דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


"מיומנו של חוקר" - סיפורי חקירות - "אתמול בערב היית שונה" 

מאת    [ 04/09/2008 ]

מילים במאמר: 1112   [ נצפה 3314 פעמים ]


"אתמול בערב היית שונה..."


כשהטלפון צלצל הופתעתי לשמוע את מכרתי משכבר הימים. עוד כשהייתי בשירות הביטחון הכרתי את הגברת כבעלת תפקיד מבצעי במערכת הביטחון והופתעתי שדווקא היא זקוקה לשירותיי, שהרי כמו רבים ממשרתי המערכת, ידועה הייתה כמקצוענית אמיתית.

עם זאת, שעות העבודה הרבות ותפקידה המבצעי, לא אפשרו לה להתפנות לחקירה אזרחית ולבדוק האם אכן בעלה בוגד או שמא חושיה מתעתעים בה. האישה, שתכונה להלן "הנחש", גוללה את חשדותיה בפניי ורצתה לבדוק מדוע בעלה בכל יום חמישי אחר- הצהריים נעלם מבית העסק שלו ואף פעם לא עונה לטלפונים בין שתיים בצהרים לעשר בלילה.

הבעל, איש עסקים בן 50, כנראה לא הבין עם מי יש לו עסק, הוא חי עם אשת הביטחון בביתו שלו, האם רצה לבדוק עד כמה מחודדים חושיה? או שפשוט שכח את יכולותיה הביצועיסטיות? "הנחש" תמהה ככל שהייתה, פנתה אליי עם הנתונים היבשים; מישיבה חפוזה שניהלנו, לא נותר שום ספק כי הבעל הוא בוגד פוטנציאלי.

מאחר שהבעל מכיר היטב את אשתו, נהג במשנה זהירות, וכיאה לטמבלים, יותר מידי זהירות לא טוב משום שזה בדיוק מה שעורר את החשד בנו. בנוסף לעובדה שבמהלך תקופה ארוכה נהג לצאת מהעסק שלו בכל יום חמישי בשעות הצהרים ולחזור בלילה, הבעל הזהיר היה מוחק בקביעות את כל השיחות היוצאות וכל הודעות ה- sms ממכשיר הנייד שברשותו, וכמו שכולנו יודעים לא יתכן שמעולם לא יהיו הודעות כתובות ובכלל, מה פשר הרשימות הריקות? האין זה מוזר? כך בדיוק חשבנו ועל כך בדיוק עמדה "הנחש" שבקשה מעקב דחוף אחר בעלה השרמנטי.

המעקב אחר הבעל החל ביום חמישי כמובן, הבעל לבוש בהידור (???) מעונב ומלוטש שלא כהרגלו בשאר הימים, נראה יוצא מהעסק בשעה 14:00 ומגיע לאחד ממלונות היוקרה בתל-אביב, משלם במזומן בקבלה, מקבל חדר במלון וממתין. מייד שלחתי את אחת החוקרות כשהיא מצוידת במצלמה מוסוות ולבושה בביקיני ומגבת כיאה לנופשות. החוקרת בדקה לאיזה חדר במלון מועדות פניו ובמיומנות הסתננה יחד אתו למעלית עד שיצאו בקומה היעודה.

החוקרת עקבה אחריו תוך כדי פסיעות הלוך ושוב במסדרון בית המלון סמוך לחדר שאליו נכנס. לאחר זמן מה התיישבה בכורסאות שממול למעלית והמתינה לראות מה יקרה. לפתע נפתחה המעלית והחוקרת נדהמה לראות זוג עקבים רצחניים היכולים לשמש לקידוחי נפט במזרח התיכון ומעליהם מתנוססות זוג רגליים שלא נגמרות אלמלא מיני קצרצר היה קוטע אותן. מן המעלית יצאה בחורה מ ד ה י מ ה בעלת ז'קט עור ומראה סופר cool שפסעה לעבר חדרו של הבעל הבוגדני. החוקרת שעדיין התהלכה בביקיני ומגבת תיעדה את זוג העקבים הנכנס לחדר והבינה שהעיר תל-אביב "צהלה ושמחה" על אף שפורים עוד לא בפתח.

לאחר כשעה וחצי יצאה הבחורה מהחדר וצוות החקירה נאלץ להתפצל לשניים, האחד נשאר לעקוב אחר הבעל והשני מיהר ללכת בעקבות הבחורה בעלת הרגליים שלא נגמרות. הבחורה התמירה הגיעה לדירתה הישנה בתל-אביב וכעבור זמן קצר יצאה בבגדי בית פשוטים גוררת אחריה כדור צמר שזוהה ככלב. רחרחנו מעט את סביבת מגוריה ומשאלות פה ושם הבנו שהדירה שכורה. שעות אחר כך יצאה הבחורה בבגדים הדורים ועשתה פעמיה לבית מלון אחר בתל-אביב. בינתיים בבית המלון של הבעל קלטו העוקבים אחריו את חיוכו הרחב שהתפרש על פני כל המראה הפנורמית כל הדרך חזרה לאשדוד.

לאחר היום המוצלח, השגנו את הראיות הדרושות כדי לספק את "הנחש", ולכאורה אפשר היה לסיים את הפרשה כאן, אלא שזו לא הסתפקה בזאת שהרי איך תצדיק את כינוייה "הנחש"? ולכן החליטה לחדש ימיה כקדם ובקשה להתנקם בבעלה הבוגדני. כל שבקשה ממני הוא רעיון מקורי ומוצלח כיצד להחזיר לבן זוגה "מנה אחת אפיים" וללמד אותו לקח שלא ישכח. מהיכרות רבת שנים עם "הנחש" ידעתי כי בקלות יכלה לשרטט לבעלה איזה מקבץ של 9 מ"מ על הפנים, אבל זה לא ריגש אותה מספיק, את זה היא מכירה משירותי הביטחון; "הנחש" רצתה משהו הרבה יותר יצירתי, רצתה את האוסקר בהתגלמותו.

ביקשתי שתחזור בעוד כמה ימים, כדי לרקום מענה הולם לשני הצדדים, ובינתיים חיפשתי את מספר הטלפון של הבחורה המסתורית מתל-אביב. בחיפוש פשוט באינטרנט, תוך הקשה תמימה של מספר הטלפון של הבחורה, נתגלתה מודעה די מסעירה בזו הלשון: "מלכה יפיפייה מחפשת עבד נרצע לאילוף מיידי". לא יכלנו לכבוש את גל הצחוק שמילא את החדר משום שהבנו שהבחור בענייני הסאדו חיפש בחורה שתרגש אותו מינית על ידי מכות. הצחוק היותר גדול פרץ כששאלנו את עצמנו מילא בוגד, אבל אתה חי עם רוצחת פוטנציאלית, למה לחפש מלכה? פשוט תבקש מאשתך, תאמין לנו היא כבר תדע מה לעשות... אבל מאחר שנסתרות דרכי האלוהים, חשבתי איך אפשר להפתיע את הבעל ויחד עם זאת לתת לו לילה שלא ישכח לעולם.

הבנתי שאת הבחורה הקודמת איתר הבעל דרך האינטרנט או דרך עיתון "כל העיר" שמקושר לאינטרנט, ולכן התכנון היה פשוט וקל לביצוע: צריך להכין פיתיון, מודעה בעיתון "כל העיר" בתל-אביב ובאתר האינטרנט, שתמשוך את עינו של הבעל להתקשר ולאחר מכן להביא לו מלכה סופר דה-לוקס. רכשנו טלפון נייד שנקנה במיוחד עבור המבצע ופרסמנו מודעה בעיתון תל-אביב, כדלקמן: "מלכת הדוגמניות מחפשת להצליף בעבד נאה ומשכיל - תמורת תמיכה".

נחשו מה? לא עברו שעתיים מרגע הפרסום והטלפון צלצל, לא פעם ולא פעמיים, עשרות פניות טלפוניות (אחלה ביזנס) אותן הינו צריכים לסנן כדי לבדוק מי מהן הוא הבעל הבוגדני אותו אנחנו מחפשים. הדרך היחידה לבדוק אם התקשר הייתה להוציא פלט של שיחות הטלפון שלו ולבדוק האם חויג המספר המבוקש או לא.

את פלט השיחות היוצאות היה קל מאוד להשיג ואכן הבעל נפל לפיתיון ומיהר להתקשר למלכתנו. החוקרת שחזרה אליו בקול סקסי התחזתה למלכה ודובבה אותו כאמור להיפגש עמה בבית מלון. השניים קבעו כמובן ליום חמישי וסוכם שכאשר יגיע יתקשר אליה ויודיע לה באיזה חדר הוא נמצא. בדיוק בנקודה זו שלפה החוקרת את הקלף המנצח ואמרה "הכול טוב ויפה, אבל שם המשחק הוא - עיניים קשורות", וכך ביקשה החוקרת שיחכה לה כשעיניו קשורות והדלת מעט פתוחה כדי שתוכל להיכנס בחשאי. הבעל שהתרגש במיוחד מהבקשה המרעננת עשה בדיוק כפי שבקשה ה"מלכה". הגיע למלון, שכר חדר, התקשר אליה ואמר בלחש "חדר 801", לאחר מכן "ענב את עיניו" וחיכה.

המעלית נפתחה, זוג רגליים שלא נגמרות משוחות במגפי לטקס שבסופם עקבים דוקרניים, מכנס עור צמוד וז'קט עור מדוגם פסעו לאיטם מן המעלית לעבר חדר 801, חוקרת שבדקה את השטח מלפני וראתה כי מעבר לדלת המעט פתוחה שרוע על המיטה גבר בעל עיניים קשורות ומחכה, סימנה לגוש הלטקס כי האובייקט מונח "על המגש".

כשהרגיש הבעל את קצוות השוט נעות על גבו לא ידע את נפשו מרוב אושר אולם כאשר שמע את הקול המוכר שואל "זה עושה לך את זה"? מחק את חיוכו בין רגע משום שהקול נשמע לו יותר מידי מוכר. לא ברור בדיוק עד כמה הספיק להכיר הבעל את קולה של אשתו "הנחש" לפני שאיבד את הכרתו, משום שזו הפליאה בו את הצלפותיה ופשוט קרעה לו את הצורה, מה שברור הוא שאת אותו הלילה הוא לא ישכח לעולם ומאז ועד היום פוסעים בני הזוג לרבנות אלא שהאחת הולכת ישר ואילו השני עקום. ותגידו אתם, יש עוד מישהו שהיה מסוגל לחשוב על סוף כזה?

מוסר השכל לכל הגברים: אם אתה רוצה לחטוף מכות - רק תגיד.



*** כל הסיפורים, העלילות, הרעיונות והתכנים אמיתיים. זהויות האנשים והמקומות שונו בכוונה תחילה
למען שמירה על סודיות הלקוחות הנאמנים. ***

קיין פוליגרף וחקירות
פלא - 050-5307716
אתר אינטרנט: http://www.kainn.co.il
קיין - פוליגרף וחקירות
נתן קיין - מנהל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב