דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתחברים למשיח הפנימי? 

מאת    [ 02/09/2008 ]

מילים במאמר: 1477   [ נצפה 3312 פעמים ]

איך מתחברים למשיח הפנימי?

מי לא מבקש ורוצה הצלחה, פרנסה, זוגיות, בריאות, אושר, עושר, ילדים, הצלחת הילדים וכו', דבר שנותן לכל אדם ואדם גבעה נוספת שאליה הוא שואף להגיע. מי הגביל אותנו עד היום הזה להגיע לאור? מי מגביל אותנו ביום הזה להתפתח? מה מלמדים אותנו על חודש אלול ועל מזל בתולה? השאלה המרכזית היא: "מה עלינו לעשות לקראת השנה החדשה כדי לצאת מחוסר וודאות עולם החושך לוודאות מוחלטת עולם האור?...וככה קמו אלפי מאוד מדריכים שכול אחד ואחד מחליט במה הוא מתמחה - וכך האדם רץ מאחד לאחד כדי להשלים את האחד. הריצה סביב הרצונות דורשות כוח אדיר כדי לרצות את הרצון, שמשמעות הרצון: "כוח". כדי לרצות את הכוח אתה צריך כוח, כך שכאשר משיגים את הכוח, "אנחנו חייבים לתת את הכוח לכוח שנתן לכוח להשיג את הכוח", זה נקרא בשפה המודרנית: "התכלות החומר". שהמשמעות, עייפות. וכאשר האדם מתעייף מלרוץ אחרי רצונו הוא נתקל במשוואה של איינשטיין שאומרת: "אנרגיה (כוח) = משקל כפול מהירות בריבוע. וכאשר אנחנו רצים שנאמר: "זמן זה כסף" וזה בריבוע ומכפלים אותו במשקל העצמי שלנו ומוספים עליו את משקל השאיפות שאנחנו מבקשים, אנחנו רואים את הבלתי אפשרי. בנקודה הזו האדם נכנע לייסורי היקום שזה נקרא בשפה המודרנית: "דיכאון". שמשמעות המילה דיכאון: "חרב עולמי". שעל כן הסקרים מודעים: "שהעולם הזה נמצא בשואה שנקראת דיכאון ו – 95% מבני אנוש שנמצאים ביקום שורים בה". לאור הסקרים האלו השאלה המחויבת להישאל היא: "בני האנוש שמלמדים את בני האנוש לצאת מהדיכאון הם לא בדיכאון"?!...

דיכאון נקרא עולם הזה, עולם הזה נקרא עצבים, בית המקדש השני. כאשר בני אנוש הרסו במו ידיהם את בית המקדש השני, דהיינו, מודעות העולם הזה באחוד, הם העבירו את מודעות היקום לעולם מקביל ששם החוקים והמשפטים הם מכוח העצבים והדיכאון, ואת זה אנחנו רואים מחורבן בית המקדש ועד היום הזה, איך העולם הזה התפתח מבחינת דת,מדע וקבלה שכול אחד מהם נותן את פתרונותיו כדי לפתור את הנושא: "דיכאון – עצבים – חרב עולמי" שהתוצאה שאנחנו רואים היום: "ענף כדורי הפסיכיאטריה הוא המשגשג ביותר במודעות של מיתון". כך שכדורי הפסיכיאטריה הם תדלוק לצאת מן הדיכאון והעצבים והתסמינים שלהם: הם מחזקים את חורבן בית המקדש, דהיינו, את המושג חרב עולמי. וחרב עולמי מחזק את הדיכאון והעצבים שמצריכים עוד כדורים  פסיכיאטריה וכך נוצר החור השחור. שהמדע קורא לזה: "חור באוזון" שגורם להתחממות בעולם הזה, דהיינו, התחממות הדיכאון. הגדרת החור השחור הוא: "האור שברא את החור השחור לא יכול לברוח ממנו". שאת זה אנחנו רואים היום במגמות הפסיכיאטריה דת, מדע וקבלה שהם מתקדמים מהר אבל בעצם הם מדרדרים והם שולחים את עצמם ואת תלמידיהם לכדורי הפסיכיאטריה או לחילופין למדיטציה ע"ב שמות שגם הם כדורים פסיכיאטריה בפני עצמם. כך שאף אחד מהם לא יודע להתחבר למשפט ובזה פותרים את בעיית הדיכאון, העצבים, חרב עולמי, המחלות והמלחמות שנאמר: "ברוך אתה יהוה רופא חולה עמו ישראל". כך שהעולם הזה נראה בעיני רוחי: "בית חולים לחולי נפש בלי קורת גג". אפשר לעיין בכתבה "מה זה מוות" לבג"ץ שהגשתי לבית המשפט לפיתרון הבעיה.

כדי לדעת את הדיכאון, העצבים שנקראים העולם הזה – חייבים לצאת מהעולם הזה ולחזור לעולם הזה וללמד את העולם הזה. למודעות הזו קוראים: "תנאים ואמוראים" או בשפה הידועה: "תחיית המתים". המעבדה הטובה ביותר ששם אפשר ללמוד לצאת מזה מדינות: "צרפת בלגיה". המדינות האלו הם נוצרו מתופעות לוואי של האיטלקים וההולנדים כאשר הם היו בעצבים ובדיכאון כך שכול העצבים והדיכאון השאירו במדינות צרפת ובלגיה שעל זה הסקרים מודעים: "כל תושבי צרפת ובלגיה מהתינוק שנולד ועד שופט בית המשפט העליון בדיכאון". ותחנת השידור הזו מקרינה לכול כדור הארץ שעל זה אמר נשיא ארצות הברית: "חייבים לשנות את החוקים והמשפטים של צרפת". וההשגחה הפרטית של היקום בחרה אותי מכול בני האדם ביקום לשלוח אותי למעבדה כדי לקיים את הכתובים של התורה שנאמר: "וצרפתי אותם".

את מי אותם?

וצרפתי - הם אותיות ו"י – צרפת, שאותיות ו"י הם שתי האותיות שברא בהם בורא עולם את עולמו שנאמר: "ויברא"...כך ויברא מראה, ו"י ברא. כאשר נמצאים במעבדה "צרפת" אותיות ו"י מותכות. שבשפת המדע נקרא: "היתוך וביקוע". ובשפת התורה של הקדוש ברוך הקדושה נקראת: "והייתם שניכם לבשר אחד". אז האות ו' יוצאת בכוח האות י' שנאמר: "הכל בחכמה עשית" ומתחברת לאותיות "ברא" ומקבלים: "בורא עולם" שנאמר: "ויברא אלהים את האדם בצלמו (בצלם ו'), בצלם אלהים (ששה ימי הבריאה) ברא אותו, זכר ונקבה (האות ו' מחולקת לשניים) ברא אותם".

מה קרה במעבדה במשך 40 חודש שכול צבאות השמים והארץ שנאמר: "ויכלו השמים והארץ וכל צבאם" ירדו לעזור מתואר לפריטי פרטים בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". שהיום אני מוכן לעמוד כשם שטענתי לפני נשיא מדינת ישראל ששופטי בג"ץ לא מבינים מה אני אומר שנאמר: "הספר אומר מי אני, דהיינו, חשפתי את עצמי לפריטי פרטים, דהיינו, אפשר לראות כל חלק וחלק בזכוכית מגדלת ואני מוכן לעמוד מול הדת, המקובלים, המדענים, הפסיכולוגים, הפסיכיאטריה, הפילוסופים והמשפטנים, לא כדי לפאר את עצמי – אלא כדי להושיע את עם ישראל בפרט ואת כול העמים בכלל ולמציאות הזו קוראים – "עם ישראל חי".

"נשיא מדינת ישראל לא יודע מה אני אומר, ושופטי בית המשפט העליון לצדק לא מבינים מה אני אומר". על כן אני אומר: "אוי לו לדור שהנשיא והשופטים במודעות הזו". השופטים ונשיאי העולם הם המייצגים את המוסר שעל כן נאמר: "מי הוא איש מוסר שיכול לאמור לי מה זה להיות מוסרי"?

חודש אלול וכול הרבנים הגדולים וכול מרכזי הקבלה מלמדים אותנו כיצד אנחנו נצא מן הדיכאון אל חיי האושר המדומים שעד היום במשך 2000 שנה הם לא מצלחים להגיע לזה.

 ראש חודש אלול -טיול רוחני
חודש אלול, ניתנת לנו ההזדמנות להתנקות רוחנית, לחזור בזמן ולטהר את כל הפגמים המונעים מאיתנו חיבור לשפע רוחני וגשמי.

 ראש חודש אלול , מזל בתולה
בחודש אלול, ניתנת לנו ההזדמנות להתנקות רוחנית, לחזור בזמן ולטהר את כל הפגמים המונעים מאיתנו חיבור לשפע רוחני וגשמי. בראש חודש יתקיים טיול רוחני לקבר חבקוק הנביא בנחל צלמון + טבילה במקווה חבקוק (אופציה לא חובה) וכו' תתקיים תקשורת לסעודת ראש חודש.

באותו הקומפלקס שוכנת גם חנות הספרים של הוצאת "קבלה לעם". אווירת המקום מיוחדת ומדפי הספרים מכילים מגוון עצום של ספרים העוסקים בחכמת הקבלה ובהתפתחות רוחנית. במקום ניתן לגלוש בצורה חופשית באתר הקבלה בעמדות מחשב המיועדות לכך, ליהנות מכוס קפה או תה ולדפדף בנחת בספרי העיון בספרייה המיועדת למבקרים במקום.

ואני שואל היום את הרבנים הגדולים חכמי הדור, את "מרכז הקבלה" ואת "קבלה לעם" שכול כולם שקועים בספרים שהם כותבים שכול כולם תחת כותרת: "לעג לתורה". שזה נקרא: "חטא העגל". ואתם לוקחים את כול החסידים ושולחים אותם להביא לכם את כל כספם כדי שהעגל יהיה זהב יותר. ואתם בתור מנהיגים לא לומדים לחזור בזמן ולהגיע למשפט שנאמר בתפילת  שחרית שנאמר:

"אתה הוא אחד קודם שבראת העולם ואתה הוא אחד לאחר שבראת העולם. אתה הוא אל בעולם הזה ואתה הוא אל בעולם הבא. ואתה הוא ושנותיך לא יתמו: קדש שמך בעולמך על עם מקדשי שמך. ובישועתך מלכנו תרום ותגביה קרננו. ותושיענו בקרוב למען שמך. ברוך המקדש שמו ברבים".

מי זה אתה ואתה "קבלה לעם" ו"מרכז הקבלה" שאתם כול הזמן לומדים את עשר הספירות של רבי יהודה אשלג ומבזבזים לכם ולחסידים שלכם את הזמן זה עשרות שנים?!...

חכמי הדור, קבלה לעם ומרכז הקבלה: אתם לא שואלים את עצמכם איך אני שלא פתחתי ספר תפילה במשך 50 שנה בחיי אני יכול להפנות אתכם: לרבי יהודה אשלג, לרשב"י, לאר"י, לרב"ש, לרמח"ל שאותם הכרתי רק לפני שלוש שנים וכבר עזבתי אותם שמשמעות המילה אתה: מלכות, הארץ, ירח שהיא נקראת מרים שהיא חייבת להיות בתולה שעל כן חודש אלול בתולה. ובא הקדוש ברוך הוא שהוא האות ו' שהוא השמים, שמש ומעבר את מרים הבתולה ויוצא: "ואתה". שזה זעיר אנפין ומלכות שזה נקרא: "מלכות שמים" שנאמר: "אלה תולדות השמים והארץ בהבראם (אברהם)" וכך נברא עולם הבא שהוא בינה ואז רכשנו את: "בינה, זעיר אנפין ומלכות" שעל זה נאמר: " אתה הוא אל בעולם הזה ואתה הוא אל בעולם הבא". כאשר "אל" נקרא אברהם אבינו שהוא נמצא בעולם הזה בדרגת חסדים בשבע הספירות התחתונות, והוא נקרא בינה העולם הבא בשבע ספירות עליוניות שעל זה נאמר: "ישראל סבא ותבוניות".

אכן נכון חכמי הדור, קבלה לעם ומרכז הקבלה שאתם הרוחניים קשה לכם לתפוס במודעות החמישה חושים שלכם שהגוף שאתם בחלתם בו – הוא מלכות שמים שנאמר: "אשה עטרת בעלה". שעל זה אמר האדם החכם עלי אדמות: שלמה המלך: "אל תשליכיני לעת זקנה ככלות כוחי אל תעזבני". מי שיכול לדעת את שלמה רק שלמה לאחר שקיבל את החיים. ששלמה נקרא מלכות (ירח) וחיים נקרא בינה (שמש) ושניהם יחד מלכות ובינה הם: "שלמה חיים". שנאמר: "והיה אור הלבנה כאור החמה בסוד שני המאורות הגדולים" שנאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד" שנאמר בתפילת שחרית של אברהם אבינו: ""אתה הוא אחד קודם שבראת העולם ואתה הוא אחד לאחר שבראת העולם". ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה כיצד עושים את הדבר הזה ולכם מרכז הקבלה אני אומר: "רבכם הוא אשר התחיל ללמד אותי את התורה הזו והיה איתי 33 חודש בתוך המעבדה ועד היום הזה לא ראיתי אותו".

השאלה שאני שואל היום את חכמי הדור, קבלה לעם ומרכז הקבלה בחודש אלול, חודש הסליחות, בפרשת השבוע ראה שמפורשת באתרי במדור: "ראש השנה" שעל כן היא לא מפורשת בספר הזוהר שהיא מיועדת לגאולה: "האם אתם רוצים להישאר במה שלא שלכם ולהפסיד את שלכם – או להחיות את התורה ואת הצדיקים ואת תלמידיכם"? שלזה אתם קוראים: "ובלע המוות לנצח" שהמשמעות: "המלכות עולה לבינה", דהיינו, התורה שבעל פה והתורה שבכתב אחד. שעל כן נקראת פרשת השבוע: "ראה".           

"מי ליהוה אלי"

"מה טובו אוהליך יעקב משכונותיך ישראל"

"אין גדולה כתורה ואין חכמים כישראל – תנו כבוד לתורה"
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב