דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורין אלאל וערן צור במופע משותף 

מאת    [ 24/08/2008 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 2679 פעמים ]

יום שישי, חמש אחר הצהריים, גן לאומי עין חמד. מזג האויר נפלא, באזור הזה גם באוגוסט יש רוח נעימה ובמיוחד בשעות האלו כשהשמש נוטה למערב. הקהל מתחיל להיאסף לקראת המופע המתוכנן לערב שבת זה, קורין אלאל וערן צור.
מזה כמה שנים שרשות הטבע והגנים מארחת קונצרטים ומופעים בגנים הלאומיים תחת השם "הופעת טבע". כסאות פלסטיק מסודרים בשורות ישרות, ובשטח שבינם לבין הבמה פרושות מחצלות ועליהם כריות לרווחת הבאים. והבאים מגוונים, משפחות עם ילדים קטנים ותינוקות, בני נוער, צעירים ומבוגרים, זוגות ובחבורות. הכרטיסים הנמכרים לחברי מטמון במחיר 60 ש"ח, אך גם לקהל הרחב 80 ש"ח הוא מחיר שווה לכל נפש.
בשעה חמש וחצי הקהל כבר חסר מנוחה, מוחא כפיים ומבקש שהמופע יתחיל. עשר דקות אחר כך עולה קורין אלאל על הבמה, בחיוך גדול ומאיר, היא מברכת את הקהל ומיד ומתחילה. ימי הפרח והאהבה והקהל שר איתה "על מזרון עשב עשינו יוגה, כמו בקמא סוטרא ועוד יותר". משם חזקה מהרוח, ארץ קטנה עם שפם, מותק, שפת אימי, הטבעת נפלה, מעיין, זן נדיר. כשהיא מגיעה לתנין ענק, קורין מקפצת כמו ילדה שובבה על הבמה.
אלאל, כל הזמן בקשר עין עם הקהל, קשר גוף ונשמה, שרה בשביל הקהל והקהל שר איתה. ילדים קטנים רוקדים עם הוריהם את הקצב שהיא מגישה. שירים מעכשיו ומפעם, רפרטואר שנוסע הלוך חזור בזמן, מציג עם כל שיר מחדש, מוסיקאית גדולה שאוהבת מה שהיא יוצרת ויצרה. את עולם מושלם היא מקדישה לכותב המילים, אהוד מנור זכרונו לברכה ומוסיפה את הסינגל מתוך הדיסק החדש המושמע ברדיו, עד סוף אפריל.
אלאל מזמינה את ערן צור, מדלג בחן מגושם ועולה לבמה ולפני הכל מלמד את הקהל את הפזמון החוזר "יש לנו אהבה/היית מאמינה/אחרי, אחרי כל המדבר הזה/איזו נחמה" וכשהוא בטוח שכולם יודעים את המילים הוא פותח בשיר הנפלא, בלילות של ירח מלא, ומאריך אותו להנאתנו הצרופה.
צור שר על האהבה היומיומית, על הפחדים הקטנים. גם הוא וגם אלאל, מוסיקאים מוכשרים, ולצד המוסיקה שהם מגישים, מילות השירים לא פחות חשובות, אמנים של מילים ולא רק של תווים. יש ביניהם דינמיקה נהדרת על הבמה, פירמידות, תמונה אימפרסיוניסטית, קשר הירח היפהפה "לא יכולה לראות אותו/מפריד בינינו ים/אבל עלי וגם עליו/אותו ירח קם".
זוהי ההופעה הסוגרת את הקיץ, הופעה אחרונה לפני שיוצא לחנויות הדיסק החדש שלה "פשוט כל כך" ואלאל מתרגשת ומרגשת את הקהל בשיתוף שלה. אלי סורני שהפיק את האלבום הקודם של אלאל הפליא בגיטרות וקולות, אופיר גל בגיטרה סולו, חן אופק על הקלידים. עוד איתה על הבמה חגית שפירא, על הבס, צעירה ומוכשרת.
ואלונה דניאל על התופים וקולות, נותנת שיר משלה בהדרן, על גגות תל אביב, ומצטרפת לקורין אלאל המפרגנת לה בשיר לשירה, בהדרן שלא נגמר.

הקהל ממשיך לעמוד ואלאל נהנית וממשיכה. ואני תוהה אם שמונה שירים נחשבים להדרן או לעוד מיני הופעה. בשיר כשזה עמוק היא מזמינה לבמה מעריץ קבוע בהופעותיה, כפיר שמו, לשיר איתה על הבמה, ולמרות שהליווי שלו לא עושה חסד עם השיר היפהפה הזה, יש חן ופירגון רב במחווה שקורין עושה. שיר בכיף חותם את המופע, כבר מחשיך ואין אורות במה, וקורין מלמדת את הילדים שרוקדים על המחצלות שמולה, את המילים כדי שישירו איתה, שיר בכיף/שיר שקם עם הבוקר, בא, שוטף/יום נפתח/אל הדרך יוצא, רוצה, נסחף.
קורין אלאל, ערן צור, גן לאומי עין חמד, אוגוסט 2008, סוף הקיץ, שנה חדשה בפתח, שנה טובה, כמה כיף.



מנחת קבוצות תמיכה ומעגלי נשים ללמידה וצמיחה אישית.
למעלה מ-14 שנות נסיון בתחומי משאבי אנוש מגוונים.
תואר שני בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב, לימודי ביבליותרפיה בבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב.
בזמני הפנוי אני עוסקת בכתיבה מגוונת. שירה ופרוזה, הגיגים ומחשבות על החיים וכן תקצירים לספרים שאני קוראת.
אמא, אישה, יוצרת, כותבת, חושבת, בתנועה מתמדת.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב