דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה מוות? 

מאת    [ 29/08/2008 ]

מילים במאמר: 1347   [ נצפה 4078 פעמים ]

מה זה מוות

כולם מחכים לתחיית המתים – כולם מדברים על החיים לאחר המוות – וכולם מדברים על חיי נצח. מי אלו המדברים ומבטחים הבטחות שווא? דת, מדע וקבלה שהם נקראים היום: "שלוש מעצמות על שנלחמים בניהם מי אכן הדרך שלא נכונה יותר". בשנת 670 לספירה כתב אדם כמה שורות שאומרות כך: "בשם אלוהים הרחמן והרחום, מועד חשבונם של האנשים קרב ובא, ואולם הם מסיחים דעתם ופונים עורף. כאשר שבים ומעלים את זכרו של ריבונם לפניהם, הם מקשיבים משועשעים, ולבותיהם קלים עליהם, בני העוולה ממתקים סוד באומרם, "אין הוא אלא בשר ודם כמותכם: התלכו שבי אחר כשפים בעיניים פקוחות"?

היום 2008–08–28 מי הנציג משלושתם מוכן לעשות הכול כדי שיהיה טוב לנבראים. כול אחד מלמד שכול אדם הוא אלהים – וכול אחד יכול להיות בורא – וכול אחד יכול לחיות חיי נצח. אבל עובדתית, כול אחד מסתגר בבועה שלו ודואג לעצמו ויוצר לעצמו מקלט ושולח את חסידיו להגן עליו מפני הסטרא אחרא. ושאלתי היא: "איך אדם יודע מי זה סטרא אחרא – שאת הסטרא אחרא ברא בורא עולם". לאור שלושת הכתבות: ואהבת לרעך כמוך, מי ברא אלה, מי מקובל ומה זה קבלה אני מראה לכם מלחמה שאני מנהל עם הסטרא אחרא כדי לעזור להם ולכול הנבראים – ותדעו מי אלו שעוזרים לבני אדם.

הוגשה בקשה לבית משפט העליון , בג"ץ 6373/08

חיים שלמה נגד נ. בית נשיא מדינת ישראלתאריך הגשה: 16/07/08

בית-המשפט הגבוה לצדק                                                    15-07-08 

עתירה

המבקש

שלמה חיים

רחוב שלמה  12/10

פתח – תקווה

טלפון: 03-9322192 בית. נייד – 0544-898547  

המשיבים

א.    בית נשיא מדינת ישראל.רח' הנשיא 3 – ירושלים.

ב.     משרד הבריאות.  ת"ד 1176 ירושלים 91010

ג.      השר במפלגת  המפד"ל בכנסת. ת"ד 13169 ירושלים 91919

ד.     מפלגת ש"ס לשכת השר יצחק כהן.רח' כנפי נשרים 7, ירושלים 91130.

ה.    משרד החינוך.רחוב  שבטי ישראל 34 , ירושלים 91911.

ו.       משרד המשפטים להורדה צנזורה.ת"ד 1087 ירושלים 91010.

ז.      כנסת ישראל לשכת ראש הממשלה. ת"ד 13169 ירושלים 91919 

מהות העתירה

א.    מתן סעד למען הצדק.

ב.     חיזוק זכויות האדם ועקרונות הדמוקרטיה בישראל. (מוגש תצהיר ד1)

עניין העתירה

בית המשפט המכובד יורה למשיבים בהוצאת צוו על תנאי שיבואו וינמקו מדוע אינם מוכנים לקבל מחקר שיכול לשנות את פני  העולם ולמנוע מבני אדם סבל, מחלות, מלחמות, חרדות, דיכאונות וסרטן דבר שמפיל חללים רבים כל יום. על כן בית המשפט יורה בדחיפות לביצוע הצוו על תנאי.    

פרט – לרשויות השלטון או לגופים צבורים אחרים

אני שלמה חיים לקחתי על עצמי לחקור את הצדק. ובמהלך של שש שנים סיימתי את מחקרי בנושא הצדק וקבלתי מודעות צדיק שנאמר: "צדיק אתה יהוה". כאשר כל המחקר מוכח בראיות שנעשו במעבדה במקום שאין בו צדק (מצורף המחקר ספר שעונה על כול השאלות בפרקים 4 , 10 מה זה - צדיק, אתה, יהוה?). 

כאשר אני פונה לגופים ממשלתיים וציבוריים שמכוח הדין (הצדק) הם חייבים לתת סעד לדין (הצדק) והם מסרבים לתת סעד לצדק – לא ממלאים את תפקידם, דהיינו, "מועלים באימון שניתן להם". 

כאשר מדינה לוקחת על עצמה תפקיד לשמור על אזרחיה, חייבת להכיר בזכויות האדם כך שהיא צריכה לדאוג לפרט - כך שכול פרט יכול לשנות את אופייה של המדינה. כאשר הפרט ניגש למערכת השלטון כדי לשנות את פניי המדינה ולסעוד את הצדק ולחזק את זכויות האדם ונדחה על ידי השלטון שהוא מגן על זכויות האדם והצדק – השלטון מוגדר נגד זכויות האדם ונגד הצדק. (מצורף מסמך ב2 )

 זכות עמידה

כאשר נפגעים מהצדק (יושר ואמת)  התגובה לא לפגוע בצדק (מציאות) אלא לתקן את הצדק (מציאות). כך שנפגעתי מהצדק ובזה אני מתקן את הצדק לטובת הצדק ולזכויות האדם - מבלי לבקש תמורה מהצדק על שפגע בצדק. 

ראיות נוספות

זכויות האדם והצדק דורשות לספק לאדם כול דבר שיכול לסעוד את הפרט, כך שכול הראיות שמצורפות שעוזרות לפרט הם יכולים לעזור לכלל מכוח שהפרט יצא מן הכלל שנאמר: "כול מי שיצא מן הכלל לספר על עצמו לא לספר על עצמו יצא אלא לספר על הכלל כולו". כך שבכדי לסעוד את הצדק השלטון חייב לשפוט לפי הפרט ולא לפי הכלל כך שאם הוא לא שופט לפי הפרט - כופר בצדק ובזכויות האדם ולא מקיים את תפקידו שניתן לא בדין. 

מהות הצדק הוא חיים למתים. כך שאם המת נהיה חי הוא מקבל מודעות "מהצדק" ונהיה "צדיק" והוא יכול לתת למתים את החיים ואין לדחות את החיים – דחית החיים (צדיק) מחזקת את המוות (צדק) ואז שורה דין קשה ביקום (מצורפים א1 א2 א3 ). 

תרשים להוכחת העתירה 

                                                                            

 

                                                     .ב                     .ג                  .ד

 

                                                                          
 
  א – משפט - שהוא מתואר בתורתי באות   יו"ד.

ב – סנגור –  שהוא מתואר בתורתי באות  ה"א.

ד – קטגור -  שהוא מתואר בתורתי באות   וא"ו.

ה – צדק  –   שהוא מתואר בתורתי באות  ה"א.

ג – הנקודה האמצעית שבה המשפט, הסנגור, הקטגור והצדק הם אחד שעל זה נאמר: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד". 

תוצאה 

מניעת מלחמות, מחלות, דיכאון, חרדה, פחד וסרטן ועונה על השאלות:

"כיצד מחברים את הראש לגוף"?

"כיצד מבטלים את המחשבות"?

"כיצד מבטלים את הרגשות"?

(פרק 15 בספר)

 כול הנתונים הנ"ל אינם עומדים בקטגוריה: "תיאוריה ללא תצפית – השערה" (מצורף ג3 ). 

לאור כול הדברים  הנ"ל יורה בית המשפט הנכבד הזה לכול הגופים שלקחו על עצמם להורות בצדק, לדון בצדק ולסעוד את הצדק ולזכויות האדם לקיים את תפקידם שנאמר: "שולחן שקם לשם שמים (משפט וצדק) סופו להתקיים". 

 מן הצדק להיעתר לבקשה.   

בכבוד רב

שלמה חיים

 אראה לכם מכתב אחד שנשלח לנשיא מדינת ישראל מתוך מכתבים נוספים וניהול שיחות עם כול היפה נפש שנקראים: "מתן עזרה לנבראים" שבניהם:

מנהיג הרוחני של ש"ס – עובדיה יוסף.

מנהיג רוחני של רב"ש – מיכאל לייטמן "קבלה לעם".

מנהיגה רוחנית של יהודה אשלג – קרן ברג "מרכז הקבלה".

גדול המקובלים בירושלים – מוצפי.

האדם הנבחר בישראל מניצולי השואה – ישראל לאוו.

 כבוד הנשיא :

 בספר הזוהר מוסבר ע"י משה רבנו את הדרגות בסולם עשר הספירות, כאשר נשיאי ישראל הם בדרגת "כתר" שנקראת אין סוף והיא הדרגה מעל כולם, ובזה אני מברך אותך לקבלת התפקיד.  

לימוד התורה מקנות לאדם דרגות דומות והם דרגות רוחניות, וכאשר מגיעים לדרגה הזו יודעים שמשמעות "אין סוף" היא שהסוף הוא האין שלפי פרוייד "גרעין האני" לפי הרוחניות "נשמה של הנשמה" ולפי אותיות אין זה "אני" המשמעות "האני שבתוכי". 

הוצאתי לאור את ספרי "מלחמת הרוח בחומר" שבו אני מתאר תיאורים וקובע עובדות שכול אדם עלי אדמות מייחל זאת לעצמו: "הפסקת המלחמות והמחלות". חכמי הדור מסרבים לקבל את זה מפאת הכסא שהם יושבים עליו.

מהות שם הספר מקושר לספר בראשית פרק ל"ב פסוק כ"ט: "ויאמר: לא יעקב יאמר עוד שמך, כי אם- ישראל, כי-שרית עם-אלהים ועם-אנשים ותוכל".   והרמב"ם טוען "כדי לדעת את האלהים – צריך להיות אלהים", ובספרי אני מתאר צעד לאחר צעד מי זה יעקב, ישראל, אלהים, י-ה-ו-ה והקב"ה ומי אלה האנשים (הגשמיים) ואיך התגברתי על כולם. וכול זה מתוך משפטך הדגול "בנקודה שמתחיל הפחד – שם מפסיקה הדמוקרטיה" שמופיע בספרי. 

אני פונה לכבודך מכוח הכוח שניתן להגדרת "נשיא": "אינו קשור לדרגות שמתחתיו", כשם שטען רבי שמעון בר יוחאי: "דבר שמתגלה מבטל את קודמו", ועל הנשיא לראות ולעזור לדרגות שנמצאות מתחתיו.

 הספר אומר מי אני, דהיינו, חשפתי את עצמי לפרטי פרטים, דהיינו, אפשר לראות כול חלק וחלק בזכוכית מגדלת ואני מוכן לעמוד מול הדת, המקובלים, המדענים, הפסיכולוגים,  הפסיכיאטריה, הפילוסופים והמשפטנים, לא כדי לפאר את עצמי – אלא כדי להושיע את עם ישראל בפרט ואת כול העמים בכלל ולמציאות הזו קוראים "עם ישראל חי". 

אשמח לפגוש אותך לשוחח איתך ולהגיש לך את ספרי ובעזרתך אמלא את התפקיד שהוטל עלי. 

בכבוד רב

חיים שלמה

ת.ז 051295053

רח' שלמה 12 פתח תקווה

ט"ל  03-9322192

מה תשובת המלומדים שנאמר: "השב שופטינו כבראשונה ויועצנו כבתחילה".

בית המשפט העליון בשבתו כבית המשפט לצדק                                                                               בג"ץ 6373/08

בפני:                      

כבוד השופט א' גרוניס                             

כבוד השופטת מ' נאור                             

כבוד השופט י' דניצגר 

העותר:                   

חיים שלמה                              

נגדהמשיבים:              

1. בית נשיא מדינת ישראל

2. משרד הבריאות

3. השר במפלגת המפד"ל בכנסת4

. מפלגת ש"ס לשכת השר יצחק כהן5

. משרד החינוך

6. משרד המשפטים להורת צנזורה

7. כנסת ישראל                                      

עתירה למתן צו על-תנאי

בשם העותר:                 בעצמו                                 

פסק דיןהשופט

א' גרוניס1

.    העותר הינו מחבר הספר "מלחמת הרוח בחומר". עתירתו מופנית נגד מספר רשויות שלטון, אשר, לדבריו, סירבו לקבל את ספרו-מחקרו. מחקרו של העותר מתמקד בסודות הבריאה והקיום.2

.    מקריאת העתירה עולה קושי רב להבין אלו סעדים מבקש העותר בעתירתו.העתירה אינה סדורה ואינה מובנת. טענותיו של העותר לא ברורות. הואיל ואין העתירה מגלה עילה דינה להידחות על הסף וכך אנו מחליטים.

 ניתן היום. י"ז בתמוז התשס"ח (20.7.2008) 

שופט                           שופטת                            שופט 

מניסיוני הרב (הגשימי והרוחני) עם ממלכת הערב רב: שופטים, רופאים, דיינים, עשרים וראשי העם אני רואה שאם: "השופטים – השפוטים שאם אכן היו נעתרים לבקשה היו גורמים מוות ליקום". שהגדרת מלאך המוות הוא: "פרידה". דהיינו, צריך להיפטר ממה שלו שלנו – ולקחת את מה ששלנו. ועל זה נאמר: "אני אמות ולא אעשה את זה". שאם אתם הקוראים רואים דברים אחרים שאתם יכולים להאיר לי את העיניים אשמח מאוד לראות את תגובתכם בפורום שבאתר.

"אי אפשר לנצח את המתים שכבר מתו"

"כל הנשמה תהלל י"ה" 

"בואו נלמד כולנו יחד להחיות את המתים - ובלע המוות לנצח"

אים חכם - כבעל נסיון"                        




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב