דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך כותבים מאמר לאינטרנט? 

מאת    [ 19/08/2008 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 5332 פעמים ]

אתרי מאמרים חדשים קמים באחרונה בהמוניהם, ומציעים לכל אדם או עסק פרסום בחינם. בעת זו כדאי יותר מתמיד לדעת לכתוב מאמר או פרופיל חברה לאינטרנט, באופן שיעביר את המסר, ויעניין את הגולש. לפניכם כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה:

 • קצר ולעניין – לגולש הממוצע אין זמן מיותר. הוא רוצה לקלוט כמה שיותר מידע רלוונטי בכמה שפחות מילים. אל תחזרו על רעיון יותר מפעם אחת. תכננו מראש מהם המסרים שתרצו להעביר בטקסט, והבהירו אותם בכמות מילים מינימאלית, במשפטים קצרים. אורך המאמר/פרופיל חברה עצמו צריך לעמוד על 150-250 מילים ספקו לכל מאמר כותרת ברורה ותקציר שאורכו 2-3 משפטים, שמהם אפשר יהיה להבין באילו נושאים בדיוק תעסקו במאמר. גולשים רבים, בעיקר הממהרים שבממהרים, יסתפקו בקריאת התקציר.

כל נושא בפסקה – הגולש לא קורא בדרך כלל את הטקסט בשלמותו. הוא מרפרף. על כן, כדאי להכין מראש את רשימת הנושאים שתרצו לכתוב עליהם, לפי סדר חשיבותם, ולהקדיש לכל אחד מהם פסקה אחת בלבד. כל פסקה כדאי לפתוח בכותרת ברורה (כותרת ביניים), שתמצה בקצרה את תוכנה.

 • הדגשות לסיוע בניווט – כדי לעזור לגולש המרפרף, כדאי להדגיש משפטים חשובים ומילות מפתח.

הגיע זמן לשון - השקיעו זמן ומחשבה בכתיבה תקנית - טעויות כתיב, ניסוחים מעורפלים ועריכה חובבנית יוצרים אצל הגולש תחושה שמזלזלים בו, וכתוצאה מכך הוא עלול שלא לחזור לאתר. לא בטוחים באיות? תוהים לגבי הניסוח הנכון? היעזרו במילון, באיש מקצוע או בחבר שבקיא בנושא.

קישורים – אחת מהתכונות הנפלאות של האינטרנט היא הקישוריות. אם לגולש יש זמן פנוי כדי להעמיק בנושא המעניין אותו, הוא יעריך את האפשרות שתציע לו להרחיב את הידע, באמצעות לחיצה על קישור מתאים במאמר.

מבחן החברים - תנו למישהו אחר, החסר ידע על הנושא, לעבור על הטקסט שכתבתם, ולבחון אותו לפי קריטריונים של בהירות, עניין ואמינות. בדקו מה הבין, והאם בחר לקרוא את כל המאמר או רק לרפרף עליו.

 ואם בכל זאת אתם מתקשים בכתיבה, ומרגישים צורך להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון רב בכתיבת תכנים שיווקיים לאתרי אינטרנט - אתם מוזמנים לפנות ל"מילת הקסם", www.milat-hakesem.co.il , לייעוץ ולכתיבה בכל סגנון, לכל קהלי היעד.

שיר מנור, מעצבת גרפית וקופירייטרית, מנהלת "מילת הקסם", http://www.milat-hakesem.co.il שקמה בשנת 2005, ומאז מציעה לעשרות לקוחות מרוצים חבילה שלמה של שירותי כתיבה ועיצוב גרפי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב