דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסגרות פופ אפ - האמצעי השימושי ביותר בתערוכות 

מאת    [ 14/08/2008 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2001 פעמים ]

יש לך בודאי זכרונות אהובים מילדותך המוקדמת, שנשלטים בעיקר על ידי הריחות של בגדים חדשים והבישול המעולה של אימך. למעשה אתה בר מזל בשל כך. אותם ימים אינסופיים חמים עם רוח קרירה חקוקים היטב בזכרונך. כל ערב התאפיין במאכלים טעימים חדשים הישר מהתנור וחוויות חדשות , החל מביקור בגן החיות דרך מוזיאונים ופארקים.

למרבה המזל עבור מציגי תצוגות מסחר בימינו, בעיות אלו ניתרון לפיתרון בקלות יחסית. מציגים אלו מתחילים להבין את הפוטנציאל הגלום במסגרות פופ אפ. למרות הקלות של הקמת מסגרת פופ אפ עם האימג' המקצועי שלך, אתה עדיין ממשיך לראות תצוגות חסרות טעם שמשיגות תשומת לב מועטה בגלל שהן כה עלובות בהשוואה לכל מה שסביבן.

בעבור סכום זעום וחמש דקות, אתה יכול לרכוש מסגרת פופ אפ ניידת שתאפשר לקבל נוכחות מובחנת ומקצועית. ישנם אנשים שמזלזלים בצורך במיצג פופ אפ וניתן להבין את ההגיון שלהם. לעיתים קרובות, מציג מאמין שלוחות תצוגה רגילים יספיקו. בשעה שאתה מבין מהיכן הם שואבים את תפישתם זו (כי לוחות תצוגה באמת יכולים להראות מקצועיים), אך תפישה זו מחמיצה את היתרון ההשוואתי הענק של מסגרת פופ אפ, את קלות ניודה, קלות הקמתה ואת המראה המקצועי שלה.

חלק גורסים שניתן להשיג נוכחות על ידי אישיות בלבד. ואכן אתה יכול להיות בטוח שזה נכון לגבי אנשים מסויימים. אפילו אם מדובר במיעוט, הם עדיין חסרים את היתרון ההשוואתי הענק שיש לצידם של האחרים. בשורה התחתונה פופ אפ הינה דרך מעולה ליותר מרק תצוגת מסחר. בכל מצגת, סמינר או פגישה יכולים למצוא שימוש עבור פופ אפ. אם אתה משתמש במסגרת פופ אפ משלך כמו שמשתמשים במסך מקרן, אינך צריך לקנות מסך כבד, מסורבל ומורכב. אתה יכול לתלות כרזה ריקה עליו והרי לך מסך.

מסגרת פופ אפ הינה מחוייבת המציאות לא רק למציג המצוי אלא לכל חברה שעוסקת בשירות כלשהו לאנשים. היא חוסכת כסף רב ויש בה אפשרויות שימוש רבות.

מסגרת פופ אפ היא בדרך כלל קלה וניתנת להקמה על ידי אדם אחד תוך דקות ספורות. היא עשויה מסגרת אלומיניום קלילה שאינה דורשת חלל נרחב לצורך הקמתה. הטכניקה שבה משתמשים עם פופ אפ פשוטה: כאשר המסגרת עצמה נמשכת לשני הצדדים ומורמת בה בעת, היא יוצרת שלד פופ אפ המכיל את הגרפיקה של התערוכה

מסגרות האלומיניום ניתנות להשגה בשוק בקלות. נעשה בהן שימוש גדול בתערוכות עם פופ אפ וזאת מאחר והן יציבות יותר על הקרקע, במידה ומשטח ההצבה הינו במישור, שכן אם לא, הן יספקו תמורה עלובה עבור ההוצאה הכספית שהושקעה בהן. אך אם לסכם, באופן כללי מסגרת פופ אפ הינה שימושית ביותר עבור תערוכות.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב