איך מתניעים את הסירה ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך מתניעים את הסירה ? 

מאת    [ 10/08/2008 ]
מילים במאמר: 327   [ נצפה 1759 פעמים ]

 
 
הקושי בלהתניע את הסירה , מעצב נולד .
נקודה לשיתוף ,
חייו של מעצב מתחיל קשים ,
מאיפה להתחיל - מה היא הדרך הנכונה -
איך אני מגיע לקלינטים ואיך אמצא את הדרך הברורה שבה צריך ללכת -



--------------------------------------------------------------------------------

בעצם מעצב נתקל בצעדיו הראשונים בכל מיני מעצורים
אי ניסיון , חוסר ידע ותפקוד מול לקוח ,
איך אני משווק את עצמי ומה היא הדרך הנכונה שבה אני צריך לפנות -
הדרך המאזנת שמאפשרת לי גם להנות מעשיית היצירה ומהעשייה העיצובית , גם להיות כלכלי ורווחי ולהצדיק את המהלך הזה של הלימודים ..



--------------------------------------------------------------------------------

הרעיון של להיות מעצב הוא רעיון שגדל לתוך האישיות ומתעצם מרגע לרגע

בחיים, צריך לדעת לקחת משימה ארוכה ולהתאזר בסבלנות , מי שמוצלח , משקיע וחושב לאורך זמן עם צעדים קטנים ומדודים חכמים ופשוטים , יצליח להגיע רחוק .


--------------------------------------------------------------------------------

הצעדים הראשונים של מעצב שנולד אל העולם מלאים בתהיות,

--------------------------------------------------------------------------------

חשוב שיהיו למעצב כמה כלים חזקים וחשובים בארגז הכלים שלו ...
- הגיון וסדר בנושא של קשרים - מי הם המעגלים המיידים והפחות מיידים המוכרים למעצב
קשרים הכוללים : חברים , משפחה , בעלי מקצוע , אנשים שהיינו איתם בקשר בעבר ומשיקים לתחום ,
מורים שלנו , המוסד בו למדנו , חברים של המשפחה שלנו ועוד ....

- אילו שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים הוא יכול לייצר ועל ידי כך לייצר סינרגיה הלכה למעשה .
- עם מי הוא יכול לתקשר ברמה המידית ומי יכול לייצר עבורו לידים אייכותים שמתחילים לגלג את הגלגל
- גב חזק ותומך לכל השאלות המקצועיות ומתדרך ונותן כתף לאורך הדרך.
- תיק עבודות מרשים שמדגיש את חזותו ואת הטאץ העיצובי של המעצב.
תיק עבודות הוא בעצם כרטיס הביקור של המעצב
הוא הdna המאפיין את המסלול העיצובי בו המעצב לקח החלטות .
הוא יכול לפתוח את הדלת ולגרום לכך שהלקוח ירצה במעצב כנותן השירות שלו ,
על בסיסו ועל בסיס ההכירות האישית תלקח ההחלטה .

חשוב לא פחות , ההכירות האישית , המעצב צריך לקחת בחשבון במהלכים השיווקים שלו שהלקוח רוצה
לקנות נוחות / אמון / הרגשה של ביטחון , כל זאת ויורת צריך שיופגן בשיחות עם הלקוח / הסובב אותו ,
המהלכים יאפשרו פתיחת דלת וערוץ תקשורת איכותי שיובילו לסגירת העסקה .

www.cavim.co.il
מורה, מעצב , תואר ראשון בעיצוב , לומד לתואר שני
עבוד במכון קווים לעיצוב פנים ואדריכלות
http://www.cavim.co.il/
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב