דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי אתה ג'ו ביידן 

מאת    [ 25/08/2008 ]

מילים במאמר: 767   [ נצפה 3011 פעמים ]

מי אתה ג'ו ביידן ??
סגנו של אובמה

ביידן נולד בסקרנטון שבפנסילבניה, הבכור מארבעה ילדים למשפחה אירית-אמריקאית. בגיל 10 עבר עם משפחתו למדינת דלאוור, שבה למד בבית ספר קתולי וסיים ב-1966 תואר ראשון בהיסטוריה ובמדעי המדינה מאוניברסיטת דלאוור. הוא המשיך ללימודי משפטים באוניברסיטת סירקיוז והוסמך לעריכת דין ב-1969. בזמן לימודיו בסירקיוז נישא לאשתו הראשונה ניילה, ולזוג נולדו שלושה ילדים. זמן קצר לאחר בחירתו לראשונה לסנאט, ב-1972, נפגעה משפחתו בתאונת דרכים,( הוא היה בן 30 ). בית הזוגיות שלו במזל תאומים, מראה על ריבוי קשרים, עם אורנוס שם, רואים את הניתוק הפתאומי מאשתו הראשונה, בגלל תאונת דרכים בו הוא איבד גם את בתו התינוקת , ושני בניו נפצעו באורח קשה. השבעתו לסנאט נעשתה כשהוא סועד את בניו בבית החולים. ב-1977 (גיל35) נישא לג'יל טיילור ולזוג בת משותפת.( ויקיפדיה )
מפת הלידה של ג'ו ביידן:
תאריך לידה : 20.11.1942
ליקוי חמה טרום לידתי : 10.9.1942 במעלה 17.17 בתולה, שייך למשפחת הליקויים N17 וליקוי ירח טרום לידתי : ב:26.8.1942, במעלה 2.18 דגים. מעלות הללו חשובות במפה שלו, כי כל פעם שכוכב יפעיל את מעלות אלו, ישפיע אליו מאוד.
המפה של ביידן מגלה לנו אישיות רגישה, מעמיקה, מופנמת. עם חמישה כוכבים ביסוד מים. שמש בעקרב, נותן לו מוח אנליטי, קר, חקרני, חשדן, ביקורתי, אדם שפועל מתוך אינטואיציה. למזל עקרב רגשות סוערים, אופי סוחף. מזל עקרב תמיד יבדוק מה התהום אליו יכול להרשות לעצמו להגיע, עד איזה שפל הוא יכול ליפול ושהכל כבר נראה אבוד, הוא פורץ למעלה מחוזק מהמעמקים.
הירח של ג'ו ביידן נמצא בשור, וזה נותן לו מעשיות, עקשנות, ומופנמות. השור מחפש ביטחון, יציבות, ואוהב את החיים הטובים (שליט שור ונוס). השור מאבד שליטה לעיתים רחוקות, אבל כשזה קורה, צריך להיזהר !!
האופק במפה נמצא במזל קשת, וזה נותן לו התנהלות אופטימית, שמחה, ראית התמונה הכללת. תמיד יפול על הרגליים. האופק במפה מצביע על אישיותו המוחצנת של ביידן, נותן לו הרבה אנרגיה, אהבת טיולים, משיכה לפילוסופיה, דת ומיסטיקה. שליט האופק, יופיטר נמצא ברטרו, במזל סרטן, בו הוא נעלה, בבית 8 ועושה זוית הרמונית למרקורי, שליט בית הקריירה, בית 10. מיקום זה של הכוכבים מצביע על הצלחה בקריירה בחיים, והוא אכן דוגמה לכך, כי היה האיש הצעיר ביותר שנבחר לסנאט אי פעם.
הזוית הזאת מעלה גם הרהור לגבי צורת התבטאויותיו : מרקורי בגוון מרסיאלי בזוית עם יופיטר ברטרו, מצביע על פליטות פה, והרס עצמי. ( שליט האופק בבית 8 )
מה יגבר כאן? המוחצנות ואופטימיות של הקשת? או המופנמות וחשדנות של העקרב? יש כאן שתי אישיויות באדם אחד. גם חודש הלידה מצביע על כך: היות ומס' 11 זה כמו 2 מקבילים, שנעים זה ליד זה.


רום השמיים של ביידן נמצא במזל בתולה, המוסיף לביקורתיות של העקרב, אך גם מחזק את הירח בשור, על ידי מעשיות, רצינות, ירידה לפרטים .
מה שמעניין במפה, זה שרוב הכוכבים האישיים: שמש,מרקורי, ונוס ומארס נמצאים בבית 12, עם זוית דיסהרמונית לירח בבית 5. כשכוכבים אישיים נמצאים בבית 12, הם כאילו לא קיימים, לא באים לידי ביטוי מעשי. מתי הם מופעלים? רק כשהם יוצאים לבית 1. אך למרות זאת, להרבה פוליטיקאים(בלייר, בוש, פוטין) יש כוכבים בבית 12, ואך קראתי בספרות מקצועית, שבית הקרירה למעשה זה בית 12 ולא בית 10.
מבחינתי, בית 12 מסמל מין יעוד, או מקום / מעמד שאדם היה בו כבר, ובחיים האלו צריך לממש שוב, מין קריאת העבר, דה ז'הוו ...
בבית הקריירה ה"קונבנציונלית" בית 10, נמצא נפטון, במאזנים ביוד (150מעלות) עם זנב דרקון והירח
האם זוית זאת לא נותנת לו מן אידיאליזציה של השילטון? אני שומעת את השיר :we are the world... מתנגן ...
בחודשים הקרובים במפת הקידומים שלו יופיטר נמצא בזוית דיסהרמונית לירח שלו בלידה, ונפטון נכנס לבית ראשון שלו, ושולח זוית דיסהרמונית לנקודת המזל שלו, בבית 6, בית העבודה . נפטון, שליט בית 4 שלו. האם יתכן שמתוך הבית יתרפדו את בחירתו כסגן נשיא?

מבחינה נומרולוגית ביידן בשנה אישית 4, של יציבות במסגרות. שליט מס' 4, אורנוס, מפוצץ מסגרות. ושינוי זה יגיע אחרי יום הולדתו.
שביל הגורל:11, ובגיל 65=11, זה גם מצביע על היפוך גורלי בגיל הזה.

אך במפת המעברים, שבתאי, שכולם אוהבים לשנוא, נמצא בבית הקריירה שלו, שיכול לעזור מאוד להעצמת מעמדו.

הבחירות יתקיימו ב 4.11.2008. מפת המעברים של ביידן לאותו יום

צמידות שמש למארס, צמידות מארס למרקורי בעקרב, פלוטו בזוית הרמונית לראש דרקון, ראש דרקון בזוית פעולה למארס בלידה, יופיטר יושב על מעלה של הליקוי הטרום לידתי ב120 מעלות, וגם אורנוס ב180 מעלות לנקודה הזאת, אין ספק, שמבחינת המפה תהיה זאת יום מהפך לגבי ביידן.
נקודה אחת אבל מתרידה... יופיטר במולות לוורטקס, אומר, תזהר כי החלומות עשויית להתגשם, האם לזה פיללת??
יום ההשבעה: 20.1.2009

עם הירח בקשת, בית 2 גדוש, שבתאי בזוית הרמונית למרקורי, זנב דרקון 60*לשבתאי, האם יש לנו עוד ספק??

יש לנו עוד פחות מ100 ימים לראת מה יקרה. האם ג'ין מקיין יקח את הנשיאות, למרות שדי נדחק לשוליים יחסית לזוהר האופף את אובמה, או שתהיה זאת השנה של אובמה וביידן?...


גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך
http://www.astroworld.co.il
054-7731313



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב