דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה 

מאת    [ 02/09/2008 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 4131 פעמים ]

חדרי שינה

שינה טובה חשובה מאוד לתפקוד תקין והרגשה טובה, היא משפיעה על מצב הרוח שלנו ועל בריאותינו הכללית. לכן אנו מבלים כשליש מחיינו בחדר שינה, והוא משמש אותנו כמקום אליו אנו מגיעים בסופו של יום כדי להירגע, לנוח ולבלות עם בן או בת הזוג.
חדרי שינה הם אחד מן החדרים היותר אישיים ואינטימיים בבית. שלא כמו סלון שהינו חדר ייצוגי אליו מגיעים כל האורחים או המטבח שמשמש לעבודה שוטפת של הכנת מזון, חדר שינה הוא מקום פרטי שאותו ניתן לעצב ולתכנן בצורה שהכי מתאימה לאישיות הדיירים, ועם פחות התחשבות בדעתם של בני הבית האחרים. חדר שינה יכול לשמש בתור ההיכל הפרטי של בני הזוג ולייצג את תכונות אופי, הטעם והרצונות האישיים שלהם. מכאן, שבעת עיצוב חדרי שינה חשוב לשמור על הפרקטיות והנוחות של הרהיטים השונים שבו אך גם לשלב חפצים אהובים, כגון תמונות, מזכרות, ספרים ושאר אביזרים המשקפים את האישיות של בני הזוג .חדרי שינה צריכים להיות מקום שאליו מגיעים בכיף, מתוך תחושה של שייכות ורצון לשהות בהם.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה חדשה של עיצוב חדרי שינה בצורת סוויטה הכוללת איזור שינה, חדר רחצה צמוד אשר מכיל מקלחון ושירותים, חדר ארונות, פינת קריאה או פינת עבודה בה ניתן להאזין למוזיקה, לקרוא ספר ולצפות בטלוויזיה. גישה זו היא חלק מתפיסה של רצון לכלול בתוך חדרי שינה פונקציות רבות כך שהכול יהיה נוח וזמין ומממוקם בחלל אחד. חדר שינה המתוכנן בצורה מוצלחת ואשר מכיל רהיטים שנבחרו מתוך התחשבות בטעמם של הגרים בו, יצור חלל נעים המשרה תחושת נוחות ורוגע ומאפשר התנתקות מהעולם החיצוני.

הסגנונות המאפיינים חדרי שינה בעת האחרונה הם הסגנון הרומנטי, המודרני, העתיק או הכפרי. חשוב לא להתפרס על מגוון עיצובים וסגנונות ולבחור את כל הרהיטים שבחדר בהתאם לקו הראשי שנבחר.
הסגנון רומנטי של חדרי שינה מתאפיין בצבעים פסטליים, וילונות תחרה ומיטות ושידות מעץ בצבע בהיר כמו אורן או בוק. חדרי שינה בסגנון כפרי כוללים חומרים ובדים המזכירים את הטבע והכפר. הרהיטים עשויים עץ והבדים הם בסגנון פרחוני. את הקירות ניתן לצפות בטפטים או לצבוע בצבעים רכים של חום או בז'.
הסגנון העתיק מתאים בעיקר לרהיטים עבור חדרי שינה גדולים. רהיטים כמו מיטה, ארון ושידות יהיו גדולים ועשויים מעץ מלא או עץ גושני כאשר הווילונות כבדים מבד קטיפה רך והשטיחים עתיקים בעבודת יד. הסגנון המודרני עבור חדרי שינה מתאים לאופנה צעירה כאשר העיצוב נקי והצבעים חזקים עם רהיטים בשילוב מתכת. קירות לבנים ואיבזור מינימליסטי ישלימו את המראה.

ניתן להיתרשם ממגוון חדרי שינה
ולמצוא חדר שינה עבורכם בקטגוריית חדרי שינה שבתוך פורטל רהיטים - ישרהיט.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב