דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שישמשו אתכם לעריכת הפקה טובה 

מאת    [ 14/08/2008 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2092 פעמים ]

פליירים נראים על גבי שולחנות, כונניות או אפילו ברחובות סואנים. אך אם אתה מעוניין לשמור על חומר הפירסום שלך אטרקטיבי כפי שהוא, אתה צריך לדאוג לעיצוב מיוחד שבאמת יבלוט בין חומרים של מתחריך.

באופן בסיסי אלו הם חמישה טיפים עבור הפקה יעילה יותר של הדפסת פליירים.

1. לפני כל דבר בתהליך הפקה, אתה חייב לדעת מיהו קהל היעד שלך - ללא הכרה של הלקוחות שלך והקהל שלך, כל הפקה נועדה לכישלון - אתה חייב להיות בטוח שאתה מסוגל למסור את הפליירים שלך לאדם הנכון. היה בטוח שאתה יכול לזהות שלאותו אדם ספציפי, אתה אמור להודיע על עבודת הדפוס, על מנת להימנע מהתעלמות, אובדן זמן מיותר ומאמצים חסרי תועלת.

2. בשלב הבא בתהליך ההפקה: המסר הנכון צריך להימסר - לעולם אל תנסה לבלבל את לקוחותיך. דאג לכך שתוכל לעורר את עניינם. ערוך את המסר בצורה עניינית ותמציתית. מספר שורות מספיק בכדי לתת לקוראיך להבין את המסר בפלייר שלך, כך שכדאי לך לבחור במינוח מעניין ומושך תשומת לב.מסר שאינו ברור מעורר בלבול, אחר כך אובדן עניין ולבסוף מוביל לכישלון המטרה שלשמה נועדה הפקה זו.

3. בחירת הפונט הנכון חשוב אף הוא בתהליך הפקה זה- אתה זקוק לפונט קריא, על מנת שלקוחותיך יבינו בקלות את המסר שאתה מנסה להעביר להם. עם הפונטים הנכונים, תוכל להיות סמוך ובטוח שקוראיך יטיבו להבין את מידע שאתה משגר לעברם. עליך לבחור את הפונט עם בית הדפוס ולוודא שניתן לבצע עימו הפקת דפוס זו וכן הפקות דפוס הצפויות לך בעתיד.

4. בחירת סוג נייר מהותית להצלחת תהליך הפקה - בכל בית דפוס יש סוגים שונים של נייר, מתוכם תוכל לבחור עבור הפליירים שלך. הפקת דפוס היא תהליך יקר ועל מנת למקסם את התוצאות אליהן אתה מייחל, עליך לבדוק שסוג הנייר עליהם הפליירים שלך מודפס , הוא נייר עמיד דיו כדי להיות מועבר מאדם אחד לאחר, ללא סכנה של התבלות או קרעים.

5. נושא נוסף חשוב אף הוא להצלחת ההפקה הוא הדיו והצבעים הנכונים - צבעים הופכים את הפלייר שלך לאטרקטיביים ובולטים יותר. ככל שהפלייר שלך יהיה צבעוני יותר, כך גדלים הסיכויים שימשוך את תשומת הלב של הלקוחות.

הפקה שכזו (שהטיפים עבורה צוינו לעיל) לעבודות הדפסת פליירים עבור החומר המודפס שלך היא בהחלט בת-השגה, אם תצליח לבחור בית דפוס נכון. ידיעת כל הטיפים עבור הפקות דפוס לא תעזור לך, אם לא תוכל לבחור את בית הדפוס הנכון לטפל במשימות שהפקדת בידיו. בית דפוס ראוי לשמו, ידע לספק לך רעיונות ויעזור לך להגיע לתפישות טובות ותהליכי הדפסה מוצלחים, דבר שיתבטא באופן ישיר בכל הפקה. עם טיפים מסייעים ומומחיות של צוות דפוס, ההדפסה מוצלחת של הפלייר הנחשק כמעט מובטחת.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב