מלב מושחר מפצעים. אנשים בעלי לב כזה מחפשים דרכים להשתחרר מהכאב הרגשי ומהרעל הפנימי שמחלחל בתוכם. חלקם חושבים שסטטוס או בן זוג זוהר יפתור עבורם את הבעיה. אחרים חושבים שעמדת כוח תרפא אותם. ישנם כאלה שבטוחים שכסף, ששליטה בחלשים והחלשת אחרים, שמיניות אובססיבית, שהאדרה אישית ופולחן אישיות הם כלים לריפוי עצמי. אלא שכל הדרכים הללו הן דרכים מזוייפות ומטעות. הן לעולם אינן מביאות מרפא אמיתי ללב הדואב.



יש להבין שבפצעי הלב יש לטפל באהבה ולא בפיצויים או במילויים חיצוניים. אהבה היא המרפא היחיד ללב פצוע. במקום למרוח את הפצעים של הלב בשכבות של "מייק-אפ" יש לחטא ולנקות אותם תחילה. יש להניח להם להגליד. ולאחר מכן, יש לאפשר ללב לפעול את פעולתו האמיתית - לאפשר לנו להרגיש מחדש, להאמין, לאהוב, לפקוח את העיניים ולראות את היפה, את האמיתי ואת הטוב.



ALL WE NEED IS LOVE



אהבה היא הצורך הבסיסי ביותר של האדם. אהבה היא המפתח לחיים הטובים באמת. אהבה היא כל מה שאתם זקוקים. אם ברצונכם להיות טובים, אם ברצונכם להשתחרר מההרסנות שבכם, אם ברצונכם להצליח בצורה אמיתית ולא מזוייפת, אם ברצונכם להאמין ולדעת, אם ברצונכם להיות נקיים מבפנים ובמחוץ, אם ברצונכם להיות מסוגלים להביט על עצמכם במראה, אם אתם משתוקקים לאהוב את עצמכם באמת- פשוט אהבו את עצמכם. אל תחששו. פשוט עשו זאת, כי רק באמצעות האהבה הפנימית שלכם תוכלו לרפא את ליבכם מפצעיו השחורים. כי רק באמצעות האהבה הפנימית שלכם תוכלו להפוך לב שחור ללב לבן, טהור ונקי. כי רק באמצעות האהבה הפנימית שלכם תוכלו להפוך לב של אבן ללב בריא, אלסטי, גמיש ומלא חיים.



זה לא משנה כמה תתנו ותעניקו לאחרים כדי שתאהבו אתכם. זה לא משנה כמה תשתדלו להקריב את עצמכם עבור אחרים כדי לזכות מהם למנת אהבה. זה לא משנה כמה תלקו ותענישו את עצמכם בניסיון להיות טובים יותר. זה בכלל לא משנה כמה תרוויחו ומה תעשו בכסף שתרוויחו. זה לא משנה כמה אנשים תנסו להרשים כדי לזכות במנה של אהבה ואהדה. זה לא משנה כמה פעמים תתחתנו או תתגרשו בתקווה לזכות באהבה המושלמת. זה לא משנה כמה אנשים תכבשו בניסיון להרגיש חזקים ונעלים. אם אין לכם אהבה בלב - אתם לא תהיו מסופקים ורגועים לעולם. אם הלב שלכם עדיין שחור ופצוע - אתם תמיד תרגישו חלולים מבפנים. אם אתם עדיין סגורים מבחינה רגשית וקרים אל עצמכם - החיים שלכם תמיד ישארו מוחמצים ומוגבלים. אם אינכם אוהבים את עצמכם ופותחים את עצמכם באמצעות האהבה הזו - אתם תמיד תרגישו עמוק בפנים מנותקים ובודדים מאוד מעצמכם ומהעולם, מלאי חששות, פחדים, הכחשות והגנות.



וטיפ לסיום: אהבה עצמית, הערכה עצמית, ביטחון עצמי וכבוד עצמי הם הבסיס לחיים של תקווה, טוב, יופי ואמת.

יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב