דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניתי רכב בהצלחה - רק ליסינג 

מאת    [ 14/08/2008 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 2492 פעמים ]

אף פעם לא האמנתי שיש כזו אפשרות. בזמנו, כשחשבתי לקנות רכב, הרהרתי יותר מדי, התעמקתי ושברתי את הראש. אבל, מאז שאשתי אמרה לי ""עזוב אותך מלחשוב כל כך עמוק, יש דברים יותר חשובים בחיים" , פשוט הרגשתי שהיא צודקת.ולכן, בחרתי באפשרות השנייה.



פניתי לחברת רכב (לא חשוב כרגע שמה) והתחלתי להתעניין בקניית רכב חדש. מיד הבנתי שזה הולך להיות סיפור מההפטרה. ולא רק מהפטרה אחת אלא אפילו משתיים או שלוש. היו כל כך הרבה דברים שהייתי צריך לעשות ולשלם, שרק מלחשוב על זה, התחלתי להרהר מה אני עושה בכלל בחברת רכב רגילה. מה שאשתי אמרה לי, היה באמת נכון.



לפנות לחברת השכרת רכב היה באמת הפיתרון המוצלח. דבר ראשון, המוכר שקיבל אותי מייד חייך (הוא לא היה תלוי במאמציו למכור לי רכב ובכך לסיים את החודש. כנראה שהיו לו לקוחות שמבינים את השיטה ובאים באופן טבעי....). ישבנו על כוס קפה והוא הציג לי תוכנית לא פחות מהמילה נהדרת.



תוכנית השכרת רכב באמצעות שיטת ליסינג הייתה באמת הפיתרון לכל מה שחיפשתי. הכל כולל הכל. בלי אפס. מה ששמעתי, התחיל להקסים אותי מרגע לרגע. הבטתי בפניו של המוכר שציין את כל מה שקשור לשיטת הליסינג ופניי הוארו. (מבפנים כמובן, לא רציתי להראות לו שהעסקה נשמעת לי מצוינת, כי עדיין רציתי להוריד טיפה במחיר ....)



עסקת הליסינג כללה את הדברים הבאים :



לא הייתי צריך לקנות רכב אלא "להשכיר". ז"א - לתקופה יותר מצומצמת ובלי לשלם את כל הסכום המפחיד - מה שאומר, אגב, שיישאר לי כסף לעוד הרבה דברים שאני צריך במשך כל השנה. לא כל הסכום ילך על רכב .....



תחזוקה ותיקונים יבוצעו על ידי חברת הליסינג כמובן. זה נהדר. כך לדוגמה, הבנתי שאני מוריד מעצמי חשש אדיר. במקום להיות מודאג כמו כל קונה רכב שמא הרכב יתקלקל, פתאום כל חיי נראים אחרת - אני "קונה רכב" (עושה ליסינג) ובכל בעיה אני חוזר ל"אבא" ו"אמא" שמהם קניתי אותו ורק אומר : "חבר'ה" תקנו לי , סדרו לי את הרכב - הרי אני שכרתי בליסינג. לא קניתי, זה לא שלי, התחייבתם לתקן ולהריץ לי רכב כדי שיהיה מושלם. לא ?". לפי מה שהסביר לי המוכר זו בדיוק השיטה. שאלתי אותו, "אם זה כל כך טוב, למה כולם לא קונים ככה רכב?". הוא רק הביט וחייך ואמר : "טוב, יש הרבה דברים טובים בחיים, רק צריך לדעת לזהות אותם". והאמת... הוא צדק. אבל, חכו, תקשיבו, יש לזה גם המשך -



דגם רכב ממש כמו שאני רוצה, זה גם משהו שמאד השפיע עליי. (אני אוהב יוקרה). האפשרות באמת ובתמים ובלי משחקים לבחור בדגם רכב חדש ומשופר- מאד קנתה אותי. הבנתי שבעצם אני לא קונה את הרכב אלא רק מקבל אותו לתקופה שארצה. מושלם! מה אני אגיד לכם, רק לשמוע דבר כזה עשה לי כל כך טוב עד כדי כך שגם עכשיו אני חושב על זה. תארו לעצמכם, כל שנה או שנתיים, לא להיות מוטרד יותר מדי ובצ'יק צ'אק פשוט להחליף רכב. האם יש יותר טוב מזה? , נו באמת ...



טסט שנתי. זה כבר באמת לפעמים יותר מדי. לעצור את הכל וללכת לטסט שנתי? האם חסר לי מה לעשות - (לי ולאנשים אחרים). הרי כולם שונאים את זה. בסוף מגלים לך שם אלף ואחד דברים שמעולם לא חשבת עליהם ומודיעים לך שצריך לתקן. אז אם אפשר להיפטר מזה- מדוע לא? הנה, באמצעות שיטת ה- ליסינג נפטרתי מזה כליל. אין טסט. חברת ליסינג עושה את זה בשבילי. אדיר. פשוט. זו המילה.





בסוף הפגישה הבנתי בצ'יק שזה בדיוק מה שאני הולך לעשות. אשתי צדקה ואכן האירה את עיניי. הרגשתי שמצאתי פיתרון מבריק איך לקבל רכב נהדר. כל סוג שארצה ובמחיר מושלם עד הקצה. למדתי שיש דרך פנטסטית להשיג רכב לכל השנה - ליסינג. נסה גם אתה, אל תסתבך יותר מדי ואל תשבור את הראש. למד מהחיים יותר לדרוש. שומעים שאני שמח - לא?



מה איתך?
מאמר זה נכתב עבור חב' לידר סולושנס בע"מ, המפעילה בין היתר אתרים כגון קורסים , עורכי דין , ליסינג ורבים אחרים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב