דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה כל הבלגן הזה סביב דיאטה? 

מאת    [ 03/09/2008 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2296 פעמים ]

דיאטה היא אחת המילים היותר פופולאריות לפחות בחצי מאה האחרונה.
מה אוכלים, כמה אוכלים, מה יש באוכל שאנחנו אוכלים, ועוד ועוד, ההתעסקות היא אין סופית.

הקלוריה!!! מילה עם כבוד לא קטן בפני עצמה, מילה שכל משמעותה היא לנסות להגדיר במספר כמה עולה לנו הביס הנוסף הזה מעוגת השוקולד המפתה שלא יכולנו להימנע ממנה.
כל אחד מאיתנו חשב על דיאטה לפחות פעם או פעמיים בחייו, רובנו חשבנו על זה הרבה יותר. הרזיה נתפסת בעינינו כמושא נשגב ובעל משמעויות של אושר, ממון, הישגים ובקיצור, רק נוריד את הכמה קילוגרמים המיותרים האלו וחיינו ישתנו לבלי היכר.

בהתאם למילה כל כך גדולה ופופולארית, השתרכו אליה במהלך השנים עוד מילים וניתנו לשילובים הללו משמעויות מאוד משמעותיות וחשובות ומכל אחד מהן מישהו, איפה שהוא, מצא דרך לעשות כסף.

קחו לדוגמה את "לרדת בגדול" - אה, איזה יופי של תוכנית, גם ריאליטי וגם פונה לחתך מאוד גדול באוכלוסיה, כי בואו נודה בזה, יש לנו בארץ הרבה אנשים מאותגרים משקלית.
ולצד כל זה גם לעשות טוב לאנשים, לא היה כזה שלאגר מאז "דודו יפנק" של דודו טופז הבלתי נשכח שלנו.

דוגמא נוספת היא שומרי משקל, קחו לכם מסגרת בדומה ל AA של אלכוהוליסטית, עטפו את זה בעטיפת דובי איכפת לי ושווקו את כל העסק עם תמונות מאוד משכנעות של לפני ואחרי, והינה מצאתם את ביצת הזהב. בכלל, תמונות של לפני ואחרי הן מאוד אפקטיביות בתחום הזה, אולי בעצם חוץ מאלה שרואים בבירור שביצועיסט טרי עשה להם שרינקינג בפוטושופ.

אז מה יהיה עם כל הדיאטות האלו, מה יהיה סופן, האם אי פעם יהיה להן סוף? האם תימצא תרופת הפלא שללא כל מאמץ תשיל מעלינו את כל הקילוגרמים המיותרים?
האמת שיש היום כל כך הרבה טיפולים מקבילים לדיאטות שייתכן שאנחנו לא כל כך רחוקים ממציאות אוטופית כזו. מתיחת בטן, שאיבות שומן, מכשירים מוזרים שעושים וויברציות בישבן ובירכיים ומורידים לנו את כל הצלוליטיס, ואל תשכחו כמובן את הכוכב החדש בשוק - הסברס המדכא תאבון שהוא, בלי שום קשר כמובן, הסברס הכי יקר בעולם.

מניסיון אישי, מהרגע שהפסקתי לספור קלוריות ולהתעסק עם הרזיה, זה היה הרגע בו הגעתי למשקל האידיאלי שלי ונשארתי בו. היום אני אוכלת בדיוק מה שאני צריכה, בלי יותר מידי רעש סביב כמה, מתי ואיך. ואני אגלה לכם עוד טיפ קטן - העפתי את המשקל מהבית. כן כן, אין לי שום דרך לדעת כמה אני בדיוק שוקלת והאינדיקציה שלי היא הבגדים שנשארים בדיוק באותה מידת צמידות על הגוף והחברים שלא מפסיקים להחמיא. מצד שני, יש הרבה אנשים שאם תורידו להם את ההתעסקות היומיומית במה נכנס להם לפה, היום שלכם יראה להם מאוד מאוד ריק ושומם.

אז בשורה התחתונה תעשו דיאטה אם זה עושה לכם טוב, תספרו קלוריות אם זה מוסיף לכם איזון לחיים, תמצאו את הדרך שלכם לאושר גם אם היא כוללת הצטרפות לאיזה חוג הרזיה מעודד, כי בסופו של דבר כל אחד יודע מה טוב בשבילו פחות או יותר. רק עצה קטנה, תאהבו את עצמכם עם ובלי הקילוגרמים המיותרים הללו, כי חשוב לזכור שאתם בדיוק אותו אדם בלי קשר לכמה עוטף אתכם מסביב.
נטלי אינטרדב, כותבת מאמרים עבור מירי בלקין - גורו דיאטה המעבירה חוגי הרזיה ומתמחה בסוגי דיאטות שונות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב