דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Toyo Ram תשווק בישראל את FreeLoader, מטען סולארי בטכנולוגיה היברידית 

מאת    [ 01/09/2008 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3748 פעמים ]

חברת Toyo Ram, תחל לשווק את FreeLoader, מטען סולארי היברידי של חברתSolar TECHNOLOGY INTERNATIONAL, המתמחה בפיתוח וייצור לוחות סולאריים בכל הגדלים. המטען הסולארי FreeLoader מתאים לעבודה עם מגוון רחב של מוצרים בהם מכשירים ניידים כולל iPhone, מחשבי כף יד, נגנים, מכשירי משחק ניידים, מצלמות דיגיטאליות, מכשירי GPS ועוד. חברת Toyo Ram, מתמחה באספקת פתרונות תקשורת, סלולאר, אבטחה, וידיאו, תשתיות ואלקטרוניקה לסקטורים שונים במשק. מטען FreeLoader זכה בפרס יעילות ניצול אנרגיה מטעםThe National Energy Efficiency Awards הבריטי

טעינת הסוללה הפנימית של מכשירי ה-FreeLoader אורכת כ-8 שעות של חשיפה לשמש או 3 שעות טעינה בעזרת כבל USB. הסוללה הפנימית מספקת כ-18 שעות שימוש ב-iPod/Iphone, כ-44 שעות שימוש בטלפון נייד וכ-3 שעות שימוש בנגני MP3/MP4. הסוללה תשמור את האנרגיה הלא המשומשת לטווח זמן של שלושה חודשים. למטען מצורפים 11 מתאמים שונים המיועדים למגוון רחב של מכשירים, בהם: iPod, Nokia, Samsung, sony, מיני USB עבור ה-Blackberry ו- Motorola RAZR ו-USB 2.0.

ה- FreeLoader שפותח באנגליה, מבוסס על טכנולוגית גבישי סיליקון שהוכחה כיעילה גם בתנאים בהם השמיים מעוננים ואינם מספקים שמש בעצמה אידיאלית, כפי שקורה במדינה. התאים הסולאריים ערוכים בשכבות על משטח להגנה מקסימאלית מפני לחות ורטיבות. שיטת השכבות מבטיחה בידוד חשמלי ויציבות בקרינה אולטרא סגולית. התא הסולארי עטוף ומחוזק לתוך זכוכית שעברה טיפול להורדת רמת הברזל ומקובע בתוך מסגרת אלומיניום יציבה המצופה באלקטרוליזה ועמידה בפני חלודה. המטען ועזריו עמידים בטמפרטורות קיצוניות של מינוס 20 מעלות ועד 80 מעלות.

המטען כולל פאנלים סולאריים 120mA, סוללה נטענת 1000mAh וצריכת זרם של 500mA. מידות ה- FreeLoader 17X62X123מ"מ במצב סגור ו- 17 X 62 X188 במצב פתוח. משקלו 124 גרם. מחיר לצרכן: 365 ש"ח כולל מע"מ.

אל ה-Freeloader ניתן לצרף את ה-SuperCharger, לוח סולארי בגודל 21 X 15.5 ס"מ במשקל 200 גרם המתחבר בעזרת רצועות כמעט לכל דבר - תיק גב, אופניים וכו' - ומאפשר טעינה במחצית מהזמן. המטען והלוח הסולארי מגיעים בצבעי כסף וורוד. מחיר לצרכן: 250 ש"ח כולל מע"מ.


סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram, רועי וילקובסקי: "בימים בהם עלויות הגז והנפט ממשיכות להאמיר כשאנחנו לא יודעים לאן יגיעו, אנחנו צריכים לנצל בכל הזדמנות את המשאב הכי זמין שיש לנו - השמש. כחברה, יש לנו את האינטרס הגדול ביותר למזער את הנזקים שאנחנו גורמים לסביבה ואם באמצעו ייבוא מוצר פשוט ונדרש כזה אנחנו יכולים לתרום את חלקנו - אנחנו עושים זאת באהבה. גם אין ספק כי מלבד המעורבות הירוקה בשימוש במטען סולארי, ייהנו צרכני הנגנים ומכשירי הסלולאר מזמינות אביזרי הנוחות שאליהם כל כך התרגלו מבלי לחשוש מסיום הסוללה".

אודות Toyo Ram
חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. חברת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל והיא נציגתן ומפיצתן של ענקיות תקשורת בהן Novatel, Neonode, IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC,Sony Semiconductor , Hitachi , Becker , AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital ורבות אחרות. הנהלת Toyo Ram ממוקמת ברעננה והיא מעסיקה בישראל כ-25 עובדים. אתר החברה www.toyoram.co.il www.shaftbeam.co.il
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב