דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיפורו של חוקר פרטי - חושפת המעקבים 

מאת    [ 17/08/2008 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2495 פעמים ]

לפני מספר שנים הגיע למשרדינו לקוח תושב חולון שסיפר כי השתמש בעבר בחוקר פרטי אחר אשר עקב אחר אשתו אולם אותו חוקר לא הצליח לבצע המעקב למרות שהשקיע שעות רבות. לדבריו אשתו הצליחה לחשוף את החוקר בכל מעקב אשר בוצע. בכך למעשה ירד לטמיון כסף רב אשר הושקע בחוקר הפרטי. לאחר זמן מה שמע על המשרד של ויצמן יהודה - חוקר פרטי והחליט להשקיע בעוד מעקבים אחר אשתו על מנת לחשוף את מעלליה ולגלות עם מי היא מתרועעת ומה עושה בשעות הערב. יצאנו למעקב אחר חושפת המעקבים. מספר עוקבים עם מספר כלי רכב וקטנועים ביצעו תצפית אל עבר ביתה. בשעה 21:00 נראתה יוצאת את הבית והולכת ברגל. המעקב אחריה בוצע מרחוק וכלל גם מעקב תוך כדי הליכה. בכל אחד מהמעקבים האישה נשארה חשדנית וכל הזמן סובבה את ראשה ובדקה אם עוקבים אחריה, אנחנו מצידנו הסתתרנו היטב בכל פעם שהסתובבה.
באחד מהמעקבים נראתה חוצה גן ציבורי חשוך והסתתרה מאחורי אחד העצים, אך גם אז לא הצליחה לחשוף אותנו. המשכנו אחריה ולאחר זמן מה עלתה למונית, עוקב עם קטנוע הוזעק מיד למעקב אחר המונית. האישה הגיעה לבית קולנוע לב בת"א, רכשה כרטיס לבד ונכנסה לקולנוע. רכשתי כרטיס אחריה ונכנסתי לבית הקולנוע. לפתע הגיחה מאחורי תפחה על כתפי ושאלה אותי אם אני עוקב אחריה, הופתעתי מאוד אך מייד השבתי לה "למה אני צריך לעקוב אחרייך?" ונכנסתי לאולם הקולנוע. לא ראיתי אותה נכנסת לבית הקולנוע אחרי גם כשהתחיל הסרט, הבנתי שכל הכניסה לבית הקולנוע היה למעשה תרגיל בכדי לחשוף את העוקב. דיווחתי מייד לעוקבים שנותרו מחוץ לבית הקולנוע והם אכן הבחינו בה יוצאת ועולה שוב על מונית, המשכנו במעקב ובאחד מרחובות יד אליהו נראתה יורדת מהמונית ועולה לרכב מדגם סובארו ישן שבתוכו נהג גבר.
המשכנו במעקב עד לחוף ראשון, הסובארו בה נסעו חנתה באיזור החולות שבים. כעבור כחצי שעה הבחנו במשקפות כי השניים מקיימים יחסי מין ברכב. התקרבנו עד כדי 1/2 מטר מהרכב על מנת לצלמם עם מצלמות אינפרא אדום מיוחדות המיועדות לצילום לילה. תוך כדי הצילומים כשבני הזוג עירומים הבחין בנו הגבר, לבש תחתוניו, והחל במרדף רגלי אחרינו בחולות ראשון. התקשיתי בריצה למרות שהייתי בכושר מצויין ובמיוחד כשהבחנתי שהגבר היה גדול מימדים עד כדי מפלצת. הצלחתי להיכנס לרכבי ולעזוב מייד את המקום. לפתע הבחנתי כי רכב הסובארו של בני הזוג מתחיל במרדף אחר רכבי באיזור חולון. הצלחתי להסתתר. הגעתי לתחנת הדלק פז הסיירים ונכנסתי למסעדה שבתחנת הדלק. לפתע נכנסו בני הזוג לתוך המסעדה כאשר הבחורה בוהה בי ומשוחחת עם בן זוגה. לבסוף לא היתה משוכנעת שאני אותו אחד אשר ראתה בקולנוע. סיפור זה מראה עד כמה חיי חוקר פרטי אינם קלים ולעיתים אף מסוכנים.
חוקר פרטי

משרד החקירות גיל ביטחון בינלאומי בע"מ
יהודה ויצמן
0505251229



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב