שלוש הדרכים החשובות ביותר להיכנס עמוק יותר לנישת השוק הייחודי שלך!
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שלוש הדרכים החשובות ביותר להיכנס עמוק יותר לנישת השוק הייחודי שלך! 

מאת    [ 19/08/2008 ]
מילים במאמר: 370   [ נצפה 1580 פעמים ]

 
 
כאשר אתם מנסים להיכנס לשוק יעד מסוים, חשוב מאוד שתחפשו עמוק ותמצאו את הדרישות הכי חשובות של השוק הזה. מציאת "הסיבות הלוהטות" של השוק היא זאת שהופכת אנשים לקונים קנאים למוצרים שלכם.

למרבה המזל, הרבה יותר קל מאשר אתם חושבים למצוא את הדברים שהכי נחוצים לאנשים, לא משנה באיזה שוק. להלן מספר דרכים להראות לכם למה כוונתי.

הדרך הקלה ביותר לזהות מה אנשים מחפשים בשוק ייעודי, הינה לצפות באנשים בתחום. אני לא מתכוון לשבת ולצפות מבחוץ בבתים של אנשים בשוק היעד שלכם.
למעשה, אתם יכולים לבדוק את דרישות השוק מבלי שאף אחד ידע שאתם באזור.

כדי לצפות בשוק ייעודי, כל שעליכם לעשות הינו לבקר באתרים ופורומים שהוקמו כדי שאנשים בתחום כלשהו יוכלו לשוחח, להחליף דעות בנושאים החשובים להם. אם נהיה יותר מדויקים כדי לענות על השאלה "איפה אוכל למצוא...." או "הייתי מעוניין שמישהו ייצר ..." או "איך עושים את ..".

אלו הן שאלות שהתשובה עליהם יכולה להיות במוצר שאתם יכולים לשווק לשוק זה. ישנם פורומים כמעט בכל נושא שאתם רק מדמיינים. עשו חיפוש במנוע חיפוש עם מילות מפתח שמתאימות לשוק היעד שלכם (לדוגמא - 'פורום בנושא ....' או 'קבוצת דיון בנושא ...'.

דרך נוספת לרגל בנישת שוק מסוימת היא להיעשות חבר של השוק בעצמכם. הכניסו עצמך לתוך הפורומים, בלוגים, ואירועים כדי ללמוד ממקור ראשון על כמה מהבעיות שקיימות בתוך הנישה. ככל שתכירו את הנישה, אתם תמצאו רעיונות שיעזרו לאחרים בתוך הנישה שישווקו גם כן, וכך הם ישמינו את הארנק שלכם באותו הזמן.

דרך חזקה נוספת לנבור עמוק כדי למצוא את הצורך של השוק/נישה ייחודית היא... מוכנים לזה...לשאול אותם!

בנו סקר קטן ובו מספר שאלות בנוסח כמו:
"אם יש משהו שיעשה את XXXX יותר נעים, מהו?", או
"מהן השאלות הגדולות ביותר שלך בנושא XXXX ?", או
"מהן הבעיות שלך עם מוצר XXXX ?"
אתם תופתעו לראות כמה מידע אנשים יחלקו איתכם ברגע שאתם שואלים אותם?

דרך טובה להגדיל את ההיענות לתשובות לסקר היא להבטיח לאנשים לשלוח בתמורה דו"ח או מוצר, או משהו אחר שהם מעוניינים בו, במידה והם ישלחו לך את שאלותיהם (שנשאלו בסקר), ואתה תוכל לענות להם על כך.

אינכם חייבים להישאר עם הספרים האלקטרונים המשעממים שכל אחד היום מוכר.
הבדילו את עצמכם מהשאר וצרו מוצרים שנישת השוק שלכם באמת רוצה/מחכה להם.
הדרך היחידה לעשות זאת היא לחפור לעומק נישת שוק היעד שלכם ולברר.

הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז

אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.

למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי,
בקרו באתר http://www.ornir.com
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב