דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסות על קנבס - הדור החדש של הפרסום 

מאת    [ 14/08/2008 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2292 פעמים ]

אתה בעל עסק המנסה לקדם מוצר חדש או אירוע אבל משום מה אנשים לא מגיבים לפרסומות שלך. זהו תסריט שכל מי שמעורה בפרסום ושיווק יבין, האם לא כך?

בואו נודה, אנשים לא שמים לב לפרסומות בימינו. שירות "טיבו" בארה"ב למשל חיסל את הצלחת הפרסום בטלויזיה כי הצרכנים פשוט מריצים את הפרסומות. פרסום באינטרנט נחסם ב 60% הצלחה על ידי המשתמשים. פרסום ברדיו ובעיתונות סובל עד כדי כך שגרם לגל פיטורין של עובדים וצמצום של תכניות רדיו ופרסומים. בשתי המאות האחרונות אנשים למדו להתעלם מפרסומות וכתוצאה מכך קמפיין הפרסום שלך סובל.

אם כך, מה אתה אמור לעשות? תשובה אפשרית לכך היא כה פשוטה עד כך שתלקה את עצמך על כך שלא חשבת על כך לפני כן.

מה הוא המשותף לכל צורות הפרסום המוזכרות לעיל? אנשים מזהים אותם כשהם רואים אותם; הם מוכרים. אחת הדרכים הקלות להפוך את הפרסומות שלך מרעש לבן למסר רלונטי שאנשים ישימו לב אליו היא הצגת המסר באמצעות הדפסה על קנבס.

הדפסה על קנבס היא האופנה החדשה בעולם הצילום וצלמים חובבים ומקצועיים מבקשים יותר ויותר מבתי דפוס להדפיס את תמונותיהם על קנבס ומעדיפים הדפסה על קנבס על פני הדפסות נייר.

הדפסה על קנבס יכולה להפוך את הפירסום שלך לשונה ולכן לבולט מכל מתחריך. הדפסה על קנבס בולטות מעל משטח הפירסום והן בעלות מרקם שאינו דומה לשאר הפרסומות המודפסות המסורתיות ולכן יבלטו לעיני העוברים ושבים. כבר היום ישנן חברות פירסום באירופה המתמחות בפירסום בשיטה של הדפסה על קנבס ככלי העיקרי שלהן. המגוחך בכך הוא שלא רק שחברות אלו מעבירות את הטיפול בתחום הדפסה על קנבס למומחים חיצוניים, הן גם גובות סכומי עתק לצורך העניין.

השיטה הטובה ביותר היא אם כך לא להשתמש בחברת פרסום אלא לעשות כמו הצלמים. במקום לפנות לחברת פרסום, שתגבה ממך את סכומי הענק הללו, יש פשוט לגשת ישירות לאיש מקצוע המומחה בתחום הדפסה על קנבס, על מנת שידפיס את הפרסומות שלך על קנבס ואף יציג אותן בעבורך. כשיש בידך את קוי המיתאר של הפרסומות להעביר את הקמפיין שלך לפורמט של קנבס הוא קל באותה מידה כמו לשלוח להם דואר אלקטרוני עם קבצי האימג' ולומר להם מה אתה מנסה לעשות.

אמנם לא ניתן להדפיס פרסומת גדולה על קנבס כמו שעושים עם נייר אבל במקום שכל הפרסומת תהיה על דף אחד ניתן לחתוך את הפרסומת לעשר הדפסות על קנבס כשכל אחת מהן תהיה בגודל של 20 על 30 ולהציג אותן זו לצד זו. בצורה זו למשל תוכל ליצור פרסומת המבוססת הדפסות על קנבס שתהיה זולה יותר עבורך, יוצאת דופן, קלאסית, בולטת ועקב היחוד של הדפסות על קנבס לעומת כל הדפסה על נייר, הקמפיין שלך יהיה יותר יעיל ויזכה לשיעור תגובה גבוה יותר לטובתך ולטובת מוצריך.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב