דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת השבוע עקב 

מאת    [ 01/09/2008 ]

מילים במאמר: 1109   [ נצפה 3069 פעמים ]

פרשת השבוע עקב

לשם מה אנחנו הולכים ללמוד? לשם מה אנחנו יוצאים לעבודה יום יום? לשם מה אנחנו עושים ביטוח רפואי? לשם מה אנחנו מתחתנים? לשם מה נולדים ילדים? לשם, לשם, לשם...מכיוון , מכיוון, מכיוון...מאות אלפי ספרים כתובים בנושאים האלו והתוצאות ברורות לכולם מהילד הקטן ועד המדען הגדול. התשובה היחידה השנונה בפי כולם היא: "אנחנו רוצים לחיות טוב מבחינת זוגיות, פרנסה ובריאות". פרשת השבוע "עקב" מראה לנו את הלימוד הנכון והדרך שמובילה אותנו לדמיון הפרוע הזה ולמציאות ברורה ללא חוסר וודאות. השאלה היא: "אם כדאי להשקיע מאמץ כדי להשיג את המודעות הזו?...

ספר דברים פרק ז' פסוקים יב – טז.

"והיה עקב תשמעון את המשפטים האלה ושמרתם ועשיתם אותם, ושמר יהוה אלוהיך את-הברית ואת-החסד אשר נשבע לאבותיך: ואהבך וברכך והרבך, וברך פרי-בטנך ופרי-אדמתך, דגנך ותירושך ויצהרך, שגר אלפיך ועשתרות צאנך, על האדמה אשר נשבע לאבותך לתת לך: ברוך תהיה מכל-העמים, לא-יהיה בך עקר ועקרה ובבהמתך: והסיר יהוה ממך כל-חולי, וכל-מדוי מצרים הרעים אשר ידעת לא ישימם בך, ונתנם בכל שונאיך: ואכלת את-כל-העמים אשר יהוה אלוהיך נותן לך, לא-תחוס עינך עליהם ולא תעבוד את-אלוהיהם, כי-מוקש הוא לך":

 אני לא מאמין שזה יכול להיות!

מדוע?

מכיוון שאני לא יודע מה זה - והיה.

מסקנה.

אני לא מאמין = אני לא יודע.

המקובלים הגדולים וספרי הקבלה, הזוהר, שער הכוונות אומרים שזה יכול להיות.

תשובה:

היסטוריה זה סיפור חד צדדי – מי יכול להוכיח היום.

הרבנים הגדולים, המקובלים שמלמדים טוענים: אפשר להגיע לחיי נצח מדוע אתה לא בה ללמוד מהם.

תשובההרבנים הגדולים והמקובלים הם משולים לתוכי, אומרים מה שהם קוראים – ולא מה שהם יודעים, דהיינו, "לכשעצמם הם חושך אין להם כלום"!

אבל הם טוענים שאין מחשבה שנתפסת בו.

תשובה

אם אין מחשבה שנתפסת בו הוא לא קיים.

מי מחזיק את הטבע המופלא שאנחנו רואים מול עיננו.

תשובה

השאלה הזו מכשילה את כול חכמי הדור, הטבע הוא מדרגות להגיע לבורא עולם, במקום לעלות במדרגות לבורא עולם אנחנו הורסים את המדרגות ומבקשים מבורא עולם שישלח לנו חבל כדי להוציא אותנו מן הטבע שאנחנו נמצאים בו.

מה זה בורא עולם?

תשובה

מי שיודע בדעת מה זה והיה הוא בורא עולם.

המשפט אומר: "והסיר יהוה ממך כל-חולי, וכל-מדוי מצרים הרעים אשר ידעת לא ישימם בך, ונתנם בכל שונאיך": איך יכול להיות שבני אדם לא יהיו חולים כאשר אנחנו רואים שהמחלות לא שהם נעצרות אלא מתרבות, שהסקרים מודעים: "95% מהיקום בדיכאון, כול אדם שלישי חולה סרטן, התקפי לב, דבר שמובן מאליו, אירוע מוחי, דבר שגרתי ומחלות פשוטות, אנחנו מתגעגעים אליהם באומרנו: "טוב שלא נהיה יותר גרוע".

תשובה

והסיר – הם אותיות ו"ה סיר, ו"ה זו מודעות העולם הזה, שהוא נקרא עץ הדעת טוב ורע, אנחנו הכנסנו את עצמנו לתוך סיר, שהוא נקרא מודעות הג'ונגל שהוא נקרא: "נפש חיה בהמית". ואז העולם הזה קיבל מודעות של גיהינום, דהיינו, "סיר לחץ". כולם לחוצים, עצבנים, כועסים, נלחמים, לא מפרגנים, אדם לאדם זאב – גן חיות. מה שנשאר לנו לעשות ללמוד לדעת איך לצאת מהגן חיות שאנחנו הבמאים ואז אנחנו מקבלים מודעות: "יהוה שהם אותיות והיה" ואז אנחנו יודעים איך נוצרו המחלות ומה תפקידם בעולם הג'ונגל ובזה אנחנו שולטים על המחלות ומקיימים את המשפט, דהיינו, "יהוה לא יסיר מעלינו את המחלות אם אנחנו לא נעשה שהוא יסיר את המחלות", דהיינו, הגורל לא קבוע מראש ואין מזל – אלא הגורל והמזל בידנו ואנחנו שולטים עליו.

מי אתה ומה אתה מבטיח?

תשובה

"וזכרת את-כל-הדרך אשר הוליכך יהוה אלהיך זה ארבעים שנה במדבר, למען ענותך,לנסותך, לדעת את-אשר בלבבך, התשמור מצוותיו אם-לא: ויענך, וירעבך, ויאכלך את המן אשר לא ידעת ולא ידעו אבותיך, למען הודיעך כי לא על הלחם לבדו יחיה האדם, כי על-כל-מוצא פי-יהוה יחיה האדם". הכתוב מלמד אותנו שהיה וויכוח בעולמות העליונים כדי להוריד את הקושי בלימוד התורה, קם חנוך וטען שקל מאוד ללמוד את התורה ולהגיע לגמר תיקון וכול העולמות העליונים לגלגו לו. מיד ירד תיקן את עצמו וחזר מתוקן לעולמות העליונים וכול העולמות העליונים התביישו ועל כן נאמר: "חנוך הנער לפי דרכו". על כן הכתוב אומר: "וזכרת" שהם אותיות "זכר – ות", זכר נקרא תורה. ו"ת, מודעות עולם הזה בפרוד. ושניהם יחד: "תורת העולם הזה – וזכרת". על כן בספרי אני מראה את כול הדרך שהייתי בשאול בתורת העולם הזה כאשר אין דין ואין דיין ואיך יהוה אלוהי במשך 40 חודש, "שכל חודש כמו שנה שנה ארוכת   חודשים" אני נלחם עם הדין, שהדין נקרא, "אברי גוף האדם". שאני מגדיר את זה: "טוב להיות בשואה של היטלר מאשר השאול שהייתי". אני נלחם 40 חודש שכול בשר ודם שבא לעזור הוא בא להזיק שנאמר: "אוי לו לאדם שסנגורו נהפך קטגורו". שני מדינות צרפת בלגיה שהם מוגדרות היום "אנטישמיים" אני מראה את זה בספרי: "כיצד הם אנטי שמות". והם עונים על משמעות המילה: "מדינה" שהיא, "דין מה". שמפה יצאה ביתו של יעקב אבינו שנקראת "דינה" ובכוח האות מ' כנגד 40 חודש בראתי את יהוה אלוהי, שאלהים נקרא דין, יהוה נקרא חסדים ועשיתי את שניהם אחד: "יהוה" והמשפט: " למען הודיעך כי לא על הלחם לבדו יחיה האדם, כי על-כל-מוצא פי-יהוה יחיה האדם". ומכיוון  שאין דבר שקורה במקרה, כך שהמקרה שקרה בא ללמד את התורה שלי: "קשה לתפוס מיידית את הדעת שרכשתי במשך 40 חודש – וקשה עוד יותר לתפוס מיידית איך יצאתי מן השואה שהייתי". שעל זה נאמר: " ויענך, וירעבך, ויאכלך את המן אשר לא ידעת ולא ידעו אבותיך", שנאמר: "על הניסים ועל הנפלאות שעשה לי יהוה אלוהי בצאתי ממצרים". התחלתי את מסעי של ה – 40 חודש במודעות מת וסיימתי את המסע במודעות חי, דהיינו, תחיית המתים התבצעה בי בתוך הגיהינום, דהיינו, כדי לצאת מן המצב שהייתי בו היה חייב להיות "נס", והנס שקרה שם: "חיברתי את העולם הבא עם העולם הזה ועם אותיות נס וחוותי את המראה: "הסנה בוער ואינו אוכל". שאת הדבר הזה הגדיר שגריר ישראל בצרפת לאחר 10 חודשים בתאריך 26/9/2002 באומרו: "נשיא בית המשפט המחוזי צריך לחיות עוד 100 שנה ואתה לא תתפתח והוא לא יגיע למעמד שבו אתה נמצא". שנשיא בית המשפט העליון בצרפת טען: "מהיום שנוצרה צרפת לא היה תקדים כזה".

כך שהיום אני טוען: "הידע שגילתי אותו במשך 40 חודש לא מעניין אלא הדרך שבא הלכתי במשך 50 שנה היא יותר מעניינת שנאמר: "ההשגה לא חשובה הדרך חשובה". כך שדרכי במשך 50 שנה התמדתי ולא סרתי ימינה ושמאלה מן שני המצוות שסופם קדושה והם: "ואהבת לרעך כמוך", "וכבד את אביך ואת אמך". על כן קיבלתי את הקדושה שנאמר: "זכור ושמור את יום השבת לקדשו". על כן מקבלים את "השבת" שזה מודעות משה רבנו. את המודעות הזו אני מבטיח שכל מאוד ללמד מבלי להפסיד את מה שיש לנו אלא לדעת מדוע יש לנו, דהיינו, מדוע זה קורה, או לחילופין, מדוע אני נמצא, או לחילופין, האם אני נמצא פה מרצון או מחובה. שזה נקרא בשני מלים: "משמעות החיים".

כדי לעזור לנבראים – צריך למות בשביל הנבראים, שנאמר, "למות על קידוש השם". אותיות השם הם משה, שמשה נקרא נשמה, שהם אותיות: נ' (תורה) משה. שעל כן כול הנבראים הם נשמה ובכול אחד ואחד בפנימיות נמצאת התורה. על כן כול אחד ואחד צריך לבטל את התורה בדעת ולקבל את התורה  "דעת" שנאמר: "משה קיבל את התורה מסיני ומסרה ליהושע"...

כיצד מתכוננים למעמד הזה? "זה הוא ספרי "מלחמת הרוח בחומר".

"ברוך אתה יהוה מחייה המתים"

"ברוך אתה יהוה רופא חולה עמו ישראל"         




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב