דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית רכב בשיטת ליסינג 

מאת    [ 20/08/2008 ]

מילים במאמר: 826   [ נצפה 2534 פעמים ]

עייפת מלחכור בדעתך איזה רכב לקנות - עייפת מלהרהר במחיר הרכב - יגעת מטורח המחשבות שייתכן והרכב יתקלקל , שייתכן ותצטרך להעבירו טסט בכל שנה? - מה לעשות , אלו מחשבות טבעיות ובריאות. ובייחוד כאלו העולות לגבי קניית רכב רגילה ולא בשיטת ליסינג .



על ליסינג שמעת - האם צריך להכיר לך את האפשרות הזו ואת יתרונותיה - תרצה לשמוע עוד מספר מילים כדי לרענן את רצונך לבדוק עסקת ליסינג שכזו? - אם כן, הבה ונבחן את הדברים ביחד מחדש.





גובה התשלום :



כאשר הינך קונה רכב חדש מכל סוג וסוג וכאדם פרטי, הינך משלם סכום נכבד למדי. סכום אותו חסכת במשך זמן רב. הוא לא ממש יישאר בידך לדברים אחרים מלבד הרכב. כולו, ילך על הרכב החדש וכהתחייבות במכה אחת. תהיה מוכרח לשלם אותו במלואו. אולם, בליסינג , לא כך הדבר. הינך משלם משהו קטן ומקבל - משהו גדול - את כל הרכב ומכל סוג. מיצובישי , יונדאי, סובארו, פורד, פג'ו- או כל סוג רכב שרק תרצה.





דמי אחזקה ותחזוקה של רכב בעסקת ליסינג :



גובהם של אלו הוא דבר מפחיד למדי כלכלית. כל מי שקונה רכב מחשב אלף ואחד פעם את קניית הרכב על מנת שסעיף זה יקוצץ למינימום. ובהחלט הוא עושה בחוכמה. אם כך, מדוע לא לפנות מראש לעסקת ליסינג. הרי כל הרעיון המרכזי שבה הוא - לחסוך דראסטית ולהסיר את החשש שעלויות מעין אלו "ייפלו" עליך. חברת השכרת הרכב ( ליסינג ) היא זו שמטפלת בדברים הללו.





רכב חלופי זמין:



הינך מקבל כזה בכל עת בה קיימת בעיה ברכב הרגיל. דבר זה אינו בהכרח תקף בכל חברת רכב רגילה (אם כי יש לציין שישנן חברות רבות בימינו אשר החלו לספק שרות זה). הדגש הינו כי חברת הליסינג מחויבת מראש לתת לך רכב תקין, שהרי זהו הרעיון המרכזי ב- ליסינג , ועל כן דווקא אצלה תהנה מיופי של אספקת רכב חלופי בכל התעוררות צורך שכזה.



מנהל לקוח אישי בעסקת ליסינג :



כל אחד היה רוצה שתהיה לו כתובת זמינה ומיידית לפנות אליה בכל דבר ולו הקטן ביותר הנוגע לשימוש ברכב. כך בדיוק קורה ב- חברת ליסינג מקצועית. לרשותך, בדרך כלל, מנהל לקוח אישי אשר זמין מולך ישירות. הינך למעשה משלם על הרכב חודשית ולא סכום מלא ועל כן מתעורר מיידית מצד חברת הליסינג צורך לוודא כי הרכב בכל שלב בסדר ותקין. מניע זה, של חברת ה- ליסינג , פועל לטובתך בצורה אשר מסבה לך ממש עונג. היכן תזכה לכך בקניית רכב רגילה - האם מעבר לתשלום הראשון שתשלם מישהו יתייחס אליך אישית - הלא שילמת והתחייבת ובכך תם הסיפור. הינך נושא בהוצאות והכל מוטל עליך. בחברת הליסינג המצב לא כך. הוא שונה. הינך רצוי בכל רגע. היות והרכב שלהם ......



החזרת רכב בסוף השימוש בו :



מכירת רכב, בתום תקופת השימוש בו, היא דבר מטריח לא מעט. רבים נאלצים לבזבז זמן יקר מאד ולטרוח רבות , על מנת להיפגש עם טיפוסים שונים המביטים ברכב , שואלים שאלות ומטריחים - ולבסוף אף אינם ממש קונים אותו , אלא רק מפילים את הביטחון. ברוב המקרים זה כך , לצערנו. מה לעשות , רכב לאחר שימוש רב, ועם קילומטראז' לא קטן, מהווה דבר קשה למכירה. במקרה של ליסינג ההתנהלות היא מושלמת. אין כלל צורך להתאמץ למכור את הרכב. פשוט מחזירים אותו לחברה בתום התקופה ומבקשים חדש. או שעוברים לחברת ליסינג אחרת. קל ופשוט. לא?



קלות קניית הרכב הבא לאחר הרכב הנוכחי:



ליסינג הוא מעגל קסמים מופלא. לרשותך מוצעת תמיד האפשרות, בכל שלב ושלב, לעבור לרכב יותר משוכלל ומודרני. שהרי זה כל רעיון ה- ליסינג: הרעיון הקוסם והמפתה לבקש רכב חדש מיבואן, בתשלום ליסינג השכרתי. לכן, גם בתום תקופת " השכרת הרכב ", תוכל לבקש ממש כל רכב נוסף שתרצה, גם כן בשיטת ה-ליסינג. מה שנקרא במילים פשוטות ... פשוט לדלג מרכב מוצלח אחד לרכב עוד יותר מוצלח ובזמן הנכון.... (ובמשך כל השנה ליהנות מיותר ביטחון....)



מחשבות פרקטיות : רישוי, ביטוח רכב , שירות נהגים :



מן הברור ביותר הוא שדברים אלו כלולים בעסקת ליסינג כמידיים וטובים. עסקת ליסינג כוללת מרכיבים של תשלום הרישוי מצד החברה המשכירה (אגרת רישוי שנתית , טסט שנתי) וכמובן אף ביטוח רכב (לפי תוכנית ליסינג ספציפית )וקבלת שרות נהגים , שרותי דרך שונים פרקטיים , ובקיצור - הינך נהנה מסל שירותים מלא במידה ותבחר במסלול הנכון והכדאי לך ביותר. עסקת ליסינג גם חוסכת למעשה כסף, וגם מציעה בתוך חבילת התשלום את מקסימום הנוחות המאפשרת לך ליהנות מרכב שרצית ובמחיר - שחלמת.





הנאת המשפחה והתאמה לצרכים :



רכב משמש אותך ואת משפחתך לצרכים רבים ומגוונים ביומיום. אף פעם אינך הנוהג היחיד בו. נהגים נוספים בו הם אשתך, ילדיך, מצבי רוחך הרוצים להתענג על איכותו ויוקרתו הנראית, והוא אף אמור להיות מותאם לרוח התקופה, להוות כלי שמיש למעבר ממקום למקום ואף להיות מודרני כדי להסב לך תחושה טובה. עם חברת ליסינג תוכל לשמור על רוח צעירה והתאמת רכב פחות או יותר לטווח הזמן האחרון העדכני ולקבל רכב שחשקת בו - כהכי מתאים לך בתקופה הנוכחית. בהתאם לדגמי רכבים המעניינים אותך כנמצאים כרגע בשוק.





לסיכום:



קניית רכב ב- ליסינג (ליסינג רגיל או ליסינג תפעולי) היא כה קלה , יעילה ואטרקטיבית שפשוט חבל שלא לבדוק את האפשרות הזו. נכון, רבים עדיין קונים רכבים בשיטה הישנה , אולם מפעלים וחברות קונים רכב ,לרוב, אך ורק בליסינג. הם בטח לא טועים בבחירתם העקבית בשיטה זו. גם אתה יכול להרוויח מכך אם רק תנסה. הרכב הבא שלך מחכה לך גם בשיטת ליסינג .
מאמר זה נכתב עבור חב' לידר סולושנס בע"מ, המפעילה בין היתר אתרים כגון קורסים , עורכי דין , ליסינג ורבים אחרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב