בונים עסק חדש? זהו תחילה את הביקוש, כי רק הביקוש מוכר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בונים עסק חדש? זהו תחילה את הביקוש, כי רק הביקוש מוכר 

מאת    [ 26/08/2008 ]
מילים במאמר: 252   [ נצפה 1954 פעמים ]

 
 


בונים עסק חדש? זהו תחילה את הביקוש, כי רק הביקוש מוכר / מאת יואב ברנזון



מוצר טוב הוא מוצר נדרש ומבוקש



מוצר טוב באמת אינו רק מוצר טוב בפני עצמו, אלא מוצר הנדרש ומבוקש על ידי הציבור. אם אתם יוצרים או ממציאים מוצר נהדר - אך חסר משמעות או ביקוש בשוק, אין במוצר הזה כל טעם.



לעומת זאת, אם אתם יוצרים או ממציאים מוצר שיכול לתרום לציבור, שיכול לשפר את החיים של אנשים, שמביא עימו תרומה וערך מוסף, והעיקר - שאנשים זקוקים לו באמת, רק אז בידכם מוצר טוב באמת.



זהו את הביקוש



אנשים רבים אינם פועלים מספיק כדי לאתר ביקושים, למרות שזהו הצעד הראשון בבניית עסק מצליח. חשוב להבין, שללא ביקוש - לשום עסק אין הצדקה כלכלית.



לכן, אם אתם בונים עסק - זהו תחילה את הביקוש, כי רק הביקוש מוכר. זהו את הצרכים האמיתיים של הקהל שלכם, זהו את החוסרים האמיתיים והמעשיים שהם חווים, ונסו ליצור או לייצר מוצר שימלא בדיוק את אותו הביקוש.



ספקו את הביקוש



אנשים רבים בונים עסקים לטובת עצמם, במקום לטובת הציבור שאותו הם רוצים לשרת. הם חושבים על עצמם, במקום על הציבור הרחב ועל הצרכים של אותו הציבור.



זכרו, אם לא תספקו את צרכיו של הציבור המוצר שלכם לא יהיה מוצר מבוקש. אולי הוא יהיה מוצר "יפה", "צודק", "מיוחד" - אבל הוא לא יהיה מוצר נמכר, אמיתי, מעשי ותורם, משום שמעטים יצרכו אותו ומעטים יזדקקו לו באמת בחיי היום יום שלהם.



וטיפ לסיום: מוצר אולטימטיבי הוא מוצר זול יחסית, מבוקש על ידי ציבורים רחבים, ובעל יכולת לתרום או לשפר את חייהם במידה ניכרת.



יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב