דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קחו מחוייבות כלפי הילד הפנימי שלכם - ותקבלו חזרה חיים מלאים ומאושרים 

מאת    [ 29/08/2008 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2202 פעמים ]



קחו מחוייבות כלפי הילד הפנימי שלכם - ותקבלו חזרה חיים מלאים ומאושרים / מאת יואב ברנזון



הזנחת הילד הפנימי מובילה להרעלה עצמית



רוב האנשים מזניחים את הילד הפנימי שבתוכם. הם מפסיקים לחלום. הם מפסיקים להאמין. הם חדלים להיות חיוביים. הם מאבדים את הסקרנות. את הספונטניות. את השמחה האמיתית והפשוטה. את ההערכה והפליאה מהדברים הקטנים. את הקשר אל הקסמים שבחיים. את הנאיביות. את הפתיחות ואת החכמה העמוקה שרק ילד יכול להחזיק.



בבגרותם, רוב האנשים נעשים רציניים וכבדים. הם עסוקים רק בדברים "החשובים" כביכול. אלא שכל הזמן הזה הם אינם מבינים שהזנחת הילד הפנימי שבתוכם מביאה אותם למצב של חצי מוות. הם עסוקים - אבל הם בעצם ישנים. הם נלחמים ושורדים - והם אף פעם לא באמת חיים. הם רציניים ומעשיים - וכל הזמן הזה הם כלואים בתוך קופסה מחשבתית קטנה ומצומקת. יש להבין היטב, שהזנחת הילד הפנימי שלכם מובילה אתכם להרעלה עצמית, לדיכאון, לחוסר חיות ולתבוסתנות.



טיפוח, אהבה והגנה על הילד הפנימי מובילים לחיי הצלחה וטוהר



כולם רוצים להצליח ולהרגיש מלאים וטובים. אבל לא כולם יודעים מהי הדרך לשם. אל תחפשו בחוץ. חפשו בפנים. חפשו את הילד הפנימי שלכם. וכשתמצאו אותו - תתחילו לדבר איתו בשפה שלו, תתחילו להתחשב בו וברצונות שלו, תתחילו לכבד אותו ואת העצות שלו ותתחילו לעשות את מה שהוא אוהב לעשות, לא רק את מה שאתם חושבים "שצריך" לעשות.



אם תטפחו יחסים מעולים והדוקים עם הילד הפנימי שלכם - דרככם להצלחה מובטחת. הצלחה אמיתית פירושה ללכת בדרך האמת ולא בדרך השקר. אנשים שמנותקים מהילד הפנימי שלהם אינם הולכים בדרך האמת אלא בדרך הפוליטיקה והאינטרס. משום כך הם נכשלים שוב ושוב. הם בטוחים שאין להם בררה והם חייבים להיות אינטרסנטיים כדי לשרוד. ואולם, הצלחה אמיתית נובעת דווקא מניקיון כפיים, מטוהר פנימי, משקיפות ומכנות. זו בדיוק דרכו של הילד הפנימי, ולכן הקשר אליו סולל עבורכם את הדרך להצלחת אמת. זכרו, הילד הפנימי הוא המקור היחיד המסוגל לעזור לכם לראות "שהמלך הוא עירום", כלומר לראות את המציאות האמיתית ולא את המציאות האינטרסנטית.



אהבו את הילד שבכם - רק כך תאהבו את עצמכם באמת



מי שלא מכיר את הילד שבו - לא מכיר את עצמו. אינכם יכולים לאהוב את עצמכם באמת, בלעדי הקשר הישיר לילד הפנימי שלכם. רק הילד הזה מסוגל להביא לכם את הרעיונות הטובים, את השמחה האמיתית, את האושר הצרוף, את הכוח, העוצמה, האמונה והדבקות במטרה. מי שמזניח את הילד הפנימי שלו או מתעלם מקולו ומצרכיו - כאילו התעלל והרעיב ילד אמיתי בשר ודם. כפי שאינכם רוצים להזיק לילדים קטנים, חמודים וחסרי ישע - כך אינכם רוצים לפגוע או להזיק לילד הפנימי שבתוככם.



אהבו את הילד שבכם - כך תסללו את הדרך לעצמכם. גלו אותו - ותגלו את עצמכם. געו בו - ותגעו ברובד הבריא והטוב ביותר שלכם. זכרו, מי שדבק רק בצד הבוגר שבו - מרעיל את עצמו באינטרסים. ואולם, מי שחוזר אל המעיין הטהור, אל הרובד הבסיסי והנקי ביותר הקיים בו - מרפא את עצמו מכל הלכלוך והזוהמה של עולם המבוגרים. הילד הפנימי הוא הדבר הטהור, הכנה, הנעים, היפה והאמיתי ביותר בעולמנו. אל תזניחו אותו - טפחו אותו ותלמדו ממנו שיעור מאלף על החיים שלכם ועל עצמכם.



וטיפ לסיום: הילד הפנימי הוא מקור האור, האמונה, החיוביות והתקווה היחיד האמיתי בחייכם - טפחו אותו ושמרו עליו מכל משמר.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב