דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב מיועלת וזולה 

מאת    [ 19/08/2008 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2553 פעמים ]

השכרת רכב בצורה הטובה ביותר, הזולה ביותר והמהירה ביותר - היה רוצה כל אחד. העניין הוא שקיימת בירוקרטיה מסועפת בדרך לביצוע המשימה. המציאות מחייבת לבצע חיפושי מכוניות רבים ומייגעים, להצליב מידע רב ולחוות טרטור לא קטן בדרך לרכב הרצוי להשכרה.


גם אם הינך יודע בוודאות מה אתה רוצה (איזה סוג רכב להשכרה), מתי אתה רוצה אותו(זמן השכרת הרכב), בעבור מה אתה רוצה את הרכב המושכר, עדיין תיאלץ לחוות דרך לא קצרה עד הגיע הרגע הנכסף של כניסה אל תוך הרכב. וכאשר הינך זקוק לרכב לזמן הקרוב, הזמן קצר ומלאכת הבירור מרובה.


מן הטעם הפשוט של הרצון לקצר את זמני הבירורים, לפעול מהר יותר, טוב יותר ויעיל יותר מוצעת בפניך האפשרות לחסוך דרך ולקבל יותר. הדבר אפשרי באמצעות פנייה חכמה לגורם אשר יקל עליך ויעשה עבורך את מלאכת הבירור, ואף באופן משוכלל. מופתע? אתה שואל את עצמך כיצד מישהו אחר יבצע עבורך את הבירור הנדרש? אינך מבין על מה המדובר? - הנה התשובה בידייך. הכר את השיטה.


רכב להשכרה ממתין לך בכל אחת מן החברות הגדולות והמפורסמות המציעות מכוניות להשכרה , כמו גם אצל הקטנות יותר והלא מוכרות. כולן, כחברות השכרת רכב נמצאות מעתה בקשר הדדי עם אתר הפונה אל הציבור ומסייע לאנשים פרטיים ולחברות עסקיות ליצור קשר מהיר יותר וישיר יותר עם חברות השכרת רכבים. כל זאת, לצורך קישור הדדי ומתן אופציה לשאת ולתת על מחירי העסקאות. במהירות ובקלילות.


חברות השכרת הרכב , מרוויחות מצידן מעצם כך שהן מקיימות קשר עם ציבור רב יותר של לקוחות זמינים, ואילו כל אחד מן הלקוחות זוכה מצידו, לקבלת הצעות רבות יותר ובו זמניות מחברות השכרת רכב שונות.

יצירת מגע זה במקום אחד טובה מכמה היבטים: היבט הזמן הרב של הבירורים המסועפים נחתך חד משמעית ומפנה את מקומו ליעילות יצירת קשר הדדי בין הלקוח לחברת ההשכרה. קשר מקוצר ויעיל יותר מתבצע הדדית. ובתוכו נכללת האפשרות לבצע משא ומתן מהיר יותר אודות גובה הצעת המחיר ומאפייני השכרת הרכב.


שנית, מן היבט האיכות : הלקוח הסופי זוכה למענה מטעם חברות השכרת רכב איכותיות בלבד, מעצם הסינון הטבעי שנוצר, כאשר חברות השכרת רכב רבות מצויות באתר אחד ומציעות בשוטף תפירת חבילות פרקטיות לציבור המשכירים. החברות המציעות הצעות מחיר להשכרת רכב שאינן אטרקטיביות דיין, מסתננות טבעית ה"חוצה".


דבר שלישי, לקוח סופי מקבל "גב חזק" של אבטחת רצינות בפנייתו לחברות השכרת המכוניות : כאשר אתה , כלקוח, פונה אליהן באמצעות מערכת מתווכת ומוכרת להן, הרי שהן מלכתחילה יעניקו משקל רב יותר לפנייתך. ברור יהיה להן כי אתה רציני דייך וכי הינך מקבל הצעות אף מחברות השכרה נוספות מטעם האתר ה" מתווך "די בזאת, כדי לגרום להן להתייחס אליך ביתר רצינות אשר תקצץ בעבורך את הצעת המחיר.


לסיכום: ישנן דרכים רבות ומגוונות לחתור לביצוע עסקת השכרת רכב מיטבית. אך, הדעת וההיגיון מחייבים כי כאשר הינך חלק מזירה מקצועית של כמות לקוחות רבה ופועל מטעם אתר מרכזי ועוצמתי - שתצליח להנמיך את הצעת המחיר, ללא כל צל של ספק. אין ספק שתוכל להצניח את המחיר למינימום הכדאי הניתן. היכולת להוריד מחיר הינה פונקציה ברורה של וודאות פנייה נכונה וחכמה כאשר הינך בעמדה הנכונה ומקבל גיבוי ממערכת מרכזית המאפשרת זאת ביתר יעילות ונוחות.
מאמר זה נכתב עבור חב' לידר סולושנס בע"מ, המפעילה בין היתר אתרים כגון קורסים , עורכי דין , ליסינג ורבים אחרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב