דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מוצאים את השלמות? 

מאת    [ 04/09/2008 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 5120 פעמים ]



כיצד מוצאים את השלמות?
אל תנסו להיות מושלמים - הקפידו להיות שלמים / מאת יואב ברנזון

מה ההבדל בין להיות מושלם לשלם?



רבים מבלבלים בין הצורך בשלמות לבין הרצון להיות מושלם. לאמיתו של דבר, מדובר בשני מצבים שונים לגמרי. להיות מושלם פירושו לחיות בפנטזיה בלתי אפשרית ומאוד מתסכלת. אנשים שכל חייהם שואפים ודורשים מעצמם להיות מושלמים הם אנשים מתוסכלים ומאוד לא מסופקים בחייהם. הם תובעניים, לחוצים, נוקשים, ביקורתיים ומלאי שנאה וטרוניה כלפי עצמם ועל אחרים.



לאנשים ששואפים להיות מושלמים מאוד קשה לקבל את עצמם, מאוד קשה לקבל פגמים אנושיים, מאוד קשה לקבל אנשים אחרים ומאוד קשה לקבל כל דבר שחורג מהטופ, מהז'ורנל, מהמושלם ומהיפה ביותר. למעשה, מי ששואף למושלמות הורס את החיים שלו, כי הוא אינו מסוגל ליהנות מהדברים הקטנים, כי הוא מרחיק את עצמו מעצמו ומאנשים אחרים, וכי בסופו של דבר הוא הולך בנתיב שמוביל לדיכאון ולכרוניקה של חוסר סיפוק תמידי.



זה קל להיות שלם



להיות שלם זה רחוק מאוד מלהיות מושלם, ובכל זאת זה הרבה יותר טוב, כייף וקל. להיות שלם פירושו לקבל את עצמך כפי שאתה, ולהיות גאה במה שאתה ובמי שאתה כפי שאתה עכשיו. להיות שלם פירושו לבצע החלטות ובחירות רומנטיות ממקום רגשי וחם ולא ממקום שכלי וקר. להיות שלם עם עצמך פירושו לקחת החלטות ממקום אינטואיטיבי ורגיש. להיות שלם עם עצמך פירושו להיות נינוח, אנושי, פשוט ואמיתי. להיות שלם עם עצמך פירושו להפסיק להיות לחוץ, להפסיק להציג הצגות ולחדול מלהסתתר מאחורי מסכות ומאחורי "מה שצריך".



זה קל להיות שלם עם עצמך. זה קל - כי זה הטבע שלך. זה קל כי ממילא זה מה שאתה באמת. כשאתה שלם עם עצמך - אינך זקוק עוד לשחק משחקים. אינך צריך עוד להסתתר. אינך צריך עוד להתנצל. ואינך צריך להרגיש שאינך מספיק טוב בעיני מישהו או בעיני עצמך. זה קל להיות שלם עם עצמך - כי אתה זו האמת היחידה של עצמך, וקל ונכון יותר ללכת עם האמת מאשר נגדה.



הקפידו להיות שלמים עם עצמכם



אם אינכם שלמים עם מה שאתם עושים, עם מי שאתם חיים, עם העבודה שלכם ועם סגנון החיים והערכים שלכם - חייכם אף פעם לא יובילו אתכם לסיפוק ולנינוחות אמיתית. רק שלמות עצמית מאפשרת לכם לחייך, לשמוח, להרגיש טוב עם עצמכם ולהיות במצב בו אתם נטולי דאגות וקונפליקטים קשים.



זכרו, מי ששלם עם עצמו - חייו עוברים מהפכה חיובית ביותר. מי ששלם עם עצמו - ההחלטות שלו יהיו נכונות וקשובות יותר עבור עצמו ועבור סביבתו. מי ששלם עם עצמו - אינו מחפש רושם חיצוני אלא אמיתיות ופשטות. מי ששלם עם עצמו - אינו נגרר לטעויות מיותרות ולהסחות דעת. מי ששלם עם עצמו - חי טוב עם עצמו. מי ששלם עם עצמו - אינו מחפש למצוא חן בעיני אף אחד. מי ששלם עם עצמו - ישן טוב בלילה וחי טוב עם עצמו ביום. מי ששלם עם עצמו - מסוגל להביט לעצמו במראה בגאווה וללא חשש.



וטיפ לסיום: ההחלטות והבחירות הטובות ביותר שיהיו לכם בחיים יהיו החלטות שאיתן תהיו שלמים. אל תוותרו על זכותכם להיות שלמים עם הבחירות שלכם.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב